  • 21. Data: 2004-10-19 09:26:41
    Temat: Re: linie papilarne
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pytanie luźno związane z tematyką grupy, ale spróbuję... Czy ktoś z
    Was
    > wie czym usunąć odciski papilarne - spirytusem, czy normalnym płynem do
    > naczyń ? Z góry dziękuje za odpowiedź.
    >
    > --

    a sporbuj wylac superglue na wszystkie palce, bedzie gladka powierzchnia.

    Goraca igielka sam sobie wzorki wypalisz.
    (choc tego sobie nie wyobrazam),

    ew. uspij na jakis czsa kumpla, usun mu naskorek
    i naklej super glue na Twoje palce.

    P.

  • 22. Data: 2004-10-19 09:26:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Arek "arkadoo"" <a...@r...com> napisał w
    wiadomości news:cl1a59$2m0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zabezpieczyć się przed techniką kryminalistyki. Tzn. jak rozumiem zwykły
    > odtłuszczacz, np. płyn do mycia naczyń wystarczy?

    A potrafisz pisać jak chłop:jasno i prosto.
    Bo na razie piszesz jak blondynka, w dodatku pracująca w maglu;)))

    Leszek

  • 23. Data: 2004-10-19 09:28:48
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2004 20:50:08 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał:

    > Użytkownik "Arek "arkadoo"" <a...@r...com> napisał w
    > wiadomości news:cl0d2k$okk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    [ciach]
    > Natomiast, jeśli Ci chodziło o usunięcie wzoru linii papilarnych z
    > palców,
    > to trwałego sposobu z tego co wiem nie ma. No chyba, ze odcięcie palców.
    > Służby specjalne używają w tym celu kremu - o ile się nie mylę opartego
    > na
    > silikonie. Ale to raczej tajne technologie.

    Aaa, tam. Super glue na palce i nic nie będzie widać. Ale nie za często,
    bo środek lekko szkodliwy dla zdrowia.

    --
    Falkenstein

  • 24. Data: 2004-10-19 10:21:43
    Od: "Ryanb" <r...@w...pl>

    Jestem zaskoczony, że nie było tematu tak frapującego i tylu chętnych by się
    wypowiedzieć :-)

    Pozdrawiam wszystkich uczestników

  • 25. Data: 2004-10-19 10:50:43
    Od: "Gregory - Poznaniak" <t...@x...invalid>

    Upłynęło trochę wody w Warcie, gdy jw73 napisał/a w

    > Amputować paluchy.

    Wedy będzie trudno trzymać ściereczkę do wycierania śladów ;)))

    --
    _/_/_/ Gregory - Poznaniak
    _/ _/ Pyrlandia:

  • 26. Data: 2004-10-19 11:48:54
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Ryanb" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem zaskoczony, że nie było tematu tak frapującego i tylu chętnych by
    się
    > wypowiedzieć :-)

    Kazdy cos planuje. :))

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN

  • 27. Data: 2004-10-19 17:47:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsf31yaxumg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    Ja tam chemik jestem marny, ale SUPERGLU, to akurat na ciano-akrylu, a nie
    na silikonie jest oparty. Jako ciekawostkę podam, ze akurat SUPERGLU można w
    fajny sposób ujawniać i zabezpieczać odbitki. Z tym, że sposób raczej
    przedmiot niszczy.

  • 28. Data: 2004-10-20 08:02:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jako ciekawostkę podam, ze akurat SUPERGLU można w
    > fajny sposób ujawniać i zabezpieczać odbitki. Z tym, że sposób raczej
    > przedmiot niszczy.

    Nie rozumiem tego.

    P.

  • 29. Data: 2004-10-20 16:56:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem tego.

    A co tu jest do rozumienia. Ciano-akrylem fajno się utrwala ślady linii
    papilarnych, tylko przedmiot się niszczy przy tym. czego tu można nie
    rozumieć? No chyba, że chcesz wiedzieć, jak to zrobić?

  • 30. Data: 2004-10-20 17:59:44
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A co tu jest do rozumienia. Ciano-akrylem >ciah>

    Ciano to był zięć Mussoliniego. Chodzi Ci zapewne o cyjano-akryl.

    Pzdr
    Leszek