  • 131. Data: 2006-12-03 20:28:23
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:e2fd0$45732b42$57ce90a6$5500@news.chello.pl...

    > news:ekuv0a$nnk$1@news.interia.pl...
    >
    >> Chroni człowieka jako istotę ludzką.
    >
    > chroni zlodzieja,
    a to nie człowiek?

    dziwne tylko ze w tym jednym przypadku, jakjezzdzisz na
    > gape i okradasz przedsiebiorstwo jestes karany, jak ukradniesz
    > samochod,jesteskarany, jak okradniesz bank jestes karany, jak okradasz
    > wlasciciela mieszkania ktore bezpodstawnie zamieszkujesz, jestes pod
    > ochrona, paranaoja
    też jest karany. Wyrzuceniem z mieszkania.
    Tyle tylko, że nie donikąd.

  • 132. Data: 2006-12-03 20:29:15
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > czy jak policja zlapie cie w cudzym samochodzie, to wystarczy ze powiesz
    > ze go kupiles aby olali zgloszenie kradzierzy?

    A to sąd cię olał, jak poszedłeś do sądu po wyrok o eksmisję?

  • 133. Data: 2006-12-03 20:59:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > czy jak policja zlapie cie w cudzym samochodzie, to wystarczy ze powiesz ze
    > go kupiles aby olali zgloszenie kradzierzy?

    Prostaczek upraszcza sytuację - jak zwykle...

    Kusi mnie, żeby pożyczyć ci coś, zgłosić kradzież a potem się
    awanturować, że nie zostałeś skazany w trybie doraźnym ;->

  • 134. Data: 2006-12-03 21:00:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > chroni zlodzieja, dziwne tylko ze w tym jednym przypadku, jakjezzdzisz na

    Jakiego, debilku, złodzieja?! Ukradł coś? Przestań używać słów, których
    ewidentnie nie rozumiesz!

  • 135. Data: 2006-12-03 21:15:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > A to sąd cię olał, jak poszedłeś do sądu po wyrok o eksmisję?

    Pewnie nawet nie chciało mu się d*.*y ruszyć - tylko od razu zaczął sie
    awanturować o akcję w stylu doraźnego trybunału ludowego.

  • 136. Data: 2006-12-04 07:45:49
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Prostaczek upraszcza sytuację - jak zwykle...
    >
    > Kusi mnie, żeby pożyczyć ci coś, zgłosić kradzież a potem się
    > awanturować, że nie zostałeś skazany w trybie doraźnym ;->

    Porównanie nieadekwatne. Bo złodziejowi, który Ci ukradł samochód,
    nie musisz dostarczać samochodu zastępczego. I o to w tym wszystkim
    najbardziej chodzi, a nie o długość postępowania.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 137. Data: 2006-12-04 07:46:34
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Porównanie nieadekwatne. Bo złodziejowi, który Ci ukradł samochód, nie
    > musisz dostarczać samochodu zastępczego. I o to w tym wszystkim
    > najbardziej chodzi, a nie o długość postępowania.

    a spałeś kiedyś chociaż jedną noc na dworze w zimie, albo w padającym
    deszczu.
    To zauważysz wówczas różnicę między brakiem samochodu i brakiem dachu nad
    głową i może zrozumiesz dlaczego państwo nie zapewnia samochodu a dach nad
    głową tak.

  • 138. Data: 2006-12-04 08:03:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > a to nie człowiek?

    a okradany to co?
    pies?

    > też jest karany. Wyrzuceniem z mieszkania.
    > Tyle tylko, że nie donikąd.

    no pewnie, i to jak panstwo nie ma gdzie, a przewaznie nie ma gdzie, to
    okradany musi zadbac o lokum dla zlodzieja, czy jak ktos ci rabnie
    samochod i potem chcesz go odzyskac to panstwo albo ty, biednemu
    zlodziejowi zapewnia inne auto?

  • 139. Data: 2006-12-04 08:05:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > a spałeś kiedyś chociaż jedną noc na dworze w zimie, albo w padającym
    > deszczu.

    ale powiedz mi, co to okradanego obchodzi, w ekstremalnej sytuacji o
    ktorej juz pisalem, wlasciciel miszkania musi wlasnie spac na dworze w
    zimie, a zlodziej smacznie kima w jego cieplym mieszkaniu, za ktore
    wlasciciel jeszcze musi placic

  • 140. Data: 2006-12-04 08:07:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A to sąd cię olał, jak poszedłeś do sądu po wyrok o eksmisję?

    sam wyrok jak dobrze wiesz, nie oznacza odzyskania mieszkania, wiec nadal
    jestes okradany