  • 31. Data: 2004-10-12 15:26:22
    Temat: Re: malzenstwo - pytanie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Info dla Ciebie - jestem w trakcie rozwodu.

    sam rozwod nie jest zdrada

    > I moge Ci powiedziec jedno - nie porownywalbym smierci KOGOKOLWIEK do
    seksu
    > na boku.
    > To ze moja eks pukala sie z innymi goscmi nie jest najwieksza tragedia,
    jaka
    > mnie w zyciu spotkala :)

    swiadczy tylko o tym jak ja kochales (raczej nie bardzo)*

    > Twoja chora duma przez Ciebie przemawia, chec posiadania kogos na
    wlasnosc.

    po co zeniles sie? pamietasz? "poki smierc Was nie rozlaczy", po co ta
    przysiega skoro dla
    zona nie byla tak wazna?

    *

    > Chcesz sie zakladac o uczucia ?
    > A jak sprawdzisz kto wygral ? :)

    patrz nizej

    > Przeciez to absurdalny pomysl :)
    > I co z tego, ze wiekszosc zdecyduje sie za jedna z opcji ?
    > Bede mial jakas satysfakcje albo bede musial zmienic poglady ?
    > Stare porzekadlo sie przypomina, z milionem much ......

    nie, zobaczysz ze w tym przypadku nie mowie za innych, jestem przekonany
    ze coanjniej 90 % osob ktore przezylo zdrade
    uwaza ja za cos najgorzszego zwlaszcza w malzenstwie.

    P.

  • 32. Data: 2004-10-12 15:28:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ty za to udowadniasz, że jesteś rozhisteryzowanym gówniarzem - bo tylko
    > ktoś taki porównyałby 'złamanie serca' i śmierć.
    >
    > [ciach]

    zlamanie serca i smierc, masz powiedzmy dziecko, jestes po uszy w swojej
    zonie zakochany,
    jest dla Ciebie calym swiatem, i uwazasz ze w momencie gdyby Cie zdradzila
    mniej by bolalo niz
    wtedy gdyby umarla?

    sam jestes w takim razie gowniarzem

    > Po zdradzie jest jeszcze całe życie. Po śmierci - nie.

    ja nie mowie o samobojstwie

    > Masz tyle?

    zebys sie nie zdziwil

    P.

  • 33. Data: 2004-10-12 15:30:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Uzasadnij.

    to jak w "gadaj z dupa a Cie osra"

    przezyjesz to zrozumiesz

    > [ziew]

    > No popatrz. Czyli wolisz, żeby ci np. matka umarła, niż partnerka miała
    > jeden skok w bok? Pogratulować egoizmu.

    woallbym aby moja zona umarla niz zeby mnie zdradzila (rozjasnilem
    troche?)

    > Zakład stoi. Masz 10 milionów?

    Twpja psia pensja nawet na zaklad o 50 zl nie starczy.

    P.

  • 34. Data: 2004-10-12 15:35:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

> [...]
    > zonie zakochany,
    > jest dla Ciebie calym swiatem, i uwazasz ze w momencie gdyby Cie zdradzila

    Jeśli kogoś na prawdę kochasz, nie liczysz się ty, tylko tamta osoba -
    jej uczucia i jej szczęście.

    > sam jestes w takim razie gowniarzem

    No proszę - zupełnie jak dziecko. "Sam jesteś taki owaki"...

    Nie dość, że jesteś szczeniak, to jeszcze agresywnie egoistyczny i
    egocentryczny. To już patologia.

    > ja nie mowie o samobojstwie

    Wiem. Piszesz o morderstwie.

    > zebys sie nie zdziwil

    Jejku, ale jesteś bogaty... Tyle ci rodzice na komunię razem z modemem dali?

  • 35. Data: 2004-10-12 15:37:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > to jak w "gadaj z dupa a Cie osra"

    A kto ci każe gadać z samym sobą?

    > przezyjesz to zrozumiesz

    "Look who's talking..."

    [ciach]

    > woallbym aby moja zona umarla niz zeby mnie zdradzila (rozjasnilem
    > troche?)

