  • 41. Data: 2008-07-26 14:05:43
    Temat: Re: mam taki dylemat...
    Od: Solek <s...@p...onet.pl>

    > Ja bym żądał zwrotu pieniędzy. Kupno kulek to nie jest chyba transakcja,
    > której pod względem prawnym może dokonywać 10-latek.

    kulki z farba to nie "bron", nie trzeba specjalnych zezwolen aby je
    kupic/posiadac

    --
    http://tcx.pl/ tanie noclegi, zakup biletow lotniczych on-line

  • 42. Data: 2008-07-26 14:06:40
    Od: Solek <s...@p...onet.pl>

    po prostu was naciagneli, niestety niewiele mozna na to poradzic
    choc z ta "pozyczka" to moze udalo by sie cos powalczyc

    --
    http://tcx.pl/ tanie noclegi, zakup biletow lotniczych on-line

  • 43. Data: 2008-07-26 14:11:31
    Od: Rob <n...@p...pl>

    > Nie widzisz różnicy pomiędzy właścicielem tego psa, a organizatorami obozu,

    roznica jest ogroma
    piesek ma niewidomego pana wiec piesek napisal ta kartke za niego i w ten
    sposob razem maja co zjesc (kielbase glownie :P )

    w obozie nikt nikogo do niczego nie zmuszal,
    rownie mocno bys sie pieklila gdyby twoje dziecko wydalo 200zl na wstep na
    basen?
    np oboz gwarantuje 1 godzine darmowego basenu dziennie, przez reszte dnia
    mozesz sie opalac na trawniku przed basenem, dokladnie tak samo jest z
    kulkami
    niezbedne minimum daja za darmo, wszystko ponad to mozesz ale (NIE MUSISZ)
    sobie dokupic

  • 44. Data: 2008-07-26 17:05:06
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 25 Jul 2008 16:14:40 +0200, Any User napisał:

    > Organizator zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego właśnie sprawa została
    > przez niego postawiona w taki właśnie sposób. Wiesz, tu chodzi o kasę.

    Tu chodzi tylko i wyłącznie o bezpieczeństwo. Organizator NIE MA PEWNOŚCI
    jakie kulki przyniesie ze sobą uczestnik, wystarczy że żel wyschnie i amunicja
    zmieni się w gumowe kule do pacyfikowania demonstracji.

    A to że paintbal wciąga dzieciaki - nie ma sie co dziwić. Zazwyczaj dostaje
    się 100-200 kulek, które się szybko kończą. Dziecko nie potrafi samo
    stwierdzić kiedy powiedziec STOP.

    ps. nie mam nic wspólnego z organizatorem tej imprezy, nie wiem nawet gdzie
    miała miejsce.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 45. Data: 2008-07-26 18:44:05
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Wykupując jakąkolwiek
    > imprezę w biurze turystycznym dostaje się informację, co jest zawarte w
    > cenie, a co płatne dodatkowo na miejscu z opcja wyboru lub nie i nie mówię
    > tu np. o napiwkach dla obsługi hotelu.

    No i właśnie te kulku musisz potraktować jak lody, ciastko, wino pod krzakami wypite
    itp.

    > W kwesti pieska dziecko zostało, jak najbardziej uświadomione.

    DOBRZE!!!

    *piotr'ek*

  • 46. Data: 2008-07-26 19:02:24
    Od: Any User <a...@o...pl>

    > Tu chodzi tylko i wyłącznie o bezpieczeństwo. Organizator NIE MA PEWNOŚCI
    > jakie kulki przyniesie ze sobą uczestnik, wystarczy że żel wyschnie i amunicja
    > zmieni się w gumowe kule do pacyfikowania demonstracji.

    E tam bezpieczeństwo. Organizator dopełnił wszystkich procedur po swojej
    stronie (tak zakładam), więc problem bezpieczeństwa dla niego nie istnieje.

    Poza tym, odnośnie tych jakich kulek, to ja bym raczej obstawiał, że
    któremuś z tych mistrzów mogło by wpaść do głowy przywieźć sobie dla
    lepszego efektu kulki metalowe :)

    > A to że paintbal wciąga dzieciaki - nie ma sie co dziwić. Zazwyczaj dostaje
    > się 100-200 kulek, które się szybko kończą. Dziecko nie potrafi samo
    > stwierdzić kiedy powiedziec STOP.

    Jak ja byłem na paintballu, to każdy dostał po 500 na początek, a
    później było jeszcze 24000 rezerwy dla wszystkich do podziału.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 47. Data: 2008-07-27 19:58:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Beata pisze:

    > Wysłaliśmy 10-letnie dziecko na obóz, na którym miał być m.in.
    > paintball.

    A ja tylko wyrażę moje zdanie, że to chore. 10-letnie dziecko na
    paintball. Piękne wychowanie.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 48. Data: 2008-07-27 20:20:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > A ja tylko wyrażę moje zdanie, że to chore. 10-letnie dziecko na
    > paintball. Piękne wychowanie.

    Ale masz jakieś wsparcie?

  • 49. Data: 2008-07-27 20:23:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Ale masz jakieś wsparcie?

    Nie, mam rozum i odrobinę wiedzy.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 50. Data: 2008-07-27 21:58:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Nie, mam rozum i odrobinę wiedzy.

    Na prawdę? No to może uca ci się uzasadnić swoją teorię, hmm?