  • 41. Data: 2003-12-16 20:34:59
    Temat: Re: licencja OEM a używany komputer
    Od: Arek <a...@e...net>

    kyniu rzecze:
    > Ogromna gdyz kupujac cos za 1/10 ceny a nawet czasami mniej ma sie 0%
    > pewnosci iz jest to produkt orginalny.

    Pewność nie zależy od ceny. Mogę od znajomego kupić i za 1 złotówkę
    program wart majątek gdy wiem, że nie jest piratem, a od pirata nie kupić
    nawet za 50 zeta.

    > A naklejke masz obowiazek umiescic na obudowie komputera w widocznym
    > miejscu.

    Pracownikom M$ chyba już totalnie po#$##liło się w szlejach jeśli sądzą,
    że mogą nałożyć na kogokolwiek jakikolwiek obowiązek bo kupił ich program.

    > No i co pozwiesz M$ za to ze kupujac LEGALNE oprogramowanie dostajesz
    > naklejke z licencja na obudowe, instrukcje oraz sprzedawca wystawil Ci
    > dowod zakupu?

    Nie. Pozwę za to, że wprowadzają w błąd klientow przez co ponoszą oni konkretne
    straty finansowe.

    > A jezeli chodzi Ci o wersje OEM dolaczana do komputerow mozesz wybrac
    > drozsza alternatywe w wersji BOX.

    Ale czy ja jestem głupi, żeby kupować to samo, tylko droższe !?!?

    > M$ po to wprowadzil produkty w wersji OEM aby staly sie bardziej
    > osiagalne na zwyglego zlowieka.

    O dżisus! Aż tak wielu zrobili już wodę z mózgu !?!?
    Przecież komp plus soft jest droższy niż komp, więc o jakim "bardziej
    osiągalne" Ty mówisz!?
    Wprowadzili OEM po to żeby więcej sprzedać programów łącząc - je z sprzętem
    na siłę - i więcej zarobić, a nie po to żeby dogodzić ludzikom.

    > A coz to za oprogramowanie co nie ma swojego godnego odpowiednika?

    Oprócz Płatnika Max na ten przykład i parę innych też bym znalazł
    jakby chciało mi się szukać, ale mi się nie chce.

    [..]
    > Gdyby wiekszosc podzielala Twoje poglady to nie wydlubalibysmy sie z
    > epoki kamienia lupanego.

    Ale o czym teraz mówisz? O jakich moich poglądach niby hamujących rozwój
    technologiczny?

    > Nie rozumiesz chyba co to jest postep technologiczny i z czym to sie
    > wiaze.

    Z czym?

    > Nie ma nic za darmo

    Seks jest za darmo, ponoć linux też :)

    > i jezeli Cie na cos nie stac nie mozesz sobie
    > tego tak poprostu przywlaszczyc.

    Oooo!!! Ty mówisz o postępie technologicznym, a nie rozumiesz co oznacza
    *przywłaszczenie* sobie cudzego programu!? Oooo!!!!
    Jestem zbulwersowany!

    > BSA sobie moze szczegolnie jak przychodzi na kontrole w towarzystwie
    > policji. Masz obowiazek udostepnic im komputer oraz dane potrzebne do
    > zweryfikowania legalnosci uzywanego oprogramowania.
    > Zapomnialem oprocz konfiskay sa naliczane rowniez kary.

    Nie mam takiego obowiązku. Co najwyżej MOGĘ im udostępnić.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 42. Data: 2003-12-16 21:24:09
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message
    > a...@e...net news:brnm2g$rtb$2@inews.gazeta.pl

    > Arek o ile mi wiadomo juz dostal spora kare w 1999r (tak spora ze ja
    splaca
    > do dzis i splacic nie moze), moze tylko wystarczy im przypomniec ich
    > kochanego "klienta" ;)

    No popatrz, nie wiedziałem.
    Może czas odnowić znajomości.
    Może wiesz coś więcej na ten temat.
    Jeżeli to była rozprawa sądowa, to może masz sygnaturę?

  • 43. Data: 2003-12-16 21:26:15
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > poilkj rzecze:
    >
    > Ale mnie rozbawiłeś. :)
    >
    > Tylko nie zapomnij podpisać się pod nim!

