  • 51. Data: 2004-10-13 15:14:03
    Temat: Re: malzenstwo - pytanie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co mi da nauczka ?
    > Zrozum, kobieta nie jest Twoja wlasnoscia.

    tak jasne, slub to po prostu gowno warty papierek.

    > To, ze dla Ciebie lepsze jest zeby ona umarla swiadczy tylko o tym, ze
    > kochasz siebie a nie ją. Czystej krwi egocentryzm.

    napisalem ze z dwojga zlego mniej boli gdy umrze niz gdy zdradzi.
    Nie wiem skad wnioskujesz ze bardziej siebie kocham.

    P.

  • 52. Data: 2004-10-13 15:16:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > [ziew]
    >
    > Dla osoby niestabilnej psychicznie powodem do samobójstwa bywają
    > także... oceny w szkole.
    >
    > Czyli - pała z polskiego jest gorsza od śmierci?

    teraz zaczynasz pierd...

    Sa 2 glowne motywy smierci, zdrada i pieniadze, wiec juz nie przesadzaj.

    > Ty się głupawymi serialami nie podniecaj.

    fajny argument, chcialbym zauwazyc ce to reality Tv

    P.

  • 53. Data: 2004-10-13 16:36:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > teraz zaczynasz pierd...
    >
    > Sa 2 glowne motywy smierci, zdrada i pieniadze, wiec juz nie przesadzaj.

    Jak możesz być taki nieczuły! Nigdy chyba nie chodziłeś do prawdziwej
    szkoły, że tak lekko sobie traktujesz złe oceny!

    > fajny argument, chcialbym zauwazyc ce to reality Tv

    Aha. Podobnie jak "Big Brother" czy "Bar".

    Wodę sobie z mózgu robisz tą telewizją.

  • 54. Data: 2004-10-13 16:40:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > napisalem ze z dwojga zlego mniej boli gdy umrze niz gdy zdradzi.
    > Nie wiem skad wnioskujesz ze bardziej siebie kocham.

    Właśnie stąd. Wolisz jej śmierć od jej szczęścia.

  • 55. Data: 2004-10-13 18:16:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Właśnie stąd. Wolisz jej śmierć od jej szczęścia.

    Wiesz co, spolrzalem do slownika poniewaz nie uzywam takich słów jak:
    "egocentryzm"

    egocentryzm m IV, D. -u, Ms. ~zmie, blm
    <postawa, sposób myślenia, dla którego charakterystyczna jest tendencja do
    oceniania wszystkiego z punktu widzenia własnej osoby; ujmowanie
    rzeczywistości w sposób zniekształcony przez subiektywne odczucia>
    z łc.

    Mysle ze wszyscy jestesmy egocentrykami , wyjatkami sa takie osoby jak
    Papież,
    czy Matka Teresa.

    Ostanie pytanie:
    Twoje dziecko zostalo zamordowane, zlapano jego zabojce,
    chcesz by poszedl do wiezienia? Czy pragniesz jego szczescia?
    Nie wiesz czym sie kierowal, nic o nim nie wiesz.

    P.

  • 56. Data: 2004-10-13 18:19:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Aha. Podobnie jak "Big Brother" czy "Bar".
    >
    > Wodę sobie z mózgu robisz tą telewizją.

    Wyrok prawdziwy, sedzia prawdziwy, sprawa prawdziwa, zmienione tylko
    nazwiska,
    jezeli to dla Ciebie nie jest wiarygodne to co jest? Nie odwracaj kota
    ogonem.

    P.

  • 57. Data: 2004-10-13 18:28:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > Wyrok prawdziwy, sedzia prawdziwy, sprawa prawdziwa, zmienione tylko
    > nazwiska,
    > jezeli to dla Ciebie nie jest wiarygodne to co jest? Nie odwracaj kota
    > ogonem.

    Na pewno nie jakiś tendencyjnie, dla sensacji robiony program.

    Przede wszystkim w Polsce żadne rozprawy nie są transmitowane w TV. To
    jakaś bzdura.

    Poza tym wśród sędziów też są idioci, a to, że sędzia sobie coś tam
    orzekł nie oznacza, że to jest już przyklepane i załatwione - o apelacji
    mam nadzieję słyszałeś?

  • 58. Data: 2004-10-14 09:17:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Na pewno nie jakiś tendencyjnie, dla sensacji robiony program.
    >
    > Przede wszystkim w Polsce żadne rozprawy nie są transmitowane w TV. To
    > jakaś bzdura.

    byl podany wyrok a nie transmitowana rozprawa, a sprawa byla prawdziwa.

    > Poza tym wśród sędziów też są idioci, a to, że sędzia sobie coś tam
    > orzekł nie oznacza, że to jest już przyklepane i załatwione - o apelacji
    > mam nadzieję słyszałeś?

    tak slyszalem, i wlasnie idioci daja w takich przypadkacha 25 lat w gore.
    ludzie ktorzy nie znaja tego uczucia,nie sa w stanie sobie wyobrazic
    co mozna wtedy nieswiadomie zrobic.

    EOT

    za miesiac puszczam ankiete, dochodzi do bazy kolumna mail wiec sobie
    bedziesz mogl posprawdzac
    kto glosowal

  • 59. Data: 2004-10-14 09:18:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

  • 60. Data: 2004-10-14 09:45:40
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Ostanie pytanie:
    > Twoje dziecko zostalo zamordowane, zlapano jego zabojce,
    > chcesz by poszedl do wiezienia? Czy pragniesz jego szczescia?
    > Nie wiesz czym sie kierowal, nic o nim nie wiesz.

    Ty to potrafisz znalezc analogie :)
    Zdrada zony do morderstwa dziecka :)

    pawel