  • 1. Data: 2006-06-18 17:43:43
    Temat: legalność (?) prostytucji a opodatkowanie
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Prostytucja ponoć nie jest nielegalna. Dlaczego więc zyski prostytutek
    nie są opodatkowane? A może są? Czy fiskus ściga osoby trudniące się tą
    działalnością? Czy może tak jest, że tę część szarej strefy organy
    skarbowe zostawiają w spokoju?

  • 2. Data: 2006-06-18 17:56:18
    Temat: Re: legalność (?) prostytucji a opodatkowanie
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    zbihniew wrote:
    > Prostytucja ponoć nie jest nielegalna. Dlaczego więc zyski prostytutek
    > nie są opodatkowane? A może są?

    Czysto teoretycznie "pełnoetatowa" prostytutka powinna zarejestrować DG,
    odprowadzać podatki, ZUS i NFZ i wystawiać faktury. Praktycznie chyba
    jeszcze nikt tego w Polsce nie zrobił.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-06-18 18:13:48
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Czysto teoretycznie "pełnoetatowa" prostytutka powinna zarejestrować DG,
    > odprowadzać podatki, ZUS i NFZ i wystawiać faktury. Praktycznie chyba

    Co ty nie powiesz... Ciekawe, co miałaby wpisać jako rodzaj prowadzonej
    działalności...

    I przeczytaj sobie 204KK, szczególnie paragrf 2.

    Reasumuąc: ROTFL

  • 4. Data: 2006-06-18 18:31:13
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    >Czysto teoretycznie "pełnoetatowa" prostytutka powinna zarejestrować DG,
    >odprowadzać podatki, ZUS i NFZ i wystawiać faktury. Praktycznie chyba
    >jeszcze nikt tego w Polsce nie zrobił.

    Praktycznie, to czerpanie korzyści majątkowej z cudzego nierządu jest
    przestępstwem. Druga teoria -trochę żartobliwa - głosi, że prostytucja nie
    jest opodatkowana ponieważ nie ma jej w wykazie działalności gospodarczej.

    Grzech

  • 5. Data: 2006-06-18 18:42:37
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Grzech wrote:

    > Praktycznie, to czerpanie korzyści majątkowej z cudzego nierządu jest
    > przestępstwem.

    To co pisałem zakłada, że kobieta pracuje na własny rachunek, nie
    odprowadzając nikomu prowizji.

    -------------------+
    -------------------+

  • 6. Data: 2006-06-18 18:47:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Paweł Sakowski [###p...@s...pl.###] napisał:

    > To co pisałem zakłada, że kobieta pracuje na własny rachunek, nie
    > odprowadzając nikomu prowizji.

    No ale państwo jako poborca podartkowy stało by się tym samym
    sutenerem.

  • 7. Data: 2006-06-18 19:01:08
    Od: DonWito <q...@c...barg.cy>

    Dnia Sun, 18 Jun 2006 20:31:13 +0200, Grzech napisał(a):

    > Praktycznie, to czerpanie korzyści majątkowej z cudzego nierządu jest
    > przestępstwem.

    Z cudzego. A prostytutka, która pójdzie "na swoje"? Własne mieszkanko
    do
    prowadzenia działalności, sama sobie sterem, żeglarzem i okrętem -
    czerpie korzyści z własnego nierządu, więc przestępstwa nie
    popełnia. I co wtedy?

    dw.

    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)

  • 8. Data: 2006-06-18 19:06:02
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Robert Tomasik napisał:

    > No ale państwo jako poborca podartkowy stało by się tym samym
    > sutenerem.

    Tylko co z tego. RP to nie osoba fizyczna i przestępstw nie popełnia.

    -------------------+
    -------------------+

  • 9. Data: 2006-06-18 19:08:38
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Andrzej Lawa napisał:

    > Co ty nie powiesz... Ciekawe, co miałaby wpisać jako rodzaj prowadzonej
    > działalności...

    To już kwestia techniczna. Pewnie coś z okolicy odnowy biologicznej.

    > I przeczytaj sobie 204KK, szczególnie paragrf 2.

    Kogo chciałbyś z tego ukarać?

  • 10. Data: 2006-06-18 19:26:07
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Tylko co z tego. RP to nie osoba fizyczna i przestępstw nie popełnia.

    Czyli jak bezpieka słuzbowo wykończyła Popiełuszkę, to nie było to
    przestępstwo?