  • 1. Data: 2004-05-09 14:17:28
    Temat: likwidacja zakładu pracy- jak to wyglada z punktu prawnego
    Od: "eryk mydlarski" <m...@g...pl>

    Jest likwiadacja placówki opiekuńczo- wychowawczej, kadra pedagogiczna i
    administracyjno- obsługowa wraz z wychowankami i uczniami ma przejść do
    takiej samej placówki w innej miejscowości. Jednak władze terytorialne
    naciskają aby pracownicy pedagogiczni sami napisali podanie o przeniesienie
    do wytypowanej placówki a pracownicy administracyjno- obsługowi mają napisać
    wypowiedzenia i podania z prośba o prace. Jutro mamy ostateczny termin
    składania owych podań.
    Czy aby wszystko odbywa się zgodnie z Kodeksem Pracy i Kartą Nauczyciela?
    Proszę o komentarze, bo wydaje mi się, że ktoś robi mam wodę z mózgu.
    Z poważaniem dla grupowiczów Eryk

  • 2. Data: 2004-05-09 14:42:13
    Od: "eryk mydlarski" <m...@g...pl>

    Zapomiałem dodać, że mamy zapowiedziane- kto do jutra nie złoży wymaganych
    podań i wypowiedzeń nie potrzyma obiecanej pracy.

  • 3. Data: 2004-05-09 16:04:02
    Od: poreba <d...@p...com>

    "eryk mydlarski" <m...@g...pl> niebacznie popelnil

    > Zapomiałem dodać, że mamy zapowiedziane- kto do jutra nie złoży
    > wymaganych podań i wypowiedzeń nie potrzyma obiecanej pracy.
    To napiszcie, a w pismach zacytuj to co zapodałeś powyżej:
    "wobec informacji przekazanej przez P.... o niemożliwości
    zatrudnienia w przypadku braku prośby z mojej strony...
    proszę o przeniesienie... w związku z likwidacją..."
    Będzie i owca zeżarta i wilk ze niestrawnością.
    Hej, pracodawcy, dla których pracownik to hochsztapler
    usiłujący ich wykiwać na krwawicy,
    może teraz się odezwiecie?

    --
    pozdro