  • 81. Data: 2008-09-12 17:08:46
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: "jurek" <j...@o...pl>

    > Owszem. Na czas umowy najmu.

    Panowie dziekuje za rady ale nie pozostaje mi nic innego jak czekac ?

    Realizujac "mój przypadek"-jak juz wczesniej wspomniałem jest umowa przedwstepna
    z zadatkiem w zwiazku z tym moje pytanie jezeli nie dojdzie do transakcji przez
    to ze w lokalu sa lokatorzy (mam nadzieje ze czarne scenariusze sie nie
    sprawdza) to kto jest winny tego ze do niej nie doszło?

  • 82. Data: 2008-09-12 17:11:40
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 12:02:15 -0500, witek napisał(a):

    > Nie. Na czas do przejcia mieszkania w posiadanie.

    Nie, na czas umowy najmu.

  • 83. Data: 2008-09-12 17:14:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jurek wrote:

> [...]
    > to ze w lokalu sa lokatorzy (mam nadzieje ze czarne scenariusze sie nie
    > sprawdza) to kto jest winny tego ze do niej nie doszło?

    Wiedziałeś o lokatorach przed podpisaniem umowy?

  • 84. Data: 2008-09-12 17:15:29
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 19:05:47 +0200, Jotte napisał(a):

    > Co ty sobie myślisz? - że jak coś twoje to możesz wszystko z tym zrobić co
    > ci się spodoba?

    A co ty sobie myslisz, ze jak cos nie jest twoje to mozesz sobie z tym
    robic co ci sie podoba?
    Podaj swoj adres, to ci podesle na chate kilku kloszardow jak bedziesz na
    wczasach:)

  • 85. Data: 2008-09-12 17:15:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Nie, na czas umowy najmu.

    Nagraj sobie to i puszczaj w kółko. Może po 100 razach stanie się prawdą.
    Koniec tematu.

  • 86. Data: 2008-09-12 17:16:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:571c.0000012b.48caa21e@newsgate.onet.pl jurek
    <j...@o...pl> pisze:

> [...]
    > do transakcji przez to ze w lokalu sa lokatorzy (mam nadzieje ze czarne
    > scenariusze sie nie sprawdza) to kto jest winny tego ze do niej nie
    Strona odstępująca od realizacji umowy (ew. mogą być winne obie strony).
    Chyba, że została wprowadzona w błąd co do faktycznego stanu przedmiotu
    umowy (i umie to udowodnić, rzecz jasna).

    --
    Jotte

  • 87. Data: 2008-09-12 17:18:48
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 12:15:56 -0500, witek napisał(a):

    > Nagraj sobie to i puszczaj w kółko. Może po 100 razach stanie się prawdą.
    > Koniec tematu.

    Nie miszczu. Jest od razu prawda, bo ja lepiej wiem na co sie godzilem, a
    na co nie.

    P.S.
    Jak oberwiesz w knajpie w morde, to znaczy, ze sie na to zgodziles?

  • 88. Data: 2008-09-12 17:19:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:yn3l0v552wjd$.stavbneddpp2$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > A co ty sobie myslisz, ze jak cos nie jest twoje to mozesz sobie z tym
    > robic co ci sie podoba?
    Wystarczy, że ty nie możesz.

    > Podaj swoj adres, to ci podesle na chate kilku kloszardow jak bedziesz na
    > wczasach:)
    Nie martw się. Płacę podatki na policję.
    Na sądownictwo też.
    Podsyłaj. Rozwiążesz sobie i im na kilka lat problemy lokalowe. ;)

    --
    Jotte

  • 89. Data: 2008-09-12 17:21:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:15we69l84r7sc.10wzszk9hdsd6.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > Jest od razu prawda, bo ja lepiej wiem na co sie godzilem, a
    > na co nie.
    Nikogo nie interesuje co wiesz.
    Ważne jest co możesz udowodnić.

    --
    Jotte

  • 90. Data: 2008-09-12 17:22:23
    Od: "jurek" <j...@o...pl>

    > Wiedziałeś o lokatorach przed podpisaniem umowy?

    myśle ze mogłem nie wiedzieć :)

    cyt z umowy przedwstepnej
    pełnomocnik oświadcza ze:
    jego mocodawcom........ w społdzielni mieszkaniowej......przysługuje
    na prawach wlasnosci ustawowej społ-włas prawo do lokalu...............
    lokal ten objety jest wspolnoscia ustawowa nie jest obciazony zadnymi
    zobowiazaniami na rzecz osob trzecich itd

    moze to cos zmienia?