  • 21. Data: 2006-05-15 12:07:37
    Temat: Re: legalność telefonu ??
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 5/13/2006 7:46 PM, jimmij wrote:

    > Tak z ciekawości, bo nie jestem w temacie:
    > Co to znaczy "na stałe"? Nie jest to może jakiś eprom?

    Nie wiem w jakiej technologii jest ten chip ale nie da się go ani
    przeprogramować ani naświetlić czy cokolwiek innego aby zmienić jego
    zawartość. Wymiana fizyczna mija się z celem.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 22. Data: 2006-05-15 16:04:00
    Od: ">>smola<<" <d...@o...pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@N...atn.pl>
    napisał w wiadomości news:e49qu6$goi$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Kaczor
    > --
    > Łączę pozdrowienia .....i różne inne wyrazy

    czyli... blokuję telefon...
    i teraz powiedzmy... taka sytuacja... czysta teoria :P
    znajduje sie telefon... znaczy sie policja znajduje go przy kimś (lub inna
    jakaś sytuacja..)
    i co?telefon w sumie jest mój.. powinni mi go zwrócić.. ale co ja z nim
    zrobie???
    nic???
    nie nadaje sie juz do korzystania?
    czyli i tak wszystko psu w .....

  • 23. Data: 2006-05-15 16:20:30
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 5/15/2006 6:04 PM, >>smola<< wrote:

> [...]
    > jakaś sytuacja..)
    > i co?telefon w sumie jest mój.. powinni mi go zwrócić.. ale co ja z nim

    Hmmm ciekaw jestem też, czy jest możliwość w takim wypadku odblokowania
    u operatora. W sumie jak się da go zablokować elektronicznie u operatora
    to chyba da się go też odblokować (wywalić adres z bazy). Bo de facto
    nie jest to blokada mechaniczna czy uszkodzenie telefonu tylko
    zablokowanie numeru u operatora.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 24. Data: 2006-05-15 16:27:16
    Od: ">>smola<<" <d...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:e4a9ob$7e9$1@news.onet.pl...

> [...]
    > chyba da się go też odblokować (wywalić adres z bazy). Bo de facto nie
    > jest to blokada mechaniczna czy uszkodzenie telefonu tylko zablokowanie

    hmmm.. w takim razie powinna byc też taka możliwość... dowiem sie może jak
    bede blokował...