  • 1. Data: 2007-06-15 09:26:28
    Temat: [linki] Niekompetentny prokurator obrażony za cztery litery d,u,p,a
    Od: Michał <n...@n...cry>

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,42263
    57.html

    Prokurator Grzegorz Talarek obraził się, że z racji niekompetencji ktoś
    nazwał go "prokuratorem poDUPAdłym". No cóż, krytyka ostra bywa, tylko
    przykro, że ścigane z urzędu są wyłącznie zniewagi w stosunku do
    funkcjonariuszy, którzy dosć często bywają niekompetentni.

    Ale chyba cały świat się na niego uwziął:
    http://www.google.pl/search?q=grzegorz+talarek
    http://search.live.com/results.aspx?q=grzegorz+talar
    ek
    http://search.yahoo.com/search;_ylt=A0geu.osUnJGfRoB
    5.el87UF?p=grzegorz+talarek
    http://alltheweb.com/search?q=grzegorz+talarek
    http://www.altavista.com/web/results?q=grzegorz+tala
    rek
    http://vivisimo.com/search?query=grzegorz+talarek
    http://search.goo.ne.jp/web.jsp?MT=grzegorz+talarek

    Właśnie jako praworządny obywatel złożyłem zawiadomienie o popełnieniu
    przestępstwa ściganego z urzędu. To się będzie działo, przesłuchania
    wszystkich pracowników Google, Microsoft, Yahoo... nawet japończyków z
    NTT Resonant Inc. trzeba będzie przesłuchać i komuś postawić zarzuty.
    Hoho... :D

    mspanc
    --
    pzdr

  • 2. Data: 2007-06-15 10:32:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    1. to ze ktos popelnil przestepstwo (czy cos podobnego) nie uprawnia
    nikogo do popelniania przestepstw na jego szkode.
    2. Odpowiedz sobie czy nazwanie kogos publicznie dupa jest zniewazeniem ?
    Jezlei tak to patrz punkt1.
    P.

    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 3. Data: 2007-06-15 10:41:18
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > 1. to ze ktos popelnil przestepstwo (czy cos podobnego) nie uprawnia
    > nikogo do popelniania przestepstw na jego szkode.

    Przeczytałeś w ogóle artykuł? Pewnie nie, więc po krótce streszczę:
    - głównym wątkiem jest skandaliczna niekompetencja lub zła wola
    prokuratora Grzegorza "Cztery Litery" Talarka;
    - kolejnym aspektem jest ściganie z urzędu wbrew stanowisku TK, a po
    umorzeniu wsparcie oskarżenia prywatnego przez przez równie wartościowe
    koleżeństwo za nasze pieniądze z podatków.

    Mam rozumieć, że interes społeczny to taki, który jest interesem
    prokuratury lub prokuratorów?

    > 2. Odpowiedz sobie czy nazwanie kogos publicznie dupa jest zniewazeniem ?
    > Jezlei tak to patrz punkt1.

    Czy niekompetentny prokurator nie jest dupą a nie prokuratorem? Jeśli
    ignoruje podstawowe, albsolutnie podstawowe, zasady to jest dupą. Jest
    to zarazem znieważenie jak i przykra prawda.
    btw, sędzia był nawet większą dupą, bo rozpatrując wniosek o areszt bez
    jakichkolwiek dowodów powinien(-na) nie przychylić się do niego. Za
    błędy wymienionych niekompetentnych zapłaciło społeczeństwo.

    --
    pzdr

  • 4. Data: 2007-06-15 10:46:55
    Od: "Ridan" <r...@o...pl>

    > http://search.goo.ne.jp/web.jsp?MT=grzegorz+talarek

    To w Japonii też go tak oceniają? :))

    --
    pzdr

  • 5. Data: 2007-06-15 10:56:21
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Michał napisał(a):

    > Przeczytałeś w ogóle artykuł? Pewnie nie, więc po krótce streszczę:

    daruj sobie, przeczytalem.

