  • 21. Data: 2007-08-18 20:44:09
    Temat: Re: lokalny pirat drogowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    grubianin wrote:
    > witaj
    >
    > bo ja mam taki boski dar
    > gdy przejezdza samochod kolo mnie to rozrozniam kiedy jedzie 40 a kiedy 70
    > kmh, to nie kazdy ma cos takiego wierz mi

    Heh, jak mówiłem - sowiecki radar :)

    I w dodatku cytuje jak ostatni idiota...

  • 22. Data: 2007-08-18 21:40:29
    Od: q...@m...com

    > witajcie
    >
    > w dzielnicy domkow taki mlodzianin
    > na motorze wyczynia co chce,
    > ulica ma ograniczenie szykosci do 40km/h,
    > ale slyszac go przejezdzajacego to szacuje
    > jego szybkosc na 70km/h na godzine.
    > Policja jezdzi tu rzadko bo dzielnica jest spokojna,
    > zreszta jak mlodzian widzi police to zwalnia
    > jest jakis sposob na niego?

    Napewno ma CB z hełmofonem i wie że policji nie ma, dlatego gna.
    Jak usłyszy komunikat, ze sie kręcą miśki - wtedy zwalnia.
    swoją drogą są tacy co potrafią jechać nie 70 ale 170 na drodze z
    ograniczeniem do 40...

  • 23. Data: 2007-08-18 21:44:53
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    n><e napisał(a):
    > Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości
    >
    > jeśli autor wątku skorzysta z tej rady, to możesz odpowiedzieć za to
    > karnie co najmniej z art 18 § 2 k.k., art. 12 i 13 k.w.

    nawet jak nie skorzysta to moze odpowiedziec za podzeganie do zabojstwa.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 24. Data: 2007-08-19 22:48:59
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    grubianin <g...@w...pl> napisal:
    [ ciach ]

    Sfilmuj go kamera w taki sposob, aby mozna bylo
    zaobserwowac jego przejazd pomiedzy dwoma punktami,
    ktorych odleglosc mozna dokladnie zmierzyc. Kamera
    wali 25 klatek na sekunde, wiec bedziesz mial pomiar
    z wystarczajaca dokladnoscia do wyznaczenia predkosci.
    Potem maszeruj z tym na policje i zloz doniesienie
    dolaczajac film jako dowod rzeczowy.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 25. Data: 2007-08-20 08:01:21
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    idz ty sobie czlowieku,
    do jakiejs szkoly,
    ego sobie podreperujesz
    moze myslec naucza,
    i kultury troszeczke.
    Sprobuj chociaz.

  • 26. Data: 2007-08-20 10:16:30
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 18 Aug 2007 12:05:23 +0200, grubianin napisał(a):

> [...]
    > jego szybkosc na 70km/h na godzine.
    > Policja jezdzi tu rzadko bo dzielnica jest spokojna,
    > zreszta jak mlodzian widzi police to zwalnia

    Po pierwsze przestać zazdrościć, a po drugie załatwić żeby postawili
    na drogach progi zwalniające.

    Henry

  • 27. Data: 2007-08-20 11:20:09
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    zazdroscic?
    a ty idz na odwyk

    a po co progi?
    dziur wystarczy a ograniczenie jest do 40kmh, nie do 10kmh.

    pzdr
    ---------
    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:1aibk9immgt5n$.1m8ldw70ms3gp.dlg@40tude.net...