  • 1. Data: 2008-07-25 14:00:10
    Temat: mam taki dylemat...
    Od: "Beata" <b...@d...com>

    Wysłaliśmy 10-letnie dziecko na obóz, na którym miał być m.in. paintball. W
    opisie imprezy było zastrzeżenie, że nie wolno mieć własnych kulek. Wczoraj
    dostaliśmy telefon od dziecka, aby mu przesłać dodakowe pieniądze, bo te
    które miał (200) wszystkie wydał na kulki, oprócz tego pożyczył od któregoś
    z wychowwców 25 zł. Mam dziwne wrażenie, że zostaliśmy zrobieni w lekkiego
    balona, nie wyrazilibyśmy zgody na wydanie całej kwoty na dodatkowe kulki, a
    tym bardziej na zadłużanie się dziecka. Czy organizatorzy nie powinni w
    sposób wyraźny poinformować rodziców, że istnieje opcja dokupienia
    dodakowych kulek przez dzieci?
    dziękuję.
    B.

  • 2. Data: 2008-07-25 14:14:40
    Temat: Re: mam taki dylemat...
    Od: Any User <a...@o...pl>

> [...]
    > zadłużanie się dziecka. Czy organizatorzy nie powinni w sposób wyraźny
    > poinformować rodziców, że istnieje opcja dokupienia dodakowych kulek

    Organizator zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego właśnie sprawa została
    przez niego postawiona w taki właśnie sposób. Wiesz, tu chodzi o kasę.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2008-07-25 14:22:45
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 25 Jul 2008 16:00:10 +0200, Beata napisał(a) w

> [...]
    > dostaliśmy telefon od dziecka, aby mu przesłać dodakowe pieniądze, bo te
    > które miał (200) wszystkie wydał na kulki

    Ja bym żądał zwrotu pieniędzy. Kupno kulek to nie jest chyba transakcja,
    której pod względem prawnym może dokonywać 10-latek.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 4. Data: 2008-07-25 14:41:52
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    ta, jak dziecko przeje kase na lody też idziesz do lodziarni?
    nie przesyłaj kasy - nauczysz dzieciaka oszczędzania i myslenia

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2008-07-25 15:07:29
    Od: "Beata" <b...@d...com>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > ta, jak dziecko przeje kase na lody też idziesz do lodziarni?
    > nie przesyłaj kasy - nauczysz dzieciaka oszczędzania i myslenia

    Widzisz, ja tu widzę pewną różnicę. Oczywiście dostał pieniądze, aby wydać
    je na pierdółki. I zawsze wydawał. W maju był na wycieczce szkolnej w
    Zakopanem, gdzie całe 100 zł włożył do miseczki pieskowi, który miał
    przyczepioną kartkę 'zbieram na kiełbasę'. To mnie nawet wzruszyło, ale w
    przypadku tego obozu to mam jakieś dziwne uczucie, że te pieniądze zostały
    wyłudzone przez organizatorów. Może to za mocne słowo, ale takie mam
    odczucia. Gdyby przynajmniej słowem wspomnieli o możliwości dokupywania tych
    kulek, że te 1000 gwarantowanych to będzie za mało, żeby dzieciaki miały
    frajdę, a tak czuję, że coś zrobiono za moimi plecami, bez mojej wiedzy i
    zgody, wykorzystując naiwność dziecka.
    B.

  • 6. Data: 2008-07-25 15:13:12
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Beata" <b...@d...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzie całe 100 zł włożył do miseczki pieskowi, który miał przyczepioną kartkę
    > 'zbieram na kiełbasę'. To mnie nawet wzruszyło
    nie mam więcej pytań...

  • 7. Data: 2008-07-25 15:28:03
    Od: "Beata" <b...@d...com>

    > Użytkownik "Beata" <b...@d...com> napisał w wiadomości
    > nie mam więcej pytań...

    Nie widzisz różnicy pomiędzy właścicielem tego psa, a organizatorami obozu,
    którym zapłaciliśmy nie tylko za pobyt, program, ale tez opiekę? Czy
    uczciwość wobec dziecka nie mieści się w tym pakiecie? Dziecko nie miało już
    ani na loda, picie, czy słodycze. Zabrali mu wszystko... no tak, to on
    podjął decyzję... nauka kosztuje, tylko wydaje mi się, że rodzice powinni
    być o czymś takim poinformowani.
    B.

  • 8. Data: 2008-07-25 15:31:50
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > W maju był na wycieczce szkolnej w
    > Zakopanem, gdzie całe 100 zł włożył do miseczki pieskowi, który miał
    > przyczepioną kartkę 'zbieram na kiełbasę'. To mnie nawet wzruszyło

    Ja zbieram na piwo - podać Ci nr konta?

    *piotr'ek*

  • 9. Data: 2008-07-25 15:32:44
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Wysłaliśmy 10-letnie dziecko na obóz, na którym miał być m.in. paintball. W
    > opisie imprezy było zastrzeżenie, że nie wolno mieć własnych kulek.

    To trzeba było mu kupić parę kg własnych kulek i byłoby po problemie.

    *piotr'ek*

  • 10. Data: 2008-07-25 15:43:19
    Od: "Crimson" <r...@w...pl>

> [...]
    > to on podjął decyzję... nauka kosztuje, tylko wydaje mi się, że rodzice
    > powinni być o czymś takim poinformowani.

    Psia nauka poszła w las.
    Przepraszam.