    Jasne. Że jesteś potwornym egoistą i egocentrykiem. W stopniu, który
    podpada już pod psychopatologię.

    > Twpja psia pensja nawet na zaklad o 50 zl nie starczy.

    Primo: co to jest 'pensja'? Nie latam na smyczy etatu :)
    Secundo: mógłbym być i bez grosza, bo i tak wygram.

  • 36. Data: 2004-10-13 06:16:40
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > woallbym aby moja zona umarla niz zeby mnie zdradzila (rozjasnilem
    > troche?)

    To zes sie cholera zakochal :)
    Zranione uczucie cenisz wyzej niz zycie "kochanej" osoby.
    Romantyczny do bolu :)
    Nie pekaj, znajdziesz wiele innych panien ktore taka "uczuciowoscia"
    oczarujesz.
    Ale nie zapomnij im tego powiedziec: "wole zebys umarla niz mnie zdradzila".
    Od razu beda Twoje :)

    pawel

  • 37. Data: 2004-10-13 08:46:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jeśli kogoś na prawdę kochasz, nie liczysz się ty, tylko tamta osoba -
    > jej uczucia i jej szczęście.

    sraty taty, spotka Cie to , to wtedy pogadamy

    P.

  • 38. Data: 2004-10-13 08:53:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Primo: co to jest 'pensja'? Nie latam na smyczy etatu :)
    > Secundo: mógłbym być i bez grosza, bo i tak wygram.

    bez grosza? Wygrasz? takis pewny?

    Za okolo miesiac zrobie "system gosowania",
    zalozenia
    1.glosuja Zonaci

    (2 razy z jednego IP nie zaglosuje, i trzeba wpisac pesel [bedzie
    sprawdzana poprawnosc]-zabezpieczenie
    by nmie glosowal 12 letni gowniarz)

    2. pytanie brzmi
    Co jest gorsze (zal. ze zona nie jest Ci obojetna, jest dla Ciebie calym
    swiatem)

    a)gdy zona zdradzi Cie (niekoniecznie seks, po prostu zakocha sie w innym,
    np w twoim przyjacielu)
    b)gdy umrze (nie zdradzajac)

    adres strony pojdzie na wiekszosc grup. (bez reklam oczywiscie by nikt nie
    oskarzal o spam).
    Przegrany na grupie rozpoczynajac nowy watek przeprosi wygranego
    przyznajac mu tym samym racje.
    Czas trwania powiedzmy 2 miesiace.

    Wchodzisz?

    P.

  • 39. Data: 2004-10-13 08:59:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > oczarujesz.
    > Ale nie zapomnij im tego powiedziec: "wole zebys umarla niz mnie

    Zeniac sie z pewnoscia powiem ze zdrada na dobre Ci nie wyjdzie. :-)
    Jezeli ktos ma takie plany to slub mija sie z celem. A jezeli juz dochodzi
    do slubu
    to jest skladana pewna przysiega i z umowy trzeba sie wywiazac, jak juz
    bylo na grupie
    pisane, nie wywiazanie sie z umowy pociaga za soba przykre konsekwencje
    :-)

    Robie ankiete, sprawdzimy co by zrobili internauci w takiej sytuacji:-)

    P.

  • 40. Data: 2004-10-13 09:20:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > bez grosza? Wygrasz? takis pewny?

    Pewny nie jestem - bo wg. mnie psychopata preferujący śmierć rzekomo
    kochanej osoby od jej szczęściwego życia z innym czy choćby jednej
    'pomyłku' nie jest osobą wiarygodną (taki osobnik dąży, nonen-omen, po
    trupach do celu).

    Kto mi zagwarantuje, że nie sfabrykujesz wyników?

> [...]
    > zalozenia
    > 1.glosuja Zonaci
    >
    > (2 razy z jednego IP nie zaglosuje, i trzeba wpisac pesel [bedzie

    Bzzz! Przykro mi, ale tym samym naruszysz ustawę o ochronie danych
    osobowych (PESEL jednoznacznie identyfikuje obywatela RP)