    > Mam rozumieć, że interes społeczny to taki, który jest interesem
    > prokuratury lub prokuratorów?

    uwazasz ze Panstwo nie powinno reagowac przy zniewazaniu 'jego'
    funkcjonariuszy?

    > Czy niekompetentny prokurator nie jest dupą a nie prokuratorem?

    Wiesz, ja na temat Ziobry tez mam pewne zdanie ale nie pozwolilbym sobie
    na uzywanie takich sformulowan a tym bardziej na nazywanie go 'zerem'
    mimo iz masa osob tak robi, jak myslisz dlaczego (ja tak nie robie)?

    P.

  • 6. Data: 2007-06-15 11:14:56
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > uwazasz ze Panstwo nie powinno reagowac przy zniewazaniu 'jego'
    > funkcjonariuszy?

    Tak, jestem zdania, że ściganie z urzędu jest reliktem a do tego łamie
    wolność wypowiedzi. Dobry funkcjonariusz zawsze będzie ogólnie
    szanowany, złego nie uchronią od pogardy nawet sankcje za zniewagę.

    W życiu dostałem dwa mandaty i w obu przypadkach choć nie byłem
    zadowolony to jednak szanuję tych, który mi je wystawili, bo zachowali
    się rzeczowo, kulturalnie, bez nieposzanowania. Ba, nawet byłem bardzo
    niezadowolony, bo miałem zły dzień itp, ale od tamtej pory nawet przez
    myśl mi nie przeszło jakość znieważyć ich nawet w myślach.

    Był niegdyś na grupie ładny przypadek - prokuratorzyna znieważyła
    zwyłego obywatela. I powstaje ładny paradoks:
    - prokurator odpowiada wyłącznie dyscyplinarnie; w praktyce nie odpowiada;
    - nie można ścigać prokuratorzyny nawet z oskarżenia prywatnego;
    - obywatel gdy znieważy prokuratora to będzie ścigany z urzędu;
    - prokurator nie musi zrobić nic, ściganie z urzędu za pieniądze z
    podatków m.in. oskarżonego.

    A przed zniewagami ze strony mądrych inaczej, którzy taki język stosują
    na codzień, nic nie uchroni. Nawet sankcje.

    > Wiesz, ja na temat Ziobry tez mam pewne zdanie ale nie pozwolilbym sobie
    > na uzywanie takich sformulowan a tym bardziej na nazywanie go 'zerem'
    > mimo iz masa osob tak robi, jak myslisz dlaczego (ja tak nie robie)?

    Masz prawo się samoograniczać i nadawać sobie własne rygory kultury.
    Jednak w jej obszarze znajdują się także nisze. W skrajnych przypadkach
    uważam, że zniewaga jest dopuszczalna. Kultura to nie wyjałowiony gazik.
    Żeby doceniać osoby wartościowe trzeba nie mieć szacunku dla tych
    niewartościowych, bo inaczej wszystko zlewa się w jedno.

    A co do Twojego idola ministra Niszczarki, to bardzo go lubię. Nawet
    szanuję. Wziął na siebie takie obciążenie, oczyści przedpole i odejdzie
    w zasłużone zapomnienie ... ;)

    --
    pzdr

  • 7. Data: 2007-06-15 12:15:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f4tr8c$lqa$1@inews.gazeta.pl...

    > uwazasz ze Panstwo nie powinno reagowac przy zniewazaniu 'jego'
    > funkcjonariuszy?

    przy zniewazaniu tak, ale odkiedy zniewazeniem jest "epitet" _podupadly_?

  • 8. Data: 2007-06-15 12:46:16
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:f4tr8c$lqa$1@inews.gazeta.pl...

    > przy zniewazaniu tak, ale odkiedy zniewazeniem jest "epitet" _podupadly_?

    ale po co to rzniecie glupa, tytul nie brzmial

    'prokurator podupadly'
    'prokurator poDUPAdly'

    P.

  • 9. Data: 2007-06-15 13:30:18