  • 21. Data: 2011-09-01 21:56:55
    Temat: Re: likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 01.09.2011 22:43, autozastepcze wrote:

> [...]
    > zniszczy, zdepta i na koniec napisze "spadaj". Dlatego Polska jest
    > taka jak jest. Tu jak ktoś ma coś lepszego niż ja, to zamiast kierując
    > się zdrową zazdrością starać się mu dorównać, pokazać że też się
    > potrafi - to się stara zniszczyć, zepsuć, oczernić, byle by tylko ktoś
    > nie miał lepiej ode mnie. Oto Polaka portret własny. Dlatego mamy tyle
    > bezrobotnych darmozjadów, którym się po prostu robić nie chce i
    > kombinują tylko, żerują na tych, co uczciwa pracą chcą coś osiągnąć.
    > Paskudztwo, fuj! Czy ktoś się ze mną nie zgodzi???

    Zgodzić to mogę się nawet zgodzić z powyższym tekstem w takim czy innym
    zakresie, ale to oświadczenie ma się do postanionych pytań jak - nie
    przymierzając - referat Rywina do pytań komisji sejmowej :)

    Tomek

  • 22. Data: 2011-09-01 23:32:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Sep 2011, autozastepcze wrote:

    > "spadaj" ? - lepiej napisz "spieprzaj dziadu' ... i zrobiło się tak
    > kaczo i smutno.

    Przez to, że wyszło iż "polecenie" niekoniecznie było bezstronne
    zaś strona nadal nie wyjaśnia wątpliwości klienta? No smutne.

> [...]
    > I tak to już w Polsce jest, jak komuś się coś uda, zrobi coś fajnego,
    > to bliźni zamiast mu dobrze życzyć, zwykłe "powodzenia", to zgnoi,

    Czekaj.
    Po kolei.
    - przedstawiłeś się jako "osoba która zna kogoś kto korzysta z usług firmy"
    - mało pokrywa się to z faktem pisania z adresu firmy, podważa
    wiarygodność roli w której się posadziłeś
    - postawiono bardzo konkretne zarzuty co do informacji na stronie
    firmy, w tym:
    * brak danych rejestracyjnych (KRS lub EDG, NIP), który to brak
    stanowi naruszenie przepisów jeśli występuje w okolicy słowa "oferta",
    nie ma również podanej formy prawnej przedsiębiorcy oraz adresu
    przedsiębiorcy i przedsiębiorstwa (o ile są różne, z zastrzeżeniem
    że przewidziana jest nowelizacja w tym zakresie AFAIR)
    * brak regulaminu świadczenia usługi, powodujący więcej pytan
    o możliwe problemy z umową niż wyjaśnień dla już zaistniałych problemów
    z rozbitym autem (u potencjalnego klienta), w tym podstawowy
    element finansowy który poruszono: co, jeśli ubezpieczyciel odrzuci
    żądanie samochodu zastępczego oraz uzna je za "nieuzasadnione"
    oraz wygra tak postawioną sprawę przed sądem (mimo, że pozostałe
    wymogi "oferty" są spełnione). Dochodzą drobiazgi: czy udostępniany
    pojazd ma AC czy dopiero trzeba samemu zadbać o własną odpowiedzialność
    materialną wobec *tego* pojazdu na przykład.

    Ww braki w sposób oczywisty skutkują reakcją "taką ofertę trzeba
    traktować wyjątkowo podejrzliwie". Czego innego się spodziewałeś?

    > kombinują tylko, żerują na tych,

    W jaki sposób, znaczy co pożarli?
    Pojawia się opis wypełniający znamiona spamu, to zostały wytknięte
    co poniektóre wady merytoryczne i prawne, zarówno samego opisu
    jak i "oferty". Dziwi Cię to na grupie .prawo? ;)

    > co uczciwa pracą chcą coś osiągnąć.
    > Paskudztwo, fuj! Czy ktoś się ze mną nie zgodzi???

    Ja się nie zgadzam. Spodziewałeś się że wszyscy się wystraszą
    groźby zaliczenia do "zadeptujących"? To, że klient ma zgłaszać
    się do zawarcia bliżej nie znanej umowy, wiedząc o kontrahencie
    tylko tyle że on ma telefon komórkowy ma być bez znaczenia?
    Słowo "uczciwość" wymaga wyjaśnienia powyższych braków - dlaczego
    informacji o których mowa nie ma w ofercie.
    Jest coś do ukrycia czy jak?

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2011-09-02 05:48:24
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.09.2011 01:32), Gotfryd Smolik news wrote:

    > Czekaj.
    > Po kolei.

    Po kolei to powinno się zacząć od tego, że firma która działa od 2001
    roku, działa dopiero od 7 dni. Czyli albo mamy do czynienia z wyjątkowo
    późnym rokiem 2001, albo z 7 wyjątkowo długimi dniami :).

    p. m.

  • 24. Data: 2011-09-02 09:36:05
    Od: tomek <t...@o...pl>

> [...]
    > przedsiębiorcy i przedsiębiorstwa (o ile są różne, z zastrzeżeniem
    > że przewidziana jest nowelizacja w tym zakresie AFAIR)

    Jest jeszcze:

    USTAWA z dnia 4 marca 2010 r. o świadczeniu usług na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2010/0278.htm

    Art. 10. 1. Usługodawca, przed zawarciem umowy w formie pisemnej, a w
    przypadku braku pisemnej umowy - przed rozpoczęciem świadczenia usługi,
    jest obowiązany, w sposób jednoznaczny, podać usługobiorcy, o ile
    posiada, następujące informacje:

    1) firmę, adres siedziby albo adres miejsca zamieszkania i głównego
    miejsca wykonywania działalności;
    2) organ rejestrowy i numer w rejestrze, w którym usługodawca jest
    zarejestrowany jako przedsiębiorca albo numer w ewidencji działalności
    gospodarczej;
    6) główne cechy usługi;
    7) cenę usługi, jeżeli została ustalona;
    8) stosowane przez usługodawcę wzorce umów oraz postanowienia
    umowne określające prawo właściwe dla danej umowy lub sąd albo inny
    organ właściwy do rozstrzygania sporów;
    9) numer identyfikacji podatkowej (NIP) lub inny numer
    identyfikacyjny, którym usługodawca jest obowiązany posługiwać się na
    potrzeby podatku od towarów i usług;
    11) o gwarancjach jakości wykonanej usługi, które nie są wymagane
    przepisami prawa.

    3. Informacje, o których mowa w ust. 1 i 2, usługodawca jest obowiązany
    udostępnić w sposób zapewniający zapoznanie się przez usługobiorcę z
    tymi informacjami, w szczególności:
    1) w miejscu, w którym świadczona jest usługa;
    2) w miejscu zawarcia umowy;
    3) na swojej stronie internetowej;
    4) w dokumentach informacyjnych dostarczonych usługobiorcy.

    Art. 20. Kto, będąc usługodawcą, nie dopełnia obowiązku podania
    usługobiorcy informacji, o których mowa w art. 7 i art. 10, albo podaje
    informacje nieprawdziwe, podlega karze grzywny.

    Tomek

  • 25. Data: 2011-09-02 13:03:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/1/2011 3:43 PM, autozastepcze wrote:

> [...]
    > kombinują tylko, żerują na tych, co uczciwa pracą chcą coś osiągnąć.
    > Paskudztwo, fuj! Czy ktoś się ze mną nie zgodzi???

    alez firma niech sobie dziala i ma sie dobrze.
    tylko niech nie wpieprza sie z reklamami tam gdzie jej nie chca i
    jeszcze kretynsko twierdzi, ze to nie ona pusciala bąka.

    pa pa

  • 26. Data: 2011-09-02 13:05:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/2/2011 12:48 AM, mvoicem wrote:

> [...]
    > roku, działa dopiero od 7 dni. Czyli albo mamy do czynienia z wyjątkowo
    > późnym rokiem 2001, albo z 7 wyjątkowo długimi dniami :).

    zima byla dluga i grudzien nie chcial sie skonczyc.

  • 27. Data: 2011-09-02 14:01:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Sep 2011, witek wrote:

    > zima byla dluga

    Acha.
    Rejestracja za kołem polarnym, dość blisko bieguna, wiele wyjaśnia,
    w tym trudności z podaniem dokładnego adresu na stronie ;)
    Nadal jest problem - powinno być 10 dni i 10 nocy... (polarnych).

    wKF: ciekawe czy autor wątku w końcu odniesie się do faktu
    niepodawania danych.

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2011-09-02 17:40:28
    Od: "autozastepcze" <autozastepcze@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Nie musisz wykładać kasy na auto zastępcze. na rynku funkcjonują już firmy, które
    oferują bezpłatnie auto zastępcze finansowane z polisy oc sprawcy. Samochód zastępczy
    z oc sprawcy poszkodowanemu w wypadku czy kolizji podstawiają już nawet na samo
    miejsce wypadku! Całość kosztów rozliczana jest bezgotówkowo pomiędzy firmą
    (wypożyczalnią) a ubezpieczycielem.
    Przykład firmy: autozastepcze.pl , choć na chwilę jak dzwoniłem funkcjonują na
    terenie południowej i środkowej Polski. Bardzo ważne i dobre jest to, że pracownicy
    autozastepcze.pl sami użerają się z TU o pieniążki, poszkodowany się tym nie martwi.
    W końcu kwestia ta się cywilizuje.

  • 29. Data: 2011-09-02 18:01:39
    Od: "autozastepcze" <autozastepcze@WYTNIJ_TOgmail.com>

[...]
    aby znaleźć listę firm wystarczy wpisać w gogle \"auto zastępcze \". Polecam tych co
    sami użerają się z TU o pieniążki, tak co poszkodowany się tym nie martwi. W końcu
    kwestia ta się cywilizuje.

  • 30. Data: 2011-09-02 18:09:20
    Od: autozastepcze <a...@g...com>

    On 2 Wrz, 15:03, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > alez firma niech sobie dziala i ma sie dobrze.
    > tylko niech nie wpieprza sie z reklamami tam gdzie jej nie chca i
    > jeszcze kretynsko twierdzi, ze to nie ona pusciala bąka.
    >
    > pa pa

    może uzupełnią braki na stronie autozastepcze.pl, może mają tyle
    klientów i nie mają czasu tych życzy zrobić :) Sprawdźmy za kilka
    dni...