  • 1. Data: 2005-10-29 21:30:31
    Temat: mandat
    Od: "Chiastic Slide \(aphex\)" <a...@W...pl>

    dzis dostałem mandacik 50zł za to ze pale przed wejsciem do metra.
    mam pytanie, co sie stanie jak nie zapłace ?
    słyszałem ze mogą mi to ściągnać ze zwrotu podatku (praca), czasem ktoś
    się zgłasza po 6-12 miesiacach i tez naliczaja jakies drobne odsetki ?
    jakto jest ?

  • 2. Data: 2005-10-29 22:38:48
    Temat: Re: mandat
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Chiastic Slide (aphex) wrote:
> [...]
    > słyszałem ze mogą mi to ściągnać ze zwrotu podatku (praca), czasem ktoś
    > się zgłasza po 6-12 miesiacach i tez naliczaja jakies drobne odsetki ?

    dokładnie tak jak napisaleś.
    sciągną sobie z podatku

  • 3. Data: 2005-10-29 23:16:43
    Od: zly <b...@p...fm>

    witek napisał(a):
    > dokładnie tak jak napisaleś.
    > sciągną sobie z podatku

    Ale odsetek afaik nie ma

    marcin

  • 4. Data: 2005-10-30 07:04:18
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    dokładnie tak jak napisaleś.
    sciągną sobie z podatku

    A cóż to znaczy "ściągną sobie z podatku" ?
    Czyżby częśc podatku dochodowego została przelana na mandat ?
    To mogę płacić sobie takie mandanty nawet do wysokości całego mojego podatku
    ?
    Czy nie chodzi przypadkiem o ściągnięcie z mojego ewentualnego zwrotu np. w
    przypadku jakiejś ulgi ?
    Pzdr.

  • 5. Data: 2005-10-30 10:11:08
    Od: zly <b...@p...fm>

    Zbig.T napisał(a):

    > Czy nie chodzi przypadkiem o ściągnięcie z mojego ewentualnego zwrotu np. w
    > przypadku jakiejś ulgi ?

    Mi zablokowali zwrot :/ Musialem pojsc, podpisac, i dostalem zwrot o
    kwote mniejsza o wysokosc mandatu

    marcin

  • 6. Data: 2005-10-30 20:12:48
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > dzis dostałem mandacik 50zł za to ze pale przed wejsciem do metra.

    Przed wejsciem do metra? Czy masz na mysli miejsce przed dachem nad wejsciem
    do metra - czyli de facto ulice? Nie potrafie wyobrazic sobie, zeby palenie
    papierosow na ulicy bylo zabronione... Jak to jest? Gdzie zaczyna sie stacja
    metra i gdzie mozna palic?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 7. Data: 2005-10-30 20:15:40
    Od: "Chiastic Slide \(aphex\)" <a...@W...pl>

> [...]
    > zeby palenie papierosow na ulicy bylo zabronione... Jak to jest? Gdzie
    > zaczyna sie stacja metra i gdzie mozna palic?

    mnie o to pytasz, tego samego dnia mój kumpel miał podobną akcję, co ja sie
    bede z nimi kłócić.

  • 8. Data: 2005-10-31 07:42:24
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    >Jak to jest? Gdzie zaczyna sie stacja metra i gdzie mozna palic?

    Obdarowany mandatem takich wątpliwości nie miał. Mandat przyjął czyli podpisał i
    po sprawie.

    --
    Pozdr
    Leszek