  • 1. Data: 2010-07-02 12:48:34
    Temat: logo firmy na jej budynku
    Od: "atott" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Czy zasady umieszczenia na nowym budynku firmy jej logo są regulowane przez
    jakieś konkretne przepisy? Mogę prosić o ich wskazanie? Co, jeśli budowa
    finansowana jest przez PARP?
    z góry dziękuję

  • 2. Data: 2010-07-02 13:27:55
    Temat: Re: logo firmy na jej budynku
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jul 2, 2:48 pm, "atott" <a...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > jakieś konkretne przepisy? Mogę prosić o ich wskazanie? Co, jeśli budowa

    Rozporzadzenie ministra budownictwa obiektow przemyslowych z 1976 r. -
    pozniej nowelizowane przez Ministra Budownictwa w 1997.

    Rozporzadzenie o warunkach technicznych znakow firmowych montowanych
    na elewacjach budynkow przemyslowych.

    Nie wiem czy po wstapieniu do UE cos sie nie zmienialo.

    ps. jesli nie jest to budynek przemyslowy, a logo nie stanowi znaku
    firmowego zgodnie z wlasciwymi przepisami to jest jeszcze
    rozporzadzenie MSWiA z 2001 w sprawie znakowania obiektow cywilnych w
    celach handlowych