  • 11. Data: 2009-08-21 17:31:22
    Temat: Re: likwidują polski handel
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papa Smerf wrote:

    > co sie kuwa czepiasz, mam dyskrafie i dyskalkulie, też to macie?:O)

    ty masz przede wszystkim wodogłowie.

  • 12. Data: 2009-08-21 17:48:49
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Maddy" napisał:
    > Teraz każdy kogo wywalą z chodnika z kartonem majtek woła o likwidacji
    > polskiego handlu. To już nawet nie jest śmieszne.

    ale ty durny jesteś, albo masz poważne problemy z rozumieniem polskiego
    języka?:O)
    pisałem że nikogo nie wywalili, jest sobie w mieście miejski plac targowy,
    na nim handlują handlarze, za handel pobierane są przez miasto opłaty, a tu
    nagle jakiś kretyn wymyślił żeby powstawiać wokoło znaki zakazu
    zatrzymywania się, jeszcze trochę, a powstawiają znaki zakazu wiazdu na
    plac, a potem pewnie będą pałować i gazować jak ta żyduwa gronkowiec walc w
    warszawie!:O(

    pytanie co z tym zrobić?

  • 13. Data: 2009-08-21 19:00:47
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w wiadomości

    > pytanie co z tym zrobić?

    Spróbować wyleczyć
    http://www.pkt.pl/firmy/-/q_bran%C5%BCa%3A%22Lekarze
    +-+psychiatrzy%22/1/

    --
    andreas

  • 14. Data: 2009-08-21 19:19:55
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 19:48:49 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > pytanie co z tym zrobić?

    Kupić sobie plac i na nim się rządzić. Albo wyemigrować do Ciechanowa.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 15. Data: 2009-08-21 19:26:52
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "andreas" napisał:
    > Spróbować wyleczyć

    od razu widać że same żydy siedzą na tej grupie:O(

  • 16. Data: 2009-08-21 21:03:57
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > ty masz przede wszystkim wodogłowie.

    9/10

    :P

  • 17. Data: 2009-08-21 21:04:23
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On Aug 21, 8:26 pm, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    wrote:

    > od razu widać że same żydy siedzą na tej grupie:O(

    lol
    glupota niektorych caly czas mnie zadziwia...

  • 18. Data: 2009-08-22 19:09:05
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Szymon von Ulezalka" napisał:
    >9/10

    kolejny kretyn się odezwał i szczeka, skąd to wyłazi to żydoskie ścierwo?:O)

  • 19. Data: 2009-08-23 09:37:34
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik Papa Smerf napisał:

    > od razu widać że same żydy siedzą na tej grupie:O(

    i cykliści, zawsze przypominam żeby o nich nie zapominać jako o źródle
    wszelkiego zła :-)

  • 20. Data: 2009-08-23 09:39:36
    Od: cyklista <...@...pl>

    > co sie kuwa czepiasz, mam dyskrafie i dyskalkulie, też to macie?:O)

    i ponieważ to masz, to właśnie nie powinieneś opierać się na swoich
    możliwościach a korzystać ze słownika ortograficznego i kalkulatora tak
    jak się przy brakach fizycznych korzysta z protez