  • 11. Data: 2016-03-06 02:01:02
    Temat: Re: mBank i chargeback
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <a...@n...neostrada.pl>,
    Marek <f...@f...com> wrote:

    > specjalny za
    > zryczaltowana i
    >
    > Sugerujesz, że próbował przewieźć pianiono albo coś innego niemniej
    > zaskakującego?
    Owszem, wlasnie to sugeruje.

    >Też miałem kilka razy nadbagaż (nie pianino) i zawsze
    > dało się polecieć za dopłatą.
    Ale to nie byl nadbagaz w rozumieniu bagazu rejestrowanego.
    Koniec. Kropka.
    --
    TA

  • 12. Data: 2016-03-07 02:34:10
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/5/2016 5:41 PM, Marek wrote:

    > I między liniamI są tak drastyczne w tym różnice, że zwykła extra torba
    > nie poleci? No błagam....

    spakuj zwykla ekstra walizke na 40 kg i sprobuj poleciec chocby lotem.
    Powodzenia.

  • 13. Data: 2016-03-07 11:09:10
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sun, 6 Mar 2016, witek wrote:

    > spakuj zwykla ekstra walizke na 40 kg i sprobuj poleciec chocby lotem.
    > Powodzenia.

    http://www.lot.com/pl/pl/moj-dodatkowy-sprzet

    "Maksymalny ciężar Mojego Dodatkowego Sprzętu nie może przekroczyć 45 kg.
    W przypadku cięższego sprzętu, jego przewóz możliwy jest jedynie jako
    CARGO."

  • 14. Data: 2016-03-07 11:19:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    eanic.wsisiz.edu.pl...
    On Sun, 6 Mar 2016, witek wrote:

> [...]

    >"Maksymalny ciężar Mojego Dodatkowego Sprzętu nie może przekroczyć 45
    >kg. W przypadku cięższego sprzętu, jego przewóz możliwy jest jedynie

    To sprzet, a walizka
    http://www.lot.com/pl/pl/moj-dodatkowy-bagaz
    23 kg ...
    A wiecej, to 24h przed wylotem ...

    Choc w biznes class 32kg
    http://www.lot.com/pl/pl/bagaz-rejestrowany

    J.

  • 15. Data: 2016-03-07 15:10:08
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Mon, 7 Mar 2016, J.F. wrote:

    > Użytkownik "Rafal Jankowski" napisał w wiadomości grup
> [...]

    A co jak jest to torba sportowa?
    Próbowałem to wyjaśnić, niestety automat się zawiesił:

    WITAMY W LOT LIVE CHAT
    Ostatnia wiadomość agenta : o 12:41

    Powiedziałem/am o 11:46
    siema
    Czy w ramach usługi "Mój dodatkowy sprzęt" można przewieźć walizkę o wadze
    45kg?
    Horbacz Agnieszka pisze o 11:53

    Dzień dobry, jest możliwość zarezerwowania bagażu o wadze 45kg, jednak
    należy w tym celu skontaktować się z naszym Contact Center
    http://www.lot.com/pl/pl/contact
    Powiedziałem/am o 12:02
    ok, pytam, bo rozumiem, że może zależeć to od jakichś technicznych
    uwarunkowań typu np. możliwości luku bagażowego, ale na stronie
    http://www.lot.com/pl/pl/moj-dodatkowy-sprzet jest napisane, że ta usługa
    obejmuje określony sprzęt (muzyczny i sportowy). Jak to się w takim razie
    ma do walizki, która nie wpisuje się w żadną z tych kategorii?
    Horbacz Agnieszka pisze o 12:04

    Już wyjaśniam. Tę informację można znaleźć tutaj
    http://www.lot.com/pl/pl/nadbagaz
    W przypadku bagażu przekraczającego standardowe wymiary (powyżej 23 kg lub
    o wymiarach, których suma wymiarów wysokość, szerokość i głębokość
    przekracza 158 cm) prosimy o kontakt z naszym Call Center lub Biurami
    Własnymi.
    Powiedziałem/am :
    Ale na stronie którą Pani podała jest wyraźnie wskazany limit 32kg, a ja
    pisałem o walizce 45 kg, co jest limitem dla bagażu specjalnego
    Horbacz Agnieszka pisze :

