  • 21. Data: 2004-10-10 15:57:23
    Temat: Re: malzenstwo - pytanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > "Poki smierc was nie rozłączy"
    > GDybym byl jej aktualnym to by jej to na zdrowie nie wyszlo.
    > Nie ma nic gorszego niz zdrada.

    O, jest wiele gorszych rzeczy... Np. agresywny, zaborczy palant, który
    skłonny byłby siłą wymuszać 'uczucia' i karać 'niewierność'.

  • 22. Data: 2004-10-10 16:13:56
    Od: Marg <x...@y...pl>

    Osoba,którą poznaliśmy jako Grzegorz wystukała:

    > i jeszcze jedno male pytanko. jak dlugo trwa postepowanie rozwodowe?

    w maju ex zlozyl pozew, w lipcu pierwsza rozprawa (tzw-ugodowa),w sierpniu
    druga .z poczatkiem wrzesnia-wyrok sie uprawomocnil...
    rozwod bez orzekania o winie...

    --
    Pozdrawiam-Marg
    Pukanie zepsute - proszę dzwonić.

  • 23. Data: 2004-10-11 07:39:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > O, jest wiele gorszych rzeczy... Np. agresywny, zaborczy palant, który
    > skłonny byłby siłą wymuszać 'uczucia' i karać 'niewierność'.

    Absolutnie nie masz racji.
    W ten sposob mowia osoby ktore nie zaznaly tego uczucia, uczucia zdrady.
    Jest to gorsze niz smierc bliskiej osoby, i sorry, ale moglbym sie zalozyc
    o kazde pieniadze ze gdyby Twoja zona sie zaczela bzykac z kims obcym
    nie pisalbys czegos takiego.
    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z

  • 24. Data: 2004-10-11 07:53:15
    Od: "Wierny mąż" <n...@z...com>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jest to gorsze niz smierc bliskiej osoby, i sorry, ale moglbym sie zalozyc
    > o kazde pieniadze ze gdyby Twoja zona sie zaczela bzykac z kims obcym

    bo to zła kobieta jest

  • 25. Data: 2004-10-11 09:25:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > bo to zła kobieta jest

    zgadza sie, jest zla, ja nie pisze ze nie jest.
    Trzeba tylko wjakis sposob ukarac. (niekoniecznie fizycznie). Nie mozna
    przez cale zycie przyjmowac ciosow.
    Zwlaszczza takich ktore zmieniaja Twoje zycie o 180 stopni.

    P.

  • 26. Data: 2004-10-12 12:28:46
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Jest to gorsze niz smierc bliskiej osoby,

    Wiecej cenisz swoje zranione uczucia niz cudze zycie, nawet kogos bliskiego
    ??
    Wspolczuje Twoim "bliskim".

    > i sorry, ale moglbym sie zalozyc
    > o kazde pieniadze ze gdyby Twoja zona sie zaczela bzykac z kims obcym
    > nie pisalbys czegos takiego.

    nie mierz innych wlasna miarka

    pawel

  • 27. Data: 2004-10-12 14:16:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wiecej cenisz swoje zranione uczucia niz cudze zycie, nawet kogos
    bliskiego
    > ??
    > Wspolczuje Twoim "bliskim".

    a ja Tobie, udowodniles tym samym ze nie miales stycznosci z takim
    uczuciem,
    dlatego nie masz prawa sie w tej kwestii wypowiadac.
    Gdybys mial "kontakt" z tymi dwoma uczuciami wiedzialbys ze tak jest.

    Ja wspolczuje twojej (obecnej albo przyszlej) zonie skoro dla Ciebie jest
    mniej wazna niz rodzina.

    > nie mierz innych wlasna miarka

    zdrada jest gorsza od smierci i jezeli ktos na grupie inaczej uwaza niech
    napisze i uzasadni.
    mozemy puscic ankiete na wszystkie grupy,a wczesniej sie zalozyc o
    pieniadze (500 zl).
    Ankieta bedzie dostepna na stronie www, z jednego komputera bedzie mozna
    tylko raz zaglosowac.
    wchodzisz?

    P.

  • 28. Data: 2004-10-12 14:28:03
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Gdybys mial "kontakt" z tymi dwoma uczuciami wiedzialbys ze tak jest.
    > Ja wspolczuje twojej (obecnej albo przyszlej) zonie skoro dla Ciebie jest

    Info dla Ciebie - jestem w trakcie rozwodu.
    I moge Ci powiedziec jedno - nie porownywalbym smierci KOGOKOLWIEK do seksu
    na boku.
    To ze moja eks pukala sie z innymi goscmi nie jest najwieksza tragedia, jaka
    mnie w zyciu spotkala :)
    Twoja chora duma przez Ciebie przemawia, chec posiadania kogos na wlasnosc.

    > zdrada jest gorsza od smierci i jezeli ktos na grupie inaczej uwaza niech
    > napisze i uzasadni.

    A co tu uzasadniac ?? :) Dla mnie nie jest czyms najgorszym. Smierc rodziny
    bylaby czyms duuuuzo straszniejszym.

    > mozemy puscic ankiete na wszystkie grupy,a wczesniej sie zalozyc o
    > pieniadze (500 zl).

    Chcesz sie zakladac o uczucia ?
    A jak sprawdzisz kto wygral ? :)

    > Ankieta bedzie dostepna na stronie www, z jednego komputera bedzie mozna
    > tylko raz zaglosowac.
    > wchodzisz?

    Przeciez to absurdalny pomysl :)
    I co z tego, ze wiekszosc zdecyduje sie za jedna z opcji ?
    Bede mial jakas satysfakcje albo bede musial zmienic poglady ?
    Stare porzekadlo sie przypomina, z milionem much ......

    pawel

  • 29. Data: 2004-10-12 14:38:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > a ja Tobie, udowodniles tym samym ze nie miales stycznosci z takim
    > uczuciem,
    > dlatego nie masz prawa sie w tej kwestii wypowiadac.

    Ty za to udowadniasz, że jesteś rozhisteryzowanym gówniarzem - bo tylko
    ktoś taki porównyałby 'złamanie serca' i śmierć.

    [ciach]

    > zdrada jest gorsza od smierci i jezeli ktos na grupie inaczej uwaza niech
    > napisze i uzasadni.

    Po zdradzie jest jeszcze całe życie. Po śmierci - nie.

    > mozemy puscic ankiete na wszystkie grupy,a wczesniej sie zalozyc o
    > pieniadze (500 zl).

    Masz tyle?

  • 30. Data: 2004-10-12 14:42:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > Absolutnie nie masz racji.

    Uzasadnij.

    > W ten sposob mowia osoby ktore nie zaznaly tego uczucia, uczucia zdrady.

    [ziew]

    > Jest to gorsze niz smierc bliskiej osoby, i sorry, ale moglbym sie zalozyc

    No popatrz. Czyli wolisz, żeby ci np. matka umarła, niż partnerka miała
    jeden skok w bok? Pogratulować egoizmu.

    > o kazde pieniadze ze gdyby Twoja zona sie zaczela bzykac z kims obcym
    > nie pisalbys czegos takiego.

    Zakład stoi. Masz 10 milionów?