  • 101. Data: 2013-05-01 15:52:22
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-01 12:36, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Staram sie nie manipulować.
    > Jednak widzę rożnice miedzy:
    > - postanowieniem sadu pierwszej instancji, a postanowieniem sadu po
    > zazaleniu pierwszego wyroku
    > - postanowienie prokuratury która nie znajduje dośc dowodów od orzeczenia
    > winy przez sąd.
    >
    > Podziwiam twoje przekonanie ze jedna strona jest be a druga cacy.
    > widocznie nie widziałes konferencji p. Kamińskiego przed wyborami...

    Spójrzmy może na twoje przekonanie!;-)

    Ja różnię się od ciebie tym, że jak pisałem, na poparcie mojego
    przekonania mam stenogramy i nagrania ze słowami Sawickiej, a także w
    sumie 6 orzeczeń różnych organów sprawiedliwości, które zajmowały się
    nie czym innym, ale jedynie badaniem prawidłowości działań CBA (w tym
    agenta Tomka) i zgodnie stwierdziły, ze postępowanie to było prawidłowe.
    Ty natomiast nie przedstawiłeś na poparcie swojego przekonania ŻADNYCH!!
    dowodów, oprócz wypowiedzi oskarżonej, która jak wiadomo ma pełne prawo
    kłamać w swojej sprawie, a także słów jednego sędziego, który zresztą
    NIE ZAJMOWAŁ się, nie prowadził żadnego postępowania w sprawie
    prawidłowości działań CBA!

    PS. ja "za to' widziałem np. przemowe posła PO Sekuły do pustych
    krzeseł, za co póxniej nagrodzono go licznymi, wysokimi stanowiskami
    państwowymi, mimo, ze obywatele w jego okolicach nie chcieli sie na
    takie jego promowania zgodzić..
    ;-)

  • 102. Data: 2013-05-01 15:58:07
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-01 12:36, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To niczego nie dowodzi.
    > Nikt nie twierdzi, ze ona nie brała w tym udziału, ze nie pociągnęła
    > tematu.
    > Sprawa rozchodzi sie o to, kto zaczął.
    >
    > NIKT NIE ROZGRZESZA SAWICKIEJ!

    Kłamiesz, bo przecież właśnie ją ROZGRZESZONO i to w imieniu
    Rzeczpospolitej!! -sędzia Rysiński orzekł :- jest pani NIEWINNA!!
    To, co pieprzył później o "odpowiedzialności moralnej" nie ma ŻADNEGO
    znaczenia prawnego,- ot, to takie mącenie w głowie tłuszczy dla
    przykrycia propagandowego tego skandalicznego wyroku!!
    Jak widać skuteczne..
    ;-))

  • 103. Data: 2013-05-01 16:03:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.05.2013 15:58, p47 pisze:

    > Kłamiesz, bo przecież właśnie ją ROZGRZESZONO i to w imieniu
    > Rzeczpospolitej!! -sędzia Rysiński orzekł :- jest pani NIEWINNA!!

    Nie do końca. Tu wychodzi pewna niejednoznaczność języka polskiego... W
    angielskim masz "not guility" oraz "innocent".

    Wyroki zapadają zawsze w zakresie "guilty/not guilty". No i jeszcze
    "acquitted". W polskich wyrokach to odpowiada winny/niewinny oraz
    umorzenie.

    Nie ma wyroku "niewinny" w sensie "innocent" - wynika to z konstrukcji
    prawa, które wymaga udowodnienia winy ponad wszelką wątpliwość. Wyrok
    "niewinny" oznacza wyłącznie to, że nie udało się udowodnić winy.
    Kropka. Nie została dowiedziona niewinność, bo nie jest to potrzebne.

  • 104. Data: 2013-05-01 17:24:38
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-01 16:03, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > "niewinny" oznacza wyłącznie to, że nie udało się udowodnić winy.
    > Kropka. Nie została dowiedziona niewinność, bo nie jest to potrzebne.

    Twoje mętne wyjasnienia to (jak zwykle) bicie piany,- wyrok zapadł w
    Polsce, wg obowiązujących w RP przepisów i brzmi "NIEWINNA" z
    wszystkimi tego konsekwencjami, np. prawem do odszkodowania za
    "cierpienia";-) i stratę zarobków, groźbę pozwów za nazywanie p.
    Sawickiej tak , jak na to zasłużyła swoim zachowaniem itp itd.
    Jeśli ktoś teraz nazwałby b. posłankę PO Sawicka np. łapówkarką to może
    ona go skutecznie pozwać za naruszenie jej dobrego imienia, bo nic
    takiego wg sądu Rysińskiego nie dowiedziono jej (bo gdyby dowiedziono to
    trzeba byłoby przeciez ją skazać!) i jest tego przestępstwa niewinna,
    jak to w orzeczeniu stwierdzono.
    A więc pogląd Budzika, że nikt Sawickiej nie rozgrzesza jest w sposób
    oczywisty fałszywy,- ją właśnie rozgrzeszyła III Rzeczpospolita ustami
    sędziego Rysińskiego!

  • 105. Data: 2013-05-01 17:25:47
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-01 15:47, Andrzej Lawa pisze:

    > Dokładnie.
    >
    > Jednak jeśli zaczniesz rozpowszechniać tę teorię jako fakt, to zostanie
    > to dołączone do twojego aktu oskarżenia, który z tego co mi mówiła
    > prokurator już się pichci.

    Nie strasz nie strasz bo się zes...
    ;-))

  • 106. Data: 2013-05-01 18:16:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.05.2013 17:24, p47 pisze:

    > Twoje mętne wyjasnienia to (jak zwykle) bicie piany,- wyrok zapadł w
    > Polsce, wg obowiązujących w RP przepisów

    A gdzie ja pisałem, że według jakich innych? Języka angielskie użyłem
    wyłącznie dlatego, że język polski nie odróżnia "niewinny" w sensie "nie
    udowodniono winy" od "niewinny" w sensie "udowodniono niewinność".

    > i brzmi "NIEWINNA" z

    W sensie "nie udowodniono winy".

    > wszystkimi tego konsekwencjami, np. prawem do odszkodowania za
    > "cierpienia";-) i stratę zarobków, groźbę pozwów za nazywanie p.

    Owszem. Korzysta z najwyraźniej znienawidzonej przez ciebie podstawowej
    zasady państwa prawa czyli domniemania niewinności.

    [ciach]

    > A więc pogląd Budzika, że nikt Sawickiej nie rozgrzesza jest w sposób
    > oczywisty fałszywy,- ją właśnie rozgrzeszyła III Rzeczpospolita ustami
    > sędziego Rysińskiego!

    No beton...

    Nie przypisano jej winy, bo nie było na to wystarczających dowodów.

  • 107. Data: 2013-05-01 18:19:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.05.2013 17:25, p47 pisze:

    > Nie strasz nie strasz bo się zes...
    > ;-))

    Nie straszę tylko informuję.

  • 108. Data: 2013-05-01 18:34:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-01 18:19, Andrzej Lawa pisze:
    > Nie straszę tylko informuję.

    Żałość. Argumentów nie stało to nerwy puściły. Żeby tak się zapiekać o
    byle ku...? :-)

  • 109. Data: 2013-05-01 18:36:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.05.2013 18:34, z pisze:

    > Żałość. Argumentów nie stało to nerwy puściły. Żeby tak się zapiekać o
    > byle ku...? :-)

    ?????

  • 110. Data: 2013-05-01 18:43:02

    W dniu 2013-05-01 18:36, Andrzej Lawa pisze:
    > ?????

    Bez obawy. O przyrodzeniu nie pisałem. :-)