  • 1. Data: 2009-03-20 09:52:45
    Temat: mandat na parkingu
    Od: "Jarek" <j...@c...mysite.pl>

    witam

    czy policja ma prawo wystawić mandat za rozmowe przez komorke na terenie
    prywatnym - parking marketu???

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-20 09:58:51
    Temat: Re: mandat na parkingu
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@c...mysite.pl>
    napisał w wiadomości news:gpvp4u$l14$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > witam
    >

    > czy policja ma prawo wystawić mandat za rozmowe przez komorke na terenie
    > prywatnym - parking marketu???
    >

    > pozdrawiam

    Jesli podczas jazdy to tak.
    Na terenie parkingu obowiazuke KD

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-03-20 09:59:30
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    napisał w wiadomości

    > czy policja ma prawo wystawić mandat za rozmowe przez komorke na terenie
    > prywatnym - parking marketu???

    Mandat za rozmowę przez komórkę?? Od kiedy rozmowy przez komórkę są
    niezgodne z prawem?

  • 4. Data: 2009-03-20 09:59:40
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 10:58:51 +0100, HANA napisał(a):

    > Jesli podczas jazdy to tak.
    > Na terenie parkingu obowiazuke KD

    A nie obowiazuje na drogach publicznych?
    --
    marcin

  • 5. Data: 2009-03-20 10:06:13
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 20 marzec 2009 10:59
    (autor zly
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <108irhvlg9baa$.dlg@piki.fixed>):

    > A nie obowiazuje na drogach publicznych?

    2. Przepisy ustawy stosuje się również do ruchu odbywającego się poza
    drogami
    publicznymi, jeżeli jest to konieczne dla uniknięcia zagrożenia
    bezpieczeństwa
    uczestników tego ruchu.

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2009-03-20 10:07:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Baloo wrote:
    > Od kiedy rozmowy przez komórkę są
    > niezgodne z prawem?

    Od chwili kiedy siądziesz za kierownicą wrzucisz bieg i puścisz sprzęgło
    nie mając zestawu głośnomówiącego.

  • 7. Data: 2009-03-20 10:24:38
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Od chwili kiedy siądziesz za kierownicą wrzucisz bieg i puścisz sprzęgło
    > nie mając zestawu głośnomówiącego.

    Jest choć słowo na ten temat w pierwszym poście? :)

  • 8. Data: 2009-03-20 10:48:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jesli podczas jazdy to tak.

    hmmm, na prywatnym terenie? Zawsze?

    > Na terenie parkingu obowiazuke KD

    KD to juz chyba dawno nie obowiazuje...

    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

  • 9. Data: 2009-03-20 11:29:02
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Od chwili kiedy siądziesz za kierownicą wrzucisz bieg i puścisz sprzęgło
    > nie mając zestawu głośnomówiącego.

    A jezeli mam zestaw (tylko z niego nie korzystam), a silnik nie pracuje ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 10. Data: 2009-03-20 13:55:23
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Jest choć słowo na ten temat w pierwszym poście? :)

    A widzisz tam coś o zaparkowanym pojeździe. Logiczne jest, że został ukarany
    za gadanie podczas jazdy po parkingu.
    I został ukarany niesłusznie, bo poza drogą publiczną a samo gadanie nie
    stanowi niebezpieczeństwa. Przynajmniej realnego.

    Leszek