  • 11. Data: 2011-08-31 22:26:47
    Temat: Re: likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:j3m99s$r2l$1@news.onet.pl...

    > Nie ma co wierzyć, widać, że to kłamstwo dla naiwnych. Niemożliwe jest,
    > aby firma, która istnieje 7 dni już miała opinie przykładowo "A co
    > najważniejsze załatwia za poszkodowanego wszystkie formalności!!" bo
    > niemożliwością jest, aby już zdążyła obsłużyć całkowicie choć 1 klienta,
    > łącznie z uzyskaniem odszkodowania.

    Nie bronię ich, ale z drugiej strony co mają napisać? Nie wiemy, czy
    załatwimy za poszkodowanego wszystkie formalności, bo jeszcze nikogo nie
    obsłużyliśmy? :-)

  • 12. Data: 2011-09-01 06:31:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.09.2011 00:26), Robert Tomasik wrote:
    > wiadomości news:j3m99s$r2l$1@news.onet.pl...

    [...]
    [...]
    > Nie bronię ich, ale z drugiej strony co mają napisać? Nie wiemy, czy
    > załatwimy za poszkodowanego wszystkie formalności, bo jeszcze nikogo nie
    > obsłużyliśmy? :-)

    No mogliby napisać "załatwi wszystkie formalności". Poza tym, absolutnym
    kłamstwem jest że "znajomy właśnie jeździ ich autem", chyba że oznacza
    to że znajomy "firmy" jeździ jej samochodem, zanim zdobędą
    jakiegokolwiek klienta.

    Jedyne co jest prawdziwe w powyższym to to że "firma się rozwija". Jakby
    nie patrzeć, 8 dni temu nie było firmy, teraz jest :). Rozwój procentowo
    dążący do nieskończoności :).

    p. m.

  • 13. Data: 2011-09-01 07:28:05
    Od: autozastepcze <a...@g...com>

    On 1 Wrz, 02:31, mvoicem <m...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Jedyne co jest prawdziwe w powyższym to to że "firma się rozwija". Jakby
    > nie patrzeć, 8 dni temu nie było firmy, teraz jest :). Rozwój procentowo

    Danych znajomego Ci nie podam, napisze jedynie że jeździ białym
    Ceedem. Jego auto jest stuknięte z boku i czeka na rzeczoznawcę.

  • 14. Data: 2011-09-01 07:34:10
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-01 09:28, autozastepcze pisze:

    > Danych znajomego Ci nie podam, napisze jedynie że jeździ białym
    > Ceedem. Jego auto jest stuknięte z boku i czeka na rzeczoznawcę.

    Jak widać do spamera nie dotarło delikatne "psik", więc w prostych
    żołnierskich słowach:
    To jest jedna z bardzie nieudolnych, wykonywanych na podstawie "recepty"
    z google prób szemranego marketingu w tym tygodniu na pms.
    Klasyka w stylu "koniecznie zacznij temat od RE:", "pisz że znajomy",
    "zapytaj czy ktoś słyszał", "zachwalaj podkreślając że patrzysz z boku"
    itp. "genialne pryncypia" którymi karmią się tzw. PRowcy z bożej łaski.
    To nie jest grupa z ogłoszeniami, więc krótko mówiąc - spadaj spamerze.
    --
    MZ

  • 15. Data: 2011-09-01 07:39:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    MZ napisał(a) :

> [...]
    > "zapytaj czy ktoś słyszał", "zachwalaj podkreślając że patrzysz z boku"
    > itp. "genialne pryncypia" którymi karmią się tzw. PRowcy z bożej łaski.

    I jeszcze nieuk pisze z adresu firmowego, że " tego co wiem na razie
    działa na terenie Śląska". To już wybitnie prymitywna nieudolność.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 16. Data: 2011-09-01 07:41:09
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.09.2011 09:28), autozastepcze wrote:
    [...]
    > Danych znajomego Ci nie podam, napisze jedynie że jeździ białym
    > Ceedem. Jego auto jest stuknięte z boku i czeka na rzeczoznawcę.

