  • 1. Data: 2007-10-05 12:22:15
    Temat: legalizacja wodomierzy
    Od: Robert Worec <R...@p...onet.pl>

    dzień dobry,

    legalizacja wodomierzy (2 zl miesiecznie) - mam taką pozycje od 5 lat na
    rachunku Spoldzielni Mieszkaniowej a pies z kulawa noga niczego nigdy mi
    nie legalizowal!

    Czy SM ma prawo tak mnie co miesiac naciagac?

    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2007-10-05 12:32:44
    Temat: Re: legalizacja wodomierzy
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Robert Worec pisze:
> [...]
    > nie legalizowal!
    >
    > Czy SM ma prawo tak mnie co miesiac naciagac?

    Pewnie to jest cicha oplata dla pana, ktory przychodzi spisac licznik.

  • 3. Data: 2007-10-05 12:45:36
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    Robert Worec <R...@p...onet.pl> napisal:
    > legalizacja wodomierzy (2 zl miesiecznie) - mam taką pozycje od 5 lat na
    > rachunku Spoldzielni Mieszkaniowej a pies z kulawa noga niczego nigdy mi
    > nie legalizowal!

    Ciekawe. Miesiecznie 2 zl, rocznie to daje 24 zl.

    Wedlug strony
    http://huby.seo.pl/09_woda/95_liczniki_kradzieze.htm

    pozwoliloby Ci to dokonywac kontroli i legalizacji
    co roku.

    Znaczy sie: ktos robi was w bambuko.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2007-10-05 12:59:48
    Od: AdamS <a...@w...interia.pl>

    Robert Worec wrote:

> [...]
    > nie legalizowal!
    >
    > Czy SM ma prawo tak mnie co miesiac naciagac?

    Biorąc pod uwagę cenę nowych wodomierzy i ewentualnej robocizny to
    nieźle cię naciągają

    http://huby.seo.pl/09_woda/95_liczniki_kradzieze.htm

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 5. Data: 2007-10-10 08:59:21
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Robert Worec <R...@p...onet.pl> popełnił(a):

> [...]
    > nigdy mi nie legalizowal!
    >
    > Czy SM ma prawo tak mnie co miesiac naciagac?

    A nie jest to aby opłata za wymianę wodomierzy (co za tym idzie ich
    legalizację), tyle, że rozłożona w czasie? U mnie przez dwa lata miałem taką
    pozycję "wodomierz" na kwotę 5 zł z haczkiem - mogłem jednorazowo zapłacić
    za wodomierze bądź właśnie wsadzić sobie ją do czynszu w ratach.

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną