  • 11. Data: 2007-02-06 19:48:46
    Temat: Re: linux a kontrola policji
    Od: Gippo <g...@g...com>

    GrzegorzG napisał(a):

    > bo np. 5 lat temu mial winde i sciagnal 5 piosenek mp3?
    >
    > trzeba wyjsc od tego, z jakiego powodu i do kogo przychodzi kontrola
    > "oprogramowania", bo jak dotad informacja nie jest jasna. Wiadomo tylko
    > z forów, ze czesto bywaja w serwerowniach sieci osiedlowych, bo tam
    > latwo i szybko kilka TB danych zgarną...
    > Powinno sie to nazywac empetrójek i filmow, bo windowsa i offica do
    > niedawna kazdy mial pirackiego, bo kosztowaly górę pieniedzy. (office
    > dla nie-studentow nadal kosztuje).

    no ja mieszalem.. raz mialem xp raz linuxa :) teraz znowu mam linuxa bo
    zaczely sie znow kontrole :/
    powody tego ze wchodza to sciaganie.. maja na komendach kompy.. gdzie
    celowo sciagaja najnowsze rzeczy i udostepniaja je na torrentach ,
    emulach i innych sieciach.. i spisuja ip ludzi ktorzy sie podlaczaja...
    jesli z polski.. to przekazuja do odpowiedniego miasta i tam
    namierzaja... no do serwerowni tez chodza.. ale tak to glownie za sciaganie.

    i teraz sie rodzi pytanie... czy musza znalezc te pliki sciagane na
    kompie czy wystarcza im logi ?

    > Zeby nie bylo, probowalem korzystac z open office, ale nie nadaje sie do
    > niczego :/

    ja do OO sie juz zdazylem przyzwyczaic - profesor od informatyki na
    laborkach i wykladach ciagle nas do niego przekonywal ;)

    Gippo GG:#2364689
    www.gippo-art.xt.pl
    ---------------------

  • 12. Data: 2007-02-06 19:54:25
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

    > No to się bardzo mylisz.

    do czasu az ktos zorientowany w temacie sie wk....

  • 13. Data: 2007-02-06 20:02:31
    Od: Tomasz Wysocki <t...@o...pl>

    Jacek23 wrote:
    > albo sciagasz cos to wtedy tak
    > , moga wpasc:)
    Nie mogą. Z tego co wiem samo ściąganie nie podlega prawu karnemu, więc
    nie może być zrobiona rewizja mieszkania. Dopiero gdy udostępniasz. Inna
    sprawa, że gdy korzystasz z p2p to i ściągasz i udostępniasz.

    --
    Pozdrawiam, Tomasz Wysocki

  • 14. Data: 2007-02-06 20:16:47
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@______o2.pl>

    Użytkownik "Gippo" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > GrzegorzG napisał(a):
    >

    > ja do OO sie juz zdazylem przyzwyczaic - profesor od informatyki na
    > laborkach i wykladach ciagle nas do niego przekonywal ;)

    tez bym sie chetnie przyzwyczail, ale mialem rzecz do zrobienia,
    potrzebowalem wkleic 15 stron tekstu do pierwszej z trzech kolumn tabeli no
    i zamiast to rozjechac na 40 stron, to OO wkleil tylko na pierwszej stronie
    a dalej juz nie tworzyl tabeli. Szlag mnie trafil bo nie mam cierpliwosci do
    takich niedorobek. A MS office 2003 (moze 2007) za 450pln kupie na 3
    stanowiska, po skonczeniu studiow nie trzeba nic z licencja robic, no to git
    :>

  • 15. Data: 2007-02-06 21:29:41
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Sugerujesz ze policja, typuje z ksiazki adresowaej czy inaczej na pale i
    sobie jada do ludzi i sprawdzaja czy ze na kazdy donos jada?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 16. Data: 2007-02-06 23:22:56
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

> [...]

    > powody tego ze wchodza to sciaganie.. maja na komendach kompy.. gdzie
    > celowo sciagaja najnowsze rzeczy i udostepniaja je na torrentach , emulach

    * Chcesz mi powiedzieć, że policja łamie prawo, żeby znaleźć tych, którzy
    łamią
    prawo w ten sam sposób? Ludzie naprawdę w to wierzą?

    ZDrawim.

  • 17. Data: 2007-02-06 23:24:14
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wysocki" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mogą. Z tego co wiem samo ściąganie nie podlega prawu karnemu, więc
    > nie może być zrobiona rewizja mieszkania. Dopiero gdy udostępniasz. Inna
    > sprawa, że gdy korzystasz z p2p to i ściągasz i udostępniasz.

    * Dodatkowo nikt nie może od tak sobie Ciebie ścigać, bo piractwo nie jest
    ścigane z urzędu.

    Zdrawim.

  • 18. Data: 2007-02-07 00:30:20
    Od: DJ Rydzyk <y...@o...pl>

    Gippo wrote:

    > ja do OO sie juz zdazylem przyzwyczaic - profesor od informatyki na
    > laborkach i wykladach ciagle nas do niego przekonywal ;)

    Zastanawiam się, kto tak właściwie umie i wykorzystuje przynajmniej 10 %
    możliwości któregokolwiek z tych pakietów (M$ albo OO).
    Do tworzenia normalnych dokumentów, z wszelkimi szykanami (tabelki,
    czcionki, popierdółki, etc) nie ma różnic funkcjonalnych, którego z nich
    się wybierze. Z arkuszem kalkulacyjnym to samo - podstawowe funkcjie
    matematyczne (dzielenie, mnożenie, dodawanie, odejmowanie) którymi
    posługuje się 99% użytkowników - działąją identycznie, a wyniki
    uzyskiwane dla danej formuły w obu pakietach są identyczne.
    Używam od prau lat Linuksa, OO, Firefoxa i paru jeszcze innych rzeczy -
    i nie odczuwam boleśnie braku windy. I parę jeszcze osób w moim
    otoczeniu używa tychże, i też nie narzeka.
    Jak to mawiają: "złej baletnicy i jajca przeszkadzają..." ;)

    --
    Pozdrawia m.

  • 19. Data: 2007-02-07 00:32:18
    Od: DJ Rydzyk <y...@o...pl>

    GrzegorzG wrote:

> [...]
    > stronie a dalej juz nie tworzyl tabeli. Szlag mnie trafil bo nie mam
    > cierpliwosci do takich niedorobek. A MS office 2003 (moze 2007) za

    Znaczy jak czegoś Tobie się nie udało zrobić, to autorytarnie
    twierdzisz, że OO jest do rzyci ?

    --
    Pozdrawia m.

  • 20. Data: 2007-02-07 00:51:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    hefalump wrote:

    > * Dodatkowo nikt nie może od tak sobie Ciebie ścigać, bo piractwo nie jest
    > ścigane z urzędu.

    Jest. Przynajmniej w kontekście oprogramowania.