  • 21. Data: 2004-10-18 17:39:52
    Temat: Re: mandat - kwesia teoretyczna
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > jeśli tożsamości tej nie zna się.
    Ciekawe czy sędzia da wiarę, że pożyczasz swój samochód osobie, której
    tożsamości nie znasz ;-)
    I jak to ma się do obowiazku wynikającego z PoRD, pomijając fakt, że
    nie znając tożsamości nie wiesz czy osoba ta posiada uprawnienia do
    kierowania pojazdem, który mu powierzasz.

    Artur Golański

  • 22. Data: 2004-10-18 18:10:28
    Od: "Krzysztof Cieślak" <k...@W...fm>

    > Wtedy zostaniesz ukarany za 'niepamięć', a dokładnie za nie spełnienie
    > obowiązku wynikającego z PoRD.
    > Tu czytaj więcej: http://artgola.webpark.pl/winny.htm

    oki, to wskazuje, ze prowadzacym byl Ricardo Magura, zam. Tegucigalpa, Rep.
    Hondurasu
    i co w takim razie?

    szwagier

  • 23. Data: 2004-10-18 18:14:41
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > przychodzi zona i stwierza ze na zdjeciu
    > nie widac wyraznie twarzy. Co wowczas?

    wlasciciel ma przedstawic osobe ktorej na ten okres powierzyl samochod,
    nikogo nie obchodzi czy na zdjeciu mozna kogos rozpoznac czy nie, ponadto na
    zdjeciu i tak nei widac twarzy przeciez

  • 24. Data: 2004-10-18 18:18:13
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > zgadza się policja wezwie wlasciciela a ten odmowi skladania zeznan i na
    tym
    > sie sprawa skonczy. Bo niby kogo maja ukarac mandatem skoro nie wiadomo
    kto
    > jechal ???

    przeciez ze zdjecia nia robi sie rozpoznania, luuudzie.
    Rozpoznanie polega na stwierdzeniu ze auto przekroczylo predkosc, jesli
    poruszalo sie p ojezdni musial nia jechac czlowiek, a osoba uprawniona do
    tego z natury posiadania jest wlasciciel.
    jesli wlasciciel uwaza ze nie jest winny , winien jest wskazac osobe ktorej
    na ten czas powierzyl auto.
    nie musi rozpoznawac jej ze zdjecia !!

  • 25. Data: 2004-10-18 18:20:34
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Cieślak" <k...@W...fm> napisał w
    wiadomości news:cl10vc$nmk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > oki, to wskazuje, ze prowadzacym byl Ricardo Magura, zam. Tegucigalpa,
    Rep.
    > Hondurasu
    > i co w takim razie?
    >
    > szwagier

    konfrontacja ze wskazana osoba ktora powinna przyznac sie do prowadzenia
    auta.
    nie mysl ze wystawia mandat od reki bo ktos tam cos powiedzial

  • 26. Data: 2004-10-18 18:55:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > żona odmawia odpowiedzi na pytanie, do czego ma prawo w takim przypadku
    > dla utrudnienia dodajmy, że żona ma bardzo liczną grupę bliskich krewnych
    > płci męskiej ;)

    nie ma prawa. Rzecz w tym, ze znowelizowali przepis i w wypadku wykroczenia
    nie ma już prawa odmowy odpowiedzi na pytanie. Moim zdaniem naciągane i
    cokolwiek niezgodne z kanonami, no ale w chwili obecnej taki jest stan
    prawny.

  • 27. Data: 2004-10-18 19:21:05
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    Qurde, wykrakałem! Właśnie mnie sfotografowali na Moście Siekierkowskim :(
    Przetestuję w praktyce ;)
    nn

    ---

  • 28. Data: 2004-10-19 07:25:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > a tak przy okazji. bo zaraz pewnie wyjdzie - pytanie prawne SO w Poznaniu
    > do SN (I KZP 26/04):
    > "Jak należy rozumieć ujęty w art.41§1 kpw zwrot "stosuje się odpowiednio
    > przepisy art.183 kpk" - w szczególności, czy osoba przesłuchiwana w
    > charakterze świadka <ciah>

    Nikt jej nie będzie przesłuchiwał w charakterze świadka.
    Zażądają wskazania kto w danym czasie kierował a nie kto coś tam popełnił.
    Za domowę wskazania skierują sprawę do sądu o ukaranie.
    Bedzie więc przesłuchana jako osoba podejrzana. A w tej roli to sobie może
    odmawiać ile chce.
    Temat był tyle razy wałkowany, że wstyd nawracać.

    Pzdr
    Leszek

  • 29. Data: 2004-10-19 07:28:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wtedy zostaniesz ukarany za 'niepamięć', a dokładnie za nie spełnienie
    > obowiązku wynikającego z PoRD.
    > Tu czytaj więcej: http://artgola.webpark.pl/winny.htm

    Ale mu się nie chce czytać! Czuje za to nieodpartą potrzebę pisania
    głupot;))

    Pzdr
    Leszek

  • 30. Data: 2004-10-19 07:31:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tego z natury posiadania jest wlasciciel.
    > jesli wlasciciel uwaza ze nie jest winny , winien jest wskazac osobe

    Szkoda klawiatury. Biorąc pod uwagę fakt wielokrotnego "maglowania" tego
    tematu i prostoty przepisu można wyciągnąć wniosek, że tylko osoby z IQ< 70
    tego nie rozumieją.Reszta już rozumie.
    A więc nie trolluj;)))

    Pzdr
    Leszek