    Jest możliwość wzięcia jednego bagażu rejestrowanego do 32kg. Jeśli
    chciałby Pan wziąć dodatkowe 13kg to proponuję zakupić dodatkową walizkę
    do 23kg. Zostanie wtedy naliczona zniżka 20%. Jednak w tym przypadku
    proszę o kontakt z naszym Contact Center.
    Powiedziałem/am :
    Dlatego pytałem, czy jest możliwość wysłania walizki o masie 45kg, na co
    początkowo odpowiedziała Pani twierdząco. A więc można czy nie można?
    Horbacz Agnieszka pisze :

    Rozumiem Pana wątpliwości i już wyjaśniam (teraz nieco bardziej
    czytelnie): w Pana przypadku jest możliwość rezerwacji bagażu do 32kg oraz
    dodatkowej sztuki bagażu do 23kg z uwzględnieniem zniżki 20%.
    Przepraszam za tę niejasność w przekazaniu informacji.
    Powiedziałem/am :
    No dobra, to co z tym bagażem specjalnym do 45kg? Walizka musi zawierać
    instrumenty muzyczne i sprzęt sportowy?
    Horbacz Agnieszka pisze :

    Zgadza się. W momencie, kiedy chce Pan wziąć ze sobą ekwipunek sportowy,
    bagaż może ważyć maksymalnie 45kg.
    Powiedziałem/am :
    Czyli zawartość walizki jest sprawdzana i ktoś kwalifikuje zawartość jako
    sprzęt muzyczny lub sportowy albo inny?
    jak tam?
    Działa u Was Internet?

  • 16. Data: 2016-03-07 15:30:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    eanic.wsisiz.edu.pl...
    On Mon, 7 Mar 2016, J.F. wrote:

    >A co jak jest to torba sportowa?

    Sportowa wypchana sprzetem sportowym to moze byc,
    ale co jesli to walizka niesportowa wypchana np ksiazkami, albo
    ciuchami niesportowymi ? :-)

    Tak czy inaczej - problem jest. Znajoma musiala sie przy kasie
    przepakowywac, bo jedna torba byla za ciezka.
    Dbaja o pracownikow :-)

    J.

  • 17. Data: 2016-03-07 15:39:25
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Mon, 7 Mar 2016, J.F. wrote:

> [...]
    > niesportowymi ? :-)
    >
    > Tak czy inaczej - problem jest. Znajoma musiala sie przy kasie przepakowywac,

    Kręgosłup pracownika wyczuwa różnicę między 45kg sprzętu sportowego i
    muzycznego a 45kg z dopełnienia tego zbioru?

  • 18. Data: 2016-03-07 15:42:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    eanic.wsisiz.edu.pl...
    On Mon, 7 Mar 2016, J.F. wrote:

    >Kręgosłup pracownika wyczuwa różnicę między 45kg sprzętu sportowego i
    >muzycznego a 45kg z dopełnienia tego zbioru?

    Zakladam ze maja jakas maszyne do takiego ciezkiego sprzetu, albo we
    dwoch niosa.
    A zwykla walizka to na jedna osobe :-)

    J.

  • 19. Data: 2016-03-08 00:20:42
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/7/2016 4:09 AM, Rafal Jankowski wrote:

> [...]
    >
    > "Maksymalny ciężar Mojego Dodatkowego Sprzętu nie może przekroczyć 45
    > kg. W przypadku cięższego sprzętu, jego przewóz możliwy jest jedynie

    a teraz zakwalifikuj zwykłą ekstra walizkę jako sprzęt sporotwy i
    uzasadnij dlaczego.

  • 20. Data: 2016-03-08 00:21:22
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/7/2016 8:10 AM, Rafal Jankowski wrote:
    > A co jak jest to torba sportowa?

    a ta torba to w jakiej dyscyplinie?