  • 11. Data: 2004-11-01 12:15:40
    Temat: Re: mam problem i nie mam pojecia co zrobic :(
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    wiadomości news:cm5772$2gsm$4@news2.ipartners.pl...

    > Ręce obadają na tak rozpuszczonego bachora...
    >
    > Lepiej się zajmij machaniem łopatą, bo z nauką coś cienko - literki
    mylisz.

    To że myli literki nie świadczy o tym, że jest tak kiepski z matematyki jak
    ty.
    Literki nie są w życiu najważniejsze.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 12. Data: 2004-11-01 13:02:16
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 01 Nov 2004 11:57:52 +0100, YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl>
    napisał:

    > witam!!
    >
    > nie wiem czy ba dobra grupe trafilem ale sprobuje!
    > wiec mam taki probemik!
    > mieszkam z matka, ojciec praci alimenty zasadzone przez sad wysokosci
    > 20% swoich zarobkow i z tego co wiem matka taki tez % powinna wplacac!

    I tu się grubo mylisz...

    > i oto pytanie!
    > chce sie wyprowadzic od matki i chcialbym miec te alimenty!
    > ojciec 20% 750zl i matka tez tyle to lacznie 1500zl
    > idzie za to jakos sie utrzymac!

    I tu się grubo mylisz...

    > i teraz jak to zrobic!?
    > zebym mogl przejsc na swoj wlasny garnuszek!oczywiscie ucze sie
    > dziennie!

    Wyprowadź się z domu i pozwij matkę o alimenty

    > a powodow do wyprowadzenia jest duzo ale to teraz nie wazne!
    > jesli ktos bedzie w stanie mi pomoc bede bardzo wdzieczny!!

    nie pozwala ci się szwędać z kolegami po nocy?

    --
    Falkenstein

  • 13. Data: 2004-11-01 13:28:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cm56ti$sfk$2@h.intelink.pl>, YazOO wrote:
    > dopuki sie ucze! i nie bede w stanie sam jakiejs kasy zarobic!

    Ja tylko tradycyjnie przypomnę - obowiązek alimentacyjny działa w dwie
    strony i kiedyś być może rodzice zechcą z tego skorzystać. Pewnie nie będą
    mieli zbyt dużych skrupułów.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2004-11-01 14:09:58
    Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl>

    <ciach>

    > nie pozwala ci się szwędać z kolegami po nocy?

    nie!po 1 nie szwedam sie po nocach.
    tutaj sprawa wyglada bardzej skomplikowanie...
    ale wg mnie teraz to nie jest takie wazne!
    widze ze nie latwo takie cus zrobic!
    no nic skoncze te srednia i na informatyke wieczorowo!
    wtedy jakas robote moznaby podlapac i wtedy bede myslec
    o tym zeby sie wyprowadzic!

    dzieki za pomoc!

    pozdr

    --
    ------------ YazOO ------------
    ->yazoo(at)box(dot)net(dot)pl<-

  • 15. Data: 2004-11-01 14:19:50
    Temat: Re: masz roszczeniowe podejscie do zycia
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "YazOO" <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> napisał w wiadomości

    > Dochody Twojej mamy są równie wysokie co Twego taty? Nie licz na to, ze
    > sąd
    > zasądzi alimenty od mamy

    Wlasnie - ty robotny geniuszu podszywajacy sie pod duet z lat 80. Aby dostac
    forse od mamuni musiasz najpierw wystapic o alimenty do SĄDU. Chyba ze jest
    tak glupia, ze dobrowolnie da rozpuszczonemu bachorowi.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 16. Data: 2004-11-01 14:24:40
    Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Wlasnie - ty robotny geniuszu podszywajacy sie pod duet z lat 80. Aby
    > dostac forse od mamuni musiasz najpierw wystapic o alimenty do SĄDU.
    > Chyba ze jest tak glupia, ze dobrowolnie da rozpuszczonemu bachorowi.

    nie jestem rozpuszczony!od matki nie mam nic!na wszystko musze sobie sam
    zapracowac!!!

    --
    ----------- YazOO -------------
    ->yazoo(at)box(dot)net(dot)pl<-

  • 17. Data: 2004-11-01 14:33:52
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    >od matki nie mam nic!na wszystko musze sobie sam
    > zapracowac!!!

    hmm? Nic? Rozumiem, ze płacisz za mieszkanie, za wyzywienie, swoją cześć
    mediów, płacisz mamie za to że Ci pierze itd? To, ze Ci nie daje na nowe
    buty za 400zl nie znaczy, ze nie masz od niej nic. Weź dorośnij dziecko.

    HaNkA

  • 18. Data: 2004-11-01 14:34:25
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cm5hdo$ps2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > hmm? Nic? Rozumiem, ze płacisz za mieszkanie, za wyzywienie, swoją cześć
    > mediów, płacisz mamie za to że Ci pierze itd? To, ze Ci nie daje na nowe
    > buty za 400zl nie znaczy, ze nie masz od niej nic. Weź dorośnij dziecko.

    Za jakies 20 lat....

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2004-11-01 14:46:42
    Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Użytkownik "YazOO" <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> napisał w wiadomości

    > hmm? Nic? Rozumiem, ze płacisz za mieszkanie, za wyzywienie, swoją cześć
    > mediów, płacisz mamie za to że Ci pierze itd?

    media za moja kase a pierze pralka! i nie mialem na mysli tego co
    jest w przedziale obowiazkow takich jak jedzenie itp!

    To, ze Ci nie daje na nowe
    > buty za 400zl nie znaczy, ze nie masz od niej nic.

    buty za 400zl to tez z moich zarobionych pieniazkow!
    matka nigdy nie zgodzilaby sie na takie drogie buty!

    Weź dorośnij dziecko.

    doroslem juz dawno!

    nie myslcie ze jestam jakims samolubnym bachorem nie umiacym nic
    samemu zrobic oczekujacym tylko na kase od rodzicow!
    to ze nie chce mieszkac z matka to nie sa kwestie kasy!
    chodzi o to ze nie moge totalnie sie z nia ani z moim bratem
    porozumiec!o reszcie rodziny nie wspomne!!!
    to juz sie kawalek czasu ciagnie i staje sie meczonce!
    wiem ze moge sobie znalezc prace ale chce sie uczyc jeszcze
    trybem dziennym!i dlatego pytam o te alimenty!
    i jeszcze raz pisze! nie do konca tu o kase chodzi!!

    --
    ------------ YazOO ------------
    ->yazoo(at)box(dot)net(dot)pl<-

  • 20. Data: 2004-11-01 14:56:11
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > nie myslcie ze jestam jakims samolubnym bachorem

    Nie myslimy. My juz to widzimy.

    > samemu zrobic oczekujacym tylko na kase od rodzicow!
    > to ze nie chce mieszkac z matka to nie sa kwestie kasy!
    > chodzi o to ze nie moge totalnie sie z nia ani z moim bratem
    > porozumiec!o reszcie rodziny nie wspomne!!!

    To jak widac ty masz problem z kontaktem z innymi, a nie oni z toba.

    > to juz sie kawalek czasu ciagnie i staje sie meczonce!
    > wiem ze moge sobie znalezc prace ale chce sie uczyc jeszcze
    > trybem dziennym!

    Studnia dzienne przy takim analfabetyzmie? A po co?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt