  • 111. Data: 2013-05-01 18:46:45
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.05.2013 18:43, z pisze:

    > Bez obawy. O przyrodzeniu nie pisałem. :-)

    Nie wiem w ogóle o czym pisałeś. Mam wrażenie, że zgubiłeś wątek.

  • 112. Data: 2013-05-01 18:49:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-01 18:46, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie wiem w ogóle o czym pisałeś. Mam wrażenie, że zgubiłeś wątek.

    Ja zgubiłem?

  • 113. Data: 2013-05-01 18:58:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.05.2013 18:49, z pisze:

    > Ja zgubiłem?

    No to napisz co chciałeś napisać, ale bez metafor. Ocenimy ;)

  • 114. Data: 2013-05-01 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Proponuję zatem zastosować to, he, he, "rozumowanie" także do nich
    > samych,- wprawdzie nie znaleziono dowodów (póki co;-), że Budzik i Ława
    > gwałcili dzieci, ale nie oznacza to w świetle prawa, że nie sa oni
    > pedofilami. Ot, po prostu nie znależiono tylko dowodów, ze nimi nie są..

    Nareszcie zrozumiałeś "aspekt prawny".

    Albowiem gdyby było tak, ze zgwałciłbyś swoją córkę, a sąd by cię
    uniewinnił to oznaczałoby że jednak nie zgwąłciłes czy tylko to, żen ie
    znaleziono dowodów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 115. Data: 2013-05-01 20:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A stąd, ze przeczytałem stenogramy rozmów Sawickiej, których fragmenty w
    > jednym z moich wcześniejszych tu postów cytowałem, odsłuchałem tez
    > nagrania jej rozmów, do których linki tu kilka razy podawano, a poza tym
    > trudno mi uwierzyć, aby prokuratura i sądy, myliły
    > się w sumie 6 razy (i to na "korzyść" opozycji w czasie rządów PO!!)

    Zastanów się nad tym, jak wygladałyby te stenogramy gdyby Sawicka została
    "zmotywowoana" przez CBS i postanowiła kontynuowac interes.

    > Ty natomiast wbrew w/w licznym decyzjom organów sprawiedliwości
    > powtarzasz tu, że Sawicką "sprowokowano"

    Poważnie?
    Tak powiedziałem? No to prostuje. Nie twierdzę, że ją sprowokowano.
    Twierdze, że jest taka możliwość, twierdze, że Kamińskiemu na tym zależało.

    > NIC na poparcie tego nie mając oprócz jej płaczliwych wypowiedzi (a
    > ona, jako oskarzona w procesie karnym ma pełne prawo kłamać!), a takze
    > słów jednego, jedynego sędziego, który, UWAGA!, wcale NIE PROWADZIŁ
    > postępowania w sprawie prawidłowości działań CBA, w przeciwieństwie do
    > tych w sumię 6 wspomnianych przypadków, gdy sądy i prokuratura zajmowały
    > się właśnie tylko kwestią legalności działań CBA!!

    Dokładnie tak jak piszesz.
    Zupełnie inne sprawy wiec i ocena dowodów zupełnie inna (taki paradoks)
    O ile do udowodnienia winy CBS dowodów i przesłanek za mało, o tyle do
    uznania dowodów sprzecznych z prawem wystarczyło. W koncu mamy domniemanie
    niewinności.

    Bardzo bym prosił abyś nie pisał o mnie kłamst. Żadnego ze swoich podejrzen
    nie warunkowałem płaczliwymi wypowiedziami Sawickiej.

    > Nie, nie burzy,- uważam, ze był on uczciwym funkcjonariuszem państwa i
    > działał w tej sprawie energicznie i uczciwie, w interesie państwa, co
    > potwierdzono 6 razy, już za rządów PO.
    > Oczywiscie nie pasował potem do ferajny, a więc dlatego został przez
    > Tuska wyrzucony..;-

    Fascynujące. Bezstronny uczciwy funkcjonariusz mówiący na konferencji
    prasowej, na kogo głosować w zbliżających się wyborach.
    Robiący konferencję o p. Sawickiej po czym rozciągający odpowiedzialnośc na
    cale PO.
    Bestronny? Moj spokój taka bezstronnośc burzy...

    > To co piszesz to właśnie czystej wody demagogia!;-)

    Aha. Ciekawy "argument".
    Ale moim zdaniem argumentowi BO TAK należy przedstawić argument BO NIE.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 116. Data: 2013-05-01 20:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Kłamiesz, bo przecież właśnie ją ROZGRZESZONO i to w imieniu
    > Rzeczpospolitej!! -sędzia Rysiński orzekł :- jest pani NIEWINNA!!
    > To, co pieprzył później o "odpowiedzialności moralnej" nie ma ŻADNEGO
    > znaczenia prawnego,- ot, to takie mącenie w głowie tłuszczy dla
    > przykrycia propagandowego tego skandalicznego wyroku!!
    > Jak widać skuteczne..
    > ;-))

    Przykre kiedy manipulując oskarża się kogoś o kłamstwo.
    Pisząc o nierozgrzeszaniu, nie pisałem o stronie prawnej. Pisałem o tym, że
    każdy widzi, że wzięła łapówkę.
    Ale widze, ze Twoje nastawienie jest dziwnie emocjonalne, wiec trudno
    bedzie prowadzic dyskusję.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 117. Data: 2013-05-01 21:46:12
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-01 20:00, Budzik pisze:
> [...]
    >>
    > Przykre kiedy manipulując oskarża się kogoś o kłamstwo.
    > Pisząc o nierozgrzeszaniu, nie pisałem o stronie prawnej. Pisałem o tym, że

    Zrozum w końcu zakuta pało!;-) jeśli wyrok sądu Rysinskiego uprawomocni
    się to w jego następstwie Sawicka będzie mogła każdego (w tym i
    ciebie;-) kto twierdzi, że wzięła łapówkę, skutecznie i w całym
    majestacie prawa pozywać za naruszenie jej dobrego imienia, bo ten sąd
    w imieniu Rzeczpospolitej właśnie ją od tego dokładnie zarzutu
    całkowicie uwolnił!! gdyż stwierdzając, iż jest niewinna w sprawie były
    bezpodstawnie!! (gdyby bowiem uznał je za zasadne, czyli uznał, ze ona
    wzięła łapówkę, to musiałby ją skazać!!)

    > Ale widze, ze Twoje nastawienie jest dziwnie emocjonalne, wiec trudno
    > bedzie prowadzic dyskusję.

    Istotnie nie mieści mi się w głowie, ze ktoś może tak oczywistych spraw
    nie widzieć i tak bezczelnie, sam mając takie w tej dziedzinie
    osiągnięcia, innym zarzucać manipulację

  • 118. Data: 2013-05-01 23:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zrozum w końcu zakuta pało!

    Hmm, odpowiadasz na moje posty a piszesz do siebie...?
    To daj znac, jak bedziesz chciał napisać coś do mnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 119. Data: 2013-05-01 23:07:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 May 2013, p47 wrote:

> [...]
    > iż jest niewinna w sprawie były bezpodstawnie!! (gdyby bowiem uznał je za
    > zasadne, czyli uznał, ze ona wzięła łapówkę, to musiałby ją skazać!!)

    W sprawie formalnej.
    Nisko latające kwantyfikatory grożą uszkodzeniami ciała,
    rzeczy i praw.
    Prawo przewiduje możliwość odstąpienia od wymierzenia kary.
    Sprawca zostaje UZNANY winnym, ale nie zostaje skazany.
    Teza iż "musiałby" jest więc nieprawdziwa.
    Domagam się korekty tekstu wyżej!
    (a co)

    pzdr, Gotfryd

  • 120. Data: 2013-05-02 00:46:49
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2013-04-28 13:40, SQLwiel pisze:

    > Wniosek: Nie jesteśmy w państwie prawa. CBDO :)
    > Tak właśnie uważam.

    Ależ jesteśmy w państwie prawa, państwo prawa to takie w którym jest
    dużo prawa, nie mylić z państwem praworządnym, czyli takim, które
    _rządzi_ się przepisami prawa, czyt. stosuje się prawo.