  • 21. Data: 2009-08-25 09:36:49
    Temat: Re: likwidują polski handel
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h6k9hc$fb9$2@atlantis.news.neostrada.pl...

    > czy legalne targowisko, na kturym miasto pobiera opłaty nie powinno
    > gwarantować parkingu dla klientów?

    Bezwzględnie.
    Oraz lądowisko dla helikopterów

    --
    Paweł

  • 22. Data: 2009-08-25 09:37:39
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h6mlgk$323$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > co sie kuwa czepiasz, mam dyskrafie i dyskalkulie, też to macie?:O)

    Teraz każdy leniwy powołuje się na jakieś dysmózgowie.

    --
    Paweł

  • 23. Data: 2009-10-30 17:37:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h70c05$n0m$1@nemesis.news.neostrada.pl Paweł
    <b...@m...com> pisze:

    > Teraz każdy leniwy powołuje się na jakieś dysmózgowie.
    Nie każdy.
    Tylko debile.
    Reszta nie musi.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2009-10-30 17:38:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h6lhmc$pp8$1@nemesis.news.neostrada.pl cyklista <...@...pl>
    pisze:

    > Wszyscy najechali na ortografie a to nie grupa polszczyzna.pl,
    I słusznie najechali. To jest grupa polskojęzyczna.
    Nawet prosty tuman (jak choćby Smerf) powinien umieć skorzystać ze słownika
    lub zapewnić sobie pomoc osoby z ukończoną podstawówką (zwykłą, nie taką dla
    opóźnionych w rozwoju).
    Jeśli tumanowi się nie chce to znaczy, że lekceważy osoby, do których się
    zwraca.
    Trzeba więc chama pouczyć.

    --
    Jotte