    A tak przy okazji.
    Mógłbyś mi podać adres twojej firmy, bo jakoś nie chce mi się szukać.
    acha, jeszcze jedno, w którym miejscu masz wpisane te 5 mln kapitału, bo
    panie w UM są zainteresowane.
    Obiecałem, że im pomogę.

  • 44. Data: 2003-12-16 21:48:09
    Od: "alexander" <S...@...OFF>

    http://www.microsoft.com/poland/piratnie/faq_1.htm

  • 45. Data: 2003-12-16 22:45:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
> [...]
    > acha, jeszcze jedno, w którym miejscu masz wpisane te 5 mln kapitału, bo
    > panie w UM są zainteresowane. Obiecałem, że im pomogę.

    Faktycznie niewiele jest równie żałosnych widoków jak widoko kogoś
    kto nie umie przegrywać. :(

    A dla pań z UM - adres znajdziesz na stronie.
    Wejdź sobie na http://www.losowania.net w dział regulamin,
    tam masz parę rzeczy o firmie, w tym KRS :)

    I pamiętaj - nie zapomnij się podpisać.

    ubawiony po pachy
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 46. Data: 2003-12-16 22:46:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > No popatrz, nie wiedziałem. Może czas odnowić znajomości.
    > Może wiesz coś więcej na ten temat.
    > Jeżeli to była rozprawa sądowa, to może masz sygnaturę?

    Chyba jesteś jedyną osobą, na tej grupie, która jeszcze wierzy
    w brednie Rafała Maja.
    Czy też tylko udajesz takiego przygłupa?

    zdumiony
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 47. Data: 2003-12-16 23:58:00
    Od: poreba <d...@p...com>

    Arek <a...@e...net> niebacznie popelnil

    > Nie pisałem o nośniku, lecz o oryginalnej - czyli niepirackiej -
    > kopii egzemplarza programu.
    > Jest to jedyny i jednocześnie wystarczający warunek do tego by
    > użytkowany program był legalny.
    Zrozumiałem!!!
    Aby program był legalny musi po prostu być legalny!
    Jakie to proste!
    Brawo Arku, a tu się niektórzy jeszcze zastanawiają...

    --
    pozdro
    poreba

  • 48. Data: 2003-12-17 00:13:30
    Od: poreba <d...@p...com>

    > Nie. To "pobożne" życzenie niektórych firm, które chciałyby w
    > ten sposób dodatkowo doić ludzi, mówiąc po ludzku - oszukać ich.
    Napisałem malutki prosty, aczkolwiek dość specjalistyczny
    i niszowy programik. Dla siebie.
    Postanowiłem jednak, że jeżeli osobom z pewnej ścisłej i zamknietej
    grupy zawodowej się spodoba to mogę go sprzedać/udostępnić
    nieodpłatnie.
    Ale tylko im, i tylko do ściśle określonych celów,
    bez prawa do odsprzedaży/niedpłatnego przekazania/itd.

    Poradź mi co mam robić, bo wg tego co mówisz jeżeli komukolwiek
    udostępnię ten program nie będę mógł ograniczać jego pól
    eksploatacji.
    To jak, mogę zastrzec ww. ograniczenia w licencji czy nie?

    --
    pozdro
    poreba

  • 49. Data: 2003-12-17 00:24:27
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message

    > A dla pań z UM - adres znajdziesz na stronie.
    > Wejdź sobie na http://www.losowania.net w dział regulamin,
    > tam masz parę rzeczy o firmie, w tym KRS :)

    Dzięki.

    > I pamiętaj - nie zapomnij się podpisać.

    Na złość tobie wyślę anonim.

  • 50. Data: 2003-12-17 00:25:55
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message

    > Chyba jesteś jedyną osobą, na tej grupie, która jeszcze wierzy
    > w brednie Rafała Maja.
    > Czy też tylko udajesz takiego przygłupa?

    Ok, pogadamy po kontroli.
    W każdym razie na twoim miejscu dokupiłbym brakujące naklejki.
    Choćby na straganie.