  • 101. Data: 2004-10-23 09:24:16
    Temat: Re: malzenstwo - pytanie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Srali muchi. Po świecku to jest "swiadom praw i obowiązków wynikających
    > założenia rodziny, uroczyście _oświadczam_, że uczynię wszystko, aby
    nasze
    > małżeństwo było zgodne, jakieśtam i trwałe". Gdzie tu mowa o
    wierności?;-P
    > To jest psp.

    po co za maz z takimi pogladami wyszlas? Wiesz co, ja bym sie zaczal
    obawiac na miejscu Twojego meza
    gdybym to przeczytal :-)

    EOT

    P.

  • 102. Data: 2004-10-23 19:48:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > Kodeks Koscielny? :-)

    Kościół Katolicki.

    > Sa, ale nie tak latwo otrzymac.

    Nie ma. I nie da się otrzymać. Ostatni, który próbował, musiał własny
    koścół założyć (anglikański).

    [ciach]

    > nie oceniaj innych po sobie, nie wszyscy chodza do takich osob.

    Ja nie chodzę - bo nie potrzebuję. Nie zieję ządzą mordu w stosunku do
    kobiet, które miały czelność pokochać kogoś innego.

    > jezeli mialaby w planie zdrdaze to leipeij zeby spierd...

    Ech, co ty wiesz o życiu... 'Planowanie zdrady'... Równie dobrze można
    np. planować nastrój.

  • 103. Data: 2004-10-23 19:50:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > teraz bym Ci w pysk dal, jakby to nie byla rozmowa przez net.

    Ooo! Groźby karalne :)

    Strasznie się boję takich bandyckich gnoi, jak ty ;->

  • 104. Data: 2004-10-23 19:52:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > prosze Cie, skoro mam podejrzenia trudno bym sie zamartwial latami, a
    > pozniej otzrymal cios w serce.
    > "Nie wszystko zloto co sie swieci"
    > Na zaufanie trzeba zapracowac.

    Przemuś, ty się na serio idź leczyć... Zanim będzie jakaś tragedia i
    ktoś straci życie, a ty trafisz do pierdla na dożywocie, gdzie będziesz
    mógł wykazać się wiernością w... roli cwela.

  • 105. Data: 2004-10-24 11:55:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemuś, ty się na serio idź leczyć... Zanim będzie jakaś tragedia i
    > ktoś straci życie, a ty trafisz do pierdla na dożywocie, gdzie będziesz
    > mógł wykazać się wiernością w... roli cwela.

    cwelem to Ty Andrzejku jestes. Wlasnie takich jeleni jak Ty takie suki
    szukaja.

    P.

  • 106. Data: 2004-10-24 11:57:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja nie chodzę - bo nie potrzebuję. Nie zieję ządzą mordu w stosunku do
    > kobiet, które miały czelność pokochać kogoś innego.

    bo jestes zwykly frajer.

  • 107. Data: 2004-10-24 11:59:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ooo! Groźby karalne :)
    >
    > Strasznie się boję takich bandyckich gnoi, jak ty ;->

    nie grozby karalane, grozba karalna bylaby gdybym powiedzial, przyjde do
    twojej
    wiochy i natrzepie Ci po pysku. Napisalem co bym zrobil jakbys Tu byl i
    powtarzam
    w pysk bys dostal.

    A bandyckiego gnoja sobie zrob i wychowaj.

    P.

  • 108. Data: 2004-10-24 15:12:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > A bandyckiego gnoja sobie zrob i wychowaj.

    A po co? Jeden Przemuś R. to aż za dużo dla tej już dostatecznie
    udręczonej wszelkimi kataklizmami Ziemi, a specjalnie tworzenie
    kolejnych... brrr....

  • 109. Data: 2004-10-24 15:14:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > cwelem to Ty Andrzejku jestes. Wlasnie takich jeleni jak Ty takie suki
    > szukaja.

    No i proszę - jesteś jeszcze na tyle głupi, że nawet nie wiesz, co słowo
    'cwel' oznacza.

  • 110. Data: 2004-10-24 15:15:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > bo jestes zwykly frajer.

    No i mamy jasność - w światopoglądzie przemusia człowiek nie
    potrzebujący pomocy psychiatrycznej i nie ziejący żądżą mordu to frajer...

    Dalsza moja dyskusja z osobą tak upośledzoną psychicznie nie ma
    najmniejszego sensu - do tego porzebny jest specjalista...

    *plonk*