  • 21. Data: 2007-06-01 21:16:00
    Temat: Re: [link] Policja chce pozwać prof. Rzeplińskiego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał wrote:

    > *) poczekam ze dwa miesiące i reakcję mają jak w banku, jeśli pozew
    > trafi do sądu.

    Wolny kraj - jak ktoś czuje się urażony, może się sądzić.

    Dlaczego policja miałaby nie mieć tego prawa?

  • 22. Data: 2007-06-01 23:07:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wolny kraj - jak ktoś czuje się urażony, może się sądzić.
    >
    > Dlaczego policja miałaby nie mieć tego prawa?

    Dlatego że zadania policji są inne niż obrażanie się.
    Mają wydawać kasę na patrole policji, samochody, itd, a nie na durne
    procesowanie się bez jakiegokolwiek sensu.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 23. Data: 2007-06-01 23:11:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Ale czy usługa ta ma koniecznie polegać na dawaniu się opluwać każdemu i
    > za wszystko?

    Oczywiście że tak.

    Czemu zapomniałeś o swoim ulubionym prawie karnym?

    Dla obrażania policjantów jest art. 226 kk. Jeśli ktoś popełni to
    przestępstwo - proszę bardzo proces karny, a poza tym Policja ma się
    zająć tym do czego jest powołana a nie marnować pieniądze na procesy
    cywilne.

    I w dodatku z tego co słyszałem co mówił Rzepliński szanse policji w
    sporze cywilnym wynoszą nieco powyżej zera ...

  • 24. Data: 2007-06-02 08:30:29
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Dlatego że zadania policji są inne niż obrażanie się.
    > Mają wydawać kasę na patrole policji, samochody, itd, a nie na durne
    > procesowanie się bez jakiegokolwiek sensu.

    oni nie ccha sie sadzic tylko zamknac mordy przeciwnikom, nie zauwazyles
    tendencji do straszenia procesami za krytyke (i to za krytykowanie
    rzeczy oczywistych dostrzegalnych przez wielu ludzi z wiecej niz jednym
    zwojem na mozgu) ?

    Ja jestem ciekawy czemu prokuratura nie zajela sie z urzedu
    przestepstwem kryminalnym w postaci zmuszania do okreslonego zachowania
    poprzez stosowanie grozb bezprawnych przez posla kuchcinskiego(art 191
    ust 1 kk w zwiazku z art 115 ust.12 kk). Mialo ono polegac na straszeniu
    politykow (w tym sld) procesem karnym o pomowienie jezeli nie
    zaprzestana mowienia ze miala miejsce korupcja (tasmy Reni), a nie mozna
    tu mowic o pomowieniu gdyz rzeczywiscie mialo miejsce przestepstwo.

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie