  • 11. Data: 2014-08-12 19:01:17
    Temat: Re: kwestionariusz osobowy
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > PP.
    > Czytaj: PytajPosłów.
    > Kiedy wprowadzano fafnaście różnych identyfikatorów, to założenie było
    > takie, że potrzebne są różne identyfikatory, aby NIE DAŁO SIĘ
    > synchronizować danych wraźliwych obywatela, czyli np. identyfikator
    > podatkowy nie mógł wiązać się z identyfikatorem używanym do celów
    > leczenia.

    Gdyby tak było to by nie wymagano wielu identyfikatorów do jednego
    zastosowania.

  • 12. Data: 2014-08-13 01:33:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Aug 2014, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Gdyby tak było to by nie wymagano wielu identyfikatorów do jednego
    > zastosowania.

    A to pierwszy raz teoria polityczna rozminęła się z praktyką?
    Już od 20 lat jest czas na porzucenie tego stosu różnych numerków,
    bo sensu w tym nie ma najmniejszego, właśnie z powodu "zaprzeczenia
    idei" (ZUS ma chyba komplet).

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2014-09-06 13:31:58
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Trudno było nadawać PESEL spółkom cywilnym, radom rodziców itp.
    I jakoś wolę "byle komu" podawać NIP, niż Pesel (o kobietach nie
    wspominając).

    -----