  • 1. Data: 2007-06-18 08:58:17
    Temat: mam firme a chce pracowac u kogos na etat - jaka umowa
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    witam,
    planuje zalozyc dzialalnosc, ale chce skorzystac z dotacji na rozpoczecie
    dzialalnosci - w tym czasie nie moge podejmowac pracy u kogos jako normalnie
    zatrudniony, ale moge np byc firma ktora komus cos tam robi - np przez 8
    godzin dziennie - za co wystawie co miesiac f-re. Jak sie praktykuje
    spisanie umowy w czyms takim? znajomy ma wlasna dzialalnosc jest serwisantem
    na jakis tam obszar i wlasnie pracuje na takich zasadac - wysatwiajac co
    miesiac f-ry. Jak wyglada sprawa urlopow w takim wypadku? moze ktos podpowie
    jak to rozwiazac zeby wszystko bylo jak trzeba.
    pozdrawiam
    michal trych

  • 2. Data: 2007-06-18 15:29:46
    Od: Mirek <m...@o...pl.wywal.to>

    Michał Trych napisał(a):
    >... Jak wyglada sprawa urlopow w takim wypadku?

    Nie masz urlopów. Po prostu w danym miesiącu/tygodniu nie świadczysz
    usług i tyle. Sprawa do dogadania ze zleceniodawcą.