  • 61. Data: 2008-07-28 09:16:41
    Temat: Re: mam taki dylemat...
    Od: Paweł <b...@m...com>

    wiadomości news:488cd89d@news.home.net.pl...
    > Ale masz jakieś wsparcie?

    Ma. Moje.
    Też uważam strzelanie do ludzi za nieodpowiednią rozrywkę dla 10-letniego
    dziecka.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 62. Data: 2008-07-28 09:22:34
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > A ja tylko wyrażę moje zdanie, że to chore. 10-letnie dziecko na paintball.
    > Piękne wychowanie.

    IMO masz racje

  • 63. Data: 2008-07-28 09:24:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 28 lipiec 2008 11:16
    (autor Paweł
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6k38s$mf2$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Ma. Moje.
    > Też uważam strzelanie do ludzi za nieodpowiednią rozrywkę dla 10-letniego
    > dziecka.

    Z drugiej strony, czy lepiej tak wyładować agresję czy lepiej żeby latał z
    bejzbolem po placu?

    Ja osobiście nienawidzę morderców, ani wojska ani medycznych nie cierpię,
    ale w naszym narodzie od zawsze takie skłonności były, a do tego może
    sztuczne wojsko rozładuje trochę problem?

    --
    Tristan

  • 64. Data: 2008-07-28 10:11:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.07.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > Z drugiej strony, czy lepiej tak wyładować agresję czy lepiej żeby latał z
    > bejzbolem po placu?

    A nie lepiej skoncentrować się na tym skąd mu się ta agresja wzieła?
    Jeszcze wydzie, że m.in. z paintballa i ekranowych protoplastów...

    --
    Marcin

  • 65. Data: 2008-07-28 10:46:48
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Z drugiej strony, czy lepiej tak wyładować agresję czy lepiej żeby latał z
    > bejzbolem po placu?

    moje po kajaku nie ma siły na agresje ;)

  • 66. Data: 2008-07-28 11:02:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł pisze:

    > Ma. Moje.
    > Też uważam strzelanie do ludzi za nieodpowiednią rozrywkę dla 10-letniego
    > dziecka.

    Widać dzieci są inteligentniejsze od ciebie, bo z reguły odróżniają
    strzelanie do ludzi od zabawy tylko paintball ;->

    No, ale ty byś zakazał wszystkiego - jak Kononowicz ;)

    Szachy - bo tam się *zabija* piony i figury.
    Gry w karty - bo tam się *bije* jedne karty innymi.
    Monopol - bo tam się doprowadza niewinnych ludzi do bankructwa.
    Cywilizację - bo tam można nawet bomby atomowe zrzucać.

  • 67. Data: 2008-07-28 11:07:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 28 lipiec 2008 12:11
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <9...@z...router>):

    > A nie lepiej skoncentrować się na tym skąd mu się ta agresja wzieła?

    Z naturalności człowieka? Co by nie mówić, mamy również w sobie elementy
    zwierzęcej agresji i musimy je rozładowywać. Albo do wewnątrz i walimy
    wtedy po swojej psychice, albo na zewnątrz.

    --
    Tristan

  • 68. Data: 2008-07-28 12:09:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

> [...]
    > zwierzęcej agresji i musimy je rozładowywać. Albo do wewnątrz i walimy
    > wtedy po swojej psychice, albo na zewnątrz.

    I ta naturalność się jakoś ostatnio zmieniła czy też odnoszę błędne
    wrażenie, że ilość agresji w ciągu ostatniego ćwierćwiecza jakoś mocno
    wzrosła?

    --
    Marcin

  • 69. Data: 2008-07-28 12:20:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 28 lipiec 2008 14:09
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <t...@z...router>):

    > I ta naturalność się jakoś ostatnio zmieniła czy też odnoszę błędne
    > wrażenie, że ilość agresji w ciągu ostatniego ćwierćwiecza jakoś mocno
    > wzrosła?

    Odnosisz błędne wrażenie. Wręcz zmalała. Owszem, wzmaga się agresja
    niefizyczna (patenty, chore prawo autorskie, polowanie na czarownice w
    Sieci), ale właśnie dlatego, że nie ma ujścia agresji fizycznej, wojny nie
    było większej od dawna... Potem totalitarne państwa znane z agresji, jak
    USA, muszą się wyżyć w takim Iraku.

    Natomiast nie mów, że taka osobista agresja rocznie... Bo przecie w
    średniowieczu i okolicach to dopiero była jazda. A teraz niewolnictwo w
    zaniku, tortury praktycznie też tylko sporadycznie...

    --
    Tristan

  • 70. Data: 2008-07-28 12:24:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Szachy - bo tam się *zabija* piony i figury.

    Chyba u ciebie. Bo tam się zbija, a nie zabija.
    http://www.pzszach.org.pl/index.php?idm=4&idm2=125&i
    dm3=187

    Albo nie umiesz grać w szachy, albo masz dziwne skojarzenia.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."