    Powiedzmy że wierzę że firma jest ok, rozwija się, w ogóle wszystko
    cacy. Taki eksperyment myślowy (mocno ryzykowny). Wytłumacz mi w takim
    razie:

    - dlaczego ty, jako "autozastepcze" piszesz "z tego co wiem, to firma
    działa na terenie Śląska"? Masz jakieś wątpliwości na jakim terenie
    działasz?

    - jakim cudem, w ciągu 7 dni od rozpoczęcia działalności, daliście radę
    już mieć klienta? Przecież to trzeba mieć park maszyn, pewnie jakiś
    kredyt/leasing, zakup samochodów. To wszystko trwa. Poza tym zdobywanie
    klienta - nawet jak to jest znajomy, to przecież ludzie nie jeżdżą i nie
    stukają się namiętnie tylko po to, żeby ich znajomi mogli ich obsłużyć 7
    dni po rozpoczęciu działalności.

    - dlaczego nie podajecie podstawowych (i prawem nakazanych) danych firmy
    na Waszej stronie? Wstydzicie się? Boicie się że będą was nachodzić
    rozzłoszczeni klienci? Windykatorzy?

    - dlaczego nie ma na Waszej stronie choćby regulaminu/wzorca umowy
    wynajmu waszych samochodów? Nie macie? Wstydzicie się własnego
    regulaminu? A może jest on bardzo niekorzystny dla klientów i wolicie
    żeby ci przed podpisaniem go nie czytali?

    p. m.

  • 17. Data: 2011-09-01 07:48:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Dodam jeszcze jedno pytanie:
    Dlaczego tytuł postu rozpoczełeś od "re"?

  • 18. Data: 2011-09-01 08:32:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    mvoicem napisał(a) :

> [...]
    > razie:
    >
    > - jakim cudem, w ciągu 7 dni od rozpoczęcia działalności, daliście radę

    3 dni. Spamer napisał 27-go, że działa od 24-go.

    Swoją drogą to rzadkość. Zwykle spamer tylko raz napisze i nie
    pokazuje się. Ten jest zacięty. I naiwny :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 19. Data: 2011-09-01 12:21:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/1/2011 2:34 AM, MZ wrote:

> [...]
    > itp. "genialne pryncypia" którymi karmią się tzw. PRowcy z bożej łaski.
    > To nie jest grupa z ogłoszeniami, więc krótko mówiąc - spadaj spamerze.

    Myslisz, ze teraz załapie?

  • 20. Data: 2011-09-01 20:43:38
    Od: autozastepcze <a...@g...com>

    On 1 Wrz, 14:21, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Myslisz, ze teraz załapie?

    "spadaj" ? - lepiej napisz "spieprzaj dziadu' ... i zrobiło się tak
    kaczo i smutno.
    A firma działa od 2001 roku, w sierpniu rozszerzyła działalność o nową
    dziedzinę: autozastepcze.pl
    I tak to już w Polsce jest, jak komuś się coś uda, zrobi coś fajnego,
    to bliźni zamiast mu dobrze życzyć, zwykłe "powodzenia", to zgnoi,
    zniszczy, zdepta i na koniec napisze "spadaj". Dlatego Polska jest
    taka jak jest. Tu jak ktoś ma coś lepszego niż ja, to zamiast kierując
    się zdrową zazdrością starać się mu dorównać, pokazać że też się
    potrafi - to się stara zniszczyć, zepsuć, oczernić, byle by tylko ktoś
    nie miał lepiej ode mnie. Oto Polaka portret własny. Dlatego mamy tyle
    bezrobotnych darmozjadów, którym się po prostu robić nie chce i
    kombinują tylko, żerują na tych, co uczciwa pracą chcą coś osiągnąć.
    Paskudztwo, fuj! Czy ktoś się ze mną nie zgodzi???