-
1. Data: 2006-07-11 15:52:42
Temat: zwrot produktu
Od: p...@g...com
Witam!
Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże.
Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu
(zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej
ilości przebarwienia w postaci smug. Czy sprzedawca może odstąpić
od zwrotu/wymiany spodni w tym przypadku? Paragon zakupu oczywiście
posiadam. Od daty zakupu minęło 7 dni.
Pozdrawiam,
Piotr
-
2. Data: 2006-07-11 16:05:43
Temat: Re: zwrot produktu
Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>
p...@g...com wrote:
> Witam!
>
> Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże.
> Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu
> (zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej
> ilości przebarwienia w postaci smug. Czy sprzedawca może odstąpić
> od zwrotu/wymiany spodni w tym przypadku? Paragon zakupu oczywiście
> posiadam. Od daty zakupu minęło 7 dni.
>
Nie może.
Chyba, że powodem obniżenia ceny były robiące się smugi po praniu i
zostałeś o tym poinformowany w momencie zakupu.
Od umowy możesz odstąpić żądając zwrotu pieniędzy lub wymienić spodnie
na nowe.
Nie możesz żądać zwrotu pieniędzy jesli sprzedawca zaoferuje ci
natychmiastową wymianę towaru (znowu, chyba, że to jest kolejna wymiana
z tego samego powodu).
7 dni nie ma tu żadnego znaczenia.
Powodzenia w użeraniu się ze sprzedawcą.
-
3. Data: 2006-07-12 11:49:25
Temat: Re:lekko OT zwrot produktu
Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>
>> Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże.
>> Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu
>> (zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej
>> ilości przebarwienia w postaci smug.
A jestes pewien ze zgodnie ? Wyglada, ze nie byly prane na lewej stronie i
to moglo byc przyczyna ...ale taka informacja powinna byc na metce.
K.
-
4. Data: 2006-07-12 11:52:24
Temat: Re: zwrot produktu
Od: "castrol" <j...@b...pl>
> Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże.
> Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu
> (zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej
> ilości przebarwienia w postaci smug. Czy sprzedawca może odstąpić
> od zwrotu/wymiany spodni w tym przypadku? Paragon zakupu oczywiście
> posiadam. Od daty zakupu minęło 7 dni.
A z jakiego powodu spodnie byly przecenione? Posiadaly jakas wade?
Jesli nic takiego nie mialo miejsca i spodnie nie byly przecenione ze
wzgledu na to co opisujesz to smialo mozesz je reklamowac, a fakt ze
byly przecenione nie ma tu nic do rzeczy.
--
Pozdrawiam
Jacek
-
5. Data: 2006-07-12 14:36:08
Temat: Re: Re:lekko OT zwrot produktu
Od: p...@g...com
Krzysztof napisał(a):
> >> Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże.
> >> Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu
> >> (zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej
> >> ilości przebarwienia w postaci smug.
>
> A jestes pewien ze zgodnie ? Wyglada, ze nie byly prane na lewej stronie i
> to moglo byc przyczyna ...ale taka informacja powinna byc na metce.
>
> K.
A po czym wnioskujesz, że nie były prane na lewej stronie (chętnie
się dowiem)? Sęk w tym, że i były prane na lewej stronie i w
odpowiedniej temperaturze.
p.
-
6. Data: 2006-07-12 14:37:29
Temat: Re: zwrot produktu
Od: p...@g...com
castrol napisał(a):
> > Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże.
> > Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu
> > (zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej
> > ilości przebarwienia w postaci smug. Czy sprzedawca może odstąpić
> > od zwrotu/wymiany spodni w tym przypadku? Paragon zakupu oczywiście
> > posiadam. Od daty zakupu minęło 7 dni.
>
> A z jakiego powodu spodnie byly przecenione? Posiadaly jakas wade?
> Jesli nic takiego nie mialo miejsca i spodnie nie byly przecenione ze
> wzgledu na to co opisujesz to smialo mozesz je reklamowac, a fakt ze
> byly przecenione nie ma tu nic do rzeczy.
>
> --
> Pozdrawiam
> Jacek
Powodem przeceny była regularna przecena, czyli tzw. wyprzedaż
produktów "pełnowartościowych".
p.
-
7. Data: 2006-07-14 19:35:07
Temat: Re: zwrot produktu
Od: lepti <l...@g...pl>
>
> Powodem przeceny była regularna przecena, czyli tzw. wyprzedaż
> produktów "pełnowartościowych".
>
> p.
>
jezeli to byla wyprzedaz a nie przecena z powodu jakiejs konkretnej wady
to sprzedawca moze cie smialo olac nawej jak go postraszysz PIHem
a moze zle wyplukane spodnie po praniu byly, mnie sie to pare razy zdarzylo
pozdro