  • 1. Data: 2006-10-05 20:07:35
    Temat: kupno ziemi rolnej
    Od: "walt" <w...@i...pl>

    Jakie trzeba spelnic warunki aby moc zakupic ziemie o charakterze
    rolniczym? Czy potrzebne jest wyksztalcenie rolnicze. Jesli tak to jaka
    szkloe wystarczy ukonczyc aby spelnic ten warunek.

    pozdr. Maciej

  • 2. Data: 2006-10-05 20:19:12
    Temat: Re: kupno ziemi rolnej
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 5 Oct 2006 13:07:35 -0700, walt napisał(a):

    > Jakie trzeba spelnic warunki aby moc zakupic ziemie o charakterze
    > rolniczym?

    Zdaje mi sie, że teraz każdy może kupić taką ziemię. Kiedyś pisali coś o
    tym, że trzeba mieć średnie wykształcenie, ale to chyba odeszło :]

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-10-06 05:54:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał

    > Zdaje mi sie, że teraz każdy może kupić taką ziemię. Kiedyś pisali coś o
    > tym, że trzeba mieć średnie wykształcenie, ale to chyba odeszło :]

    Być może wróci w "lepszej" postaci:

    "Chcemy ukrócić spekulacje ziemią, powiedział gazecie wiceminister
    rolnictwa Henryk Kowalczyk. Resort nie zamierza wpisać do ustawy
    warunków, po których spełnieniu mieszkańcy miast mogliby nabyć ziemię
    rolną. Aby kupić ziemię, trzeba będzie być zameldowanym na wsi od trzech,
    a może pięciu lat."

  • 4. Data: 2006-10-06 11:31:04
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 6 Oct 2006 07:54:45 +0200, Alek napisał(a):

> [...]
    > warunków, po których spełnieniu mieszkańcy miast mogliby nabyć ziemię
    > rolną. Aby kupić ziemię, trzeba będzie być zameldowanym na wsi od trzech,

    Kur*a, spekulacje... 'Spekulacja' to byla zakazana 20 lat temu. Teraz to
    jest kapitalizm, interes, biznes i nic im do tego... Banda idiotów.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl