  • 11. Data: 2004-08-23 20:56:14
    Temat: Re: legalnosc linkowni p2p
    Od: Sero <s...@e...pl>

    Przemek R. wrote:

    > wow, niezle.
    > ile odwiedzin dziennie miales? I jak go reklamowales?
    > Pytam z ciekawosci.

    Jakies 50000 wizyt na dobe pokazywal webalizer.
    W sumie to jakos sam sie serwis rozreklamowal.
    Ja tam naprawde tylko sprzatam :)

  • 12. Data: 2004-08-23 21:05:46
    Od: "fondi" <c...@o...pl>

    > Rozumiem twoje intencje. W sumie chyba na to czekalem, bo jestem
    > pesymista :P a narazie wszyscy mi mowili, ze bedzie ok. Z prawnikami
    > juz rozmawialem. Jutro w kancelarii narada w tej sprawie.

    no to jeszcze jedno - teoretycznie mozesz teraz wpasc
    w manie czytania literatury na ten temat - sa wypaplani
    profesorowie, zwlaszcza w Stanach, ktorzy bronia idei
    p2p przeciwko rzadowi i koncernom entertainment -
    ale tak naprawde to nie przyda Ci sie za bardzo -policja
    i prokuratura stosuje argumenty silowe - szykuj sie na
    rewizje i zwykle formatowanie nie zalatwi Ci bezpieczenstwa
    - sa specjalne programy do shreddingu/formatowania
    wielokrotnego, ktore pozwola Ci ewentualnie zminimalizowac
    ryzyko lub zaszyfruj dyski jakims darmowym programem
    np. starsze wersje Free Compusec. Pamietaj jeszcze
    o jednym - oni moga przypisac wine tylko do osoby -
    jesli ktos jeszcze u Ciebie mieszka i wszyscy korzystaja
    z kompa to masz prawo nie wiedziec kto zalozyl ten
    board (ale nie licz na to, ze oni nie czytali Twojego
    larum na grupach dyskusyjnych). Samo IP i dane nie jest
    dowodem - to musi dopiero zostac powiazane z osoba
    a osoba musi dzialac w sposob zawiniony, zeby mozna
    jej bylo przypisac odpowiedzialnosc. Spodziewaj sie,
    ze zabezpiecza Twoj komputer i beda Cie wzywac
    na policje i do prokuratury na przesluchania - postaraj
    sie popatrzyc na to jak na wezwanie do urzedu skarbowego -
    w koncu to sa tylko urzednicy ...

  • 13. Data: 2004-08-23 21:11:20
    Od: "Mellow" <w...@f...spam>

    > sie popatrzyc na to jak na wezwanie do urzedu skarbowego -
    > w koncu to sa tylko urzednicy ...

    Jeszcze się przestraszy i do skarbowego nie będzie chciał chodzić;)

    --
    [ mellow<małpa>buziaczek<kropka>pl ]
    [ You Can't Stop Mayday]

  • 14. Data: 2004-08-23 21:26:01
    Od: "fondi" <c...@o...pl>

    Mellow wrote:

    > Jeszcze się przestraszy i do skarbowego nie będzie chciał chodzić;)

    jeszcze jedno - jesli ktos z was ma dzieci i wasze dzieci
    przyjaznia sie z dziecmi policjantow czy sedziow to pewnie
    wystarczy z nimi pogadac, zeby dowiedziec sie, ze u nich
    w domach tez sa komputery i z legalnoscia ich zawartosci
    tez roznie bywa. to tyle od strony moralnej - kazdy ma
    swiadomosc, ze firmy zaniedbaly rozliczenia za wlasnosc
    intelektualna w internecie i teraz probuja zdelegalizowac
    pewne technologie i sposoby ich wykorzystania. Co do
    strony prawnej to nie wiem jak Ci mozna pomoc ...

  • 15. Data: 2004-08-23 21:29:50
    Od: "Kubaz" <k...@U...tlen.pl>

    > to nie jest wbrew pozorom kwestia kompetencji lub
    > niekompetencji rzepy, prokuratorow itd. po prostu
    > oni reprezentuja interesy drugiej strony i nie spodziewaj
    > sie od nich obiektywizmu - prawdopodobnie przetestuja
    > na tobie wariant ze linkownia to pomocnictwo do
    > rozpowszechniania

    moim zdaniem jest to bez sensu! Przeciez rownie dobrze mozna pozwac np.
    wp.pl lub kazda inna wyszukiwarke i katalog stron - wystarczy powchodzic na
    odpowiednie linki i juz sie okazuje ze wp.pl wspiera pedofilie/piractwo i
    wszystko co zle:) nie mam racji?

    --
    kubaz

  • 16. Data: 2004-08-23 21:44:13
    Od: "fondi" <c...@o...pl>

    Sero wrote:

    > Ja mam linuxa i u mnie nielegalnych plikow raczej nie znajdziesz :)

    na pewno kaza Ci wydac kompa niezaleznie od systemu i sprawdza
    mieszkanie ... przy linuksie sprawdzanie dluzej potrwa bo pod
    windows sa specjalistyczne narzedzia do zabezpieczania dowodow/
    forensic analysis. Wrzuc sobie haslo forensic analysis do dowolnego
    p2p i znajdziesz sporo informacji na ten temat a moze nawet jakies
    zagraniczne policyjne manuale ;-)

    Gdybys jednak chcial sobie poczytac cos wolnego od moralizatorstwa
    na temat p2p to poszukaj w internecie tekstow profesora Lawrenca
    Lessiga, jesli dobrze pamietam - on mial sporo zdroworozsadkowych
    uwag na ten temat ...

  • 17. Data: 2004-08-23 22:19:56
    Od: Sero <s...@e...pl>

    Przemek R. wrote:

    > to za pomoc w odstresowaniu jak serwis ruszy ponownie moglbys na dobe moj
    > banerek wrzucic he he

    Jeszcze na alt.pl.edonkey200 mnie niejaki fondi stresuje:

    --cytat--
    "Szczerze: bedzie wielu takich, ktorzy powiedza Ci ze nic Ci nie grozi
    - a ja powiem Ci inaczej - grozi Ci pomocnictwo do przynajmniej
    jednego z przestepstw - prokurator nie poniesie zadnej odpowiedzialnosci
    jesli okaze sie, ze sad Cie ostatecznie uniewinni ale jesli to Ty
    prowadziles
    te strony i tolerowales, ze releaserzy zamieszczaja linki to jest to
    przy zalozeniu, ze byla w tym wina umyslna to napsuja Ci sporo krwi -
    przesluchania na policji, rewizja, przetrzymywanie sprzetu w charakterze
    dowodu w postepowaniu etc. Nikt Ci tego nie zrekompensuje ...
    Sorry ale tak to wyglada, ze napytales sobie biedy - i jesli gdzies
    znajda jakies logi to pewnie inni tez ... Good luck !"
    --koniec cytatu--

  • 18. Data: 2004-08-23 22:48:24
    Od: Sero <s...@e...pl>

  • 19. Data: 2004-08-23 23:13:47
    Od: Sero <s...@e...pl>

    fondi wrote:

> [...]

    > na policje i do prokuratury na przesluchania - postaraj
    > sie popatrzyc na to jak na wezwanie do urzedu skarbowego -

    Zakladam, ze ktos z wladz to czyta, ale co jest zlego w pisaniu.

  • 20. Data: 2004-08-23 23:49:10
    Od: Sero <s...@e...pl>

    Kubaz wrote:

> [...]
    > na odpowiednie linki i juz sie okazuje ze wp.pl wspiera pedofilie/piractwo

    powiem jedno :)
    http://www.google.pl/search?q=%22Index+of+%2Fmp3%22