  • 1. Data: 2005-10-20 16:56:12
    Temat: licencja na ochranianie?
    Od: "alohamen" <p...@w...com>

    witam. posiadam licencje II ochrony osób i mienia niestety nigdy nie
    pracowałem w zawodzie, a teraz jakoś kończy się jej ważność ile czasu trzeba
    przepracować aby licencja nie straciła ważności?wystaraczy jeden
    dzień,miesiąc, rok?

  • 2. Data: 2005-10-20 17:34:53
    Temat: Re: licencja na ochranianie?
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    alohamen napisał(a):
> [...]
    > pracowałem w zawodzie, a teraz jakoś kończy się jej ważność ile czasu trzeba
    > przepracować aby licencja nie straciła ważności?wystaraczy jeden

    Jeżeli jesteś po kursie, to dwa lata poza zawodem i musisz licencję
    wyrabiać na nowo.

    --
    Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety,
    która nigdy się nie sprzykrzy. Oscar Wilde

  • 3. Data: 2005-10-20 18:05:11
    Od: "alohamen" <p...@w...com>

    Użytkownik "ideogram" <i...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:dj8kfq$jnd$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeżeli jesteś po kursie, to dwa lata poza zawodem i musisz licencję
    > wyrabiać na nowo.

    tak ale co to znaczy poza zawodem, ile trzeba przepracować aby utrzymać
    licencje dzień miesiąc rok?!

  • 4. Data: 2005-10-21 08:50:45
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    alohamen napisał(a):

    > tak ale co to znaczy poza zawodem, ile trzeba przepracować aby utrzymać
    > licencje dzień miesiąc rok?!

    Nie jest ważne, jak długo pracujesz w zawodzie, tylko to, ile jesteś
    poza obiegiem. Możesz przepracować i 10 lat w zawodzie a przez dwa lata
    odpoczywać, jeżeli coś takiego się stanie, tracisz licencję i koniec.
    Licencję obowiązującą całe życie zdobywa się przez naukę w szkole o tym
    kierunku i wtedy nie jest ważne, jak długo nie pracujesz, zawsze możesz
    wystąpić o nią.

  • 5. Data: 2005-10-21 18:04:46
    Od: "alohamen" <p...@w...com>

    Użytkownik "ideogram" <i...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:djaa50$p1v$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    > Licencję obowiązującą całe życie zdobywa się przez naukę w szkole o tym
    > kierunku i wtedy nie jest ważne, jak długo nie pracujesz, zawsze możesz

    tak? a jeśli co 2lata pójde na miesiąc do pracy w ochronie nie strace
    licencji?

  • 6. Data: 2005-10-21 19:10:41
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    alohamen napisał(a):

    > tak? a jeśli co 2lata pójde na miesiąc do pracy w ochronie nie strace
    > licencji?

    Ale po co Ci licencja, jeżeli nie zamierzasz pracować w zawodzie?

  • 7. Data: 2005-10-22 12:45:09
    Od: "alohamen" <p...@w...com>

    Użytkownik "ideogram" <i...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:djbefb$ja9$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale po co Ci licencja, jeżeli nie zamierzasz pracować w zawodzie?

    . nigdy nie wiadomo zawsze może być kiedyś przydatna jak mnie wykopią z
    obecnej pracy, a po drugie dla satysfakcji

  • 8. Data: 2005-10-22 17:49:56
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    alohamen napisał(a):

    > . nigdy nie wiadomo zawsze może być kiedyś przydatna jak mnie wykopią z
    > obecnej pracy, a po drugie dla satysfakcji

    Albo rwania lasek ;)
    A tak na serio, to cóż, co trzy lata robi się badania lekarskie, bez
    tego licencji nie przedłużą, więc nie wiem, czy warto tyle inwestować w
    satysfakcję...