  • 11. Data: 2003-12-16 14:40:24
    Temat: Re: licencja OEM a używany komputer
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > dla ms tak. Faktura/rachunek z wyszczególnionym oprogramowaniem jest
    dowodem
    > legalności.

    to nie prawda .. dla ms certyfikat jest dowodem legalnosci. natomist
    fakture, oryginalny nosnik itd itp tylko ZALECAJA przechowywac

    pozdr
    Lukasz

  • 12. Data: 2003-12-16 15:13:03
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > Janusz J rzecze:
    >
    > Nalepki też nie potrzebuje ani żadnej "licencji".
    > Wystarczy oryginalna kopia egzemplarza programu.

    Moze kiedys tak bedzie, narazie jeszcze nie.

  • 13. Data: 2003-12-16 15:35:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Moze kiedys tak bedzie, narazie jeszcze nie.

    Na razie właśnie tak jest.
    I będzie tak dopóki prawo będzie stanowić Sejm a nie M$.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 14. Data: 2003-12-16 15:48:11
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > poilkj rzecze:
    >
    > Na razie właśnie tak jest.
    > I będzie tak dopóki prawo będzie stanowić Sejm a nie M$.

    A przestań, bo nudzisz.

  • 15. Data: 2003-12-16 15:50:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > A przestań, bo nudzisz.

    M$ Ci płaci za to mącenie wody?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 16. Data: 2003-12-16 15:54:17
    Od: "Dilbercik" <j...@t...mam>

    IBM nie daje nosnikow do niektorych PC wiec jak to sie ma do twojej pewnosci
    ?

    --
    Michal

  • 17. Data: 2003-12-16 15:56:25
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dilbercik rzecze:
    >IBM nie daje nosnikow do niektorych PC wiec jak to sie ma do twojej pewnosci?

    Nie pisałem o nośniku, lecz o oryginalnej - czyli niepirackiej - kopii egzemplarza
    programu.

    Jest to jedyny i jednocześnie wystarczający warunek do tego by użytkowany
    program był legalny.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 18. Data: 2003-12-16 16:05:45
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > poilkj rzecze:
    >
    > M$ Ci płaci za to mącenie wody?

    Tobie nikt nie płaci, a mieszasz kijem jak za dwóch.
    Ty się nazywa upośledzenie umysłowe, wiesz.

  • 19. Data: 2003-12-16 16:07:04
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
> [...]
    > programu.
    >
    > Jest to jedyny i jednocześnie wystarczający warunek do tego by użytkowany

    Prawo wg Buzdygana. pkt 1. par 1.

    Prawo państwa Buzdygania Wielka , nie obowiązuje na terytorium RP.

  • 20. Data: 2003-12-16 17:31:55
    Od: kyniu <k...@p...pl>

    Użytkownik Lookasik napisał:

    > to nie prawda .. dla ms certyfikat jest dowodem legalnosci. natomist
    > fakture, oryginalny nosnik itd itp tylko ZALECAJA przechowywac

    nie prawda osoby w M$ zajmujace sie licncjami mowia ze wymagane sa 3
    (slownie trzy) rzeczy:
    - certyfikat (nalepka lub ksiazeczka w starszych produktach)
    - orginalny nosnik (wszelkiego rodzaju kopie zapasowe na wlasny uzytek
    sa nie legalne)
    - dowod zakupu (faktura, paragon, umowa kupna-sprzedazy)

    Dalej mowia ze mozna odstapic od egzekfowania jednej z wymienionych
    rzeczy (dowod zakupu) reszta jest bezwzglednie wymagana.

    > pozdr
    > Lukasz

    pozdr.
    kyniu