  • 161. Data: 2008-09-14 07:30:39
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 14.09.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Rozwiązaniem powinno być szybsze wydawanie wyroków o eksmisję,
    > liczone w tygodniach, a nie miesiącach, czy latach. Również jeśli
    > państwo ma chęć sponsorowana lokalów zastępczych dla eksmitowanych, to
    > powinno wywiązywać się z tego obowiązku, z wynajmowaniem na wolnym rynku
    > włącznie.

    No ale to jest właśnie to co umożliwia obecne prawo (którego mimochodem
    bronię) a problem tkwi w niewydolności systemu. Nie wiem jak to jest z
    wysokością odszkodowań, których można się domagać od gminy .... czy
    zasądzane są kwoty odpowiadające rzeczywistym kwotom najmu?

    --
    Marcin

  • 162. Data: 2008-09-14 08:51:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marcin Debowski <a...@i...ml1.net> napisal:
    > No ale to jest właśnie to co umożliwia obecne prawo (którego mimochodem
    > bronię) a problem tkwi w niewydolności systemu.

    To jest kluczowy problem. Jezeli decyzje bylyby wydawane w rozsadnym
    czasie, to uzyskaniu nakazu eksmisji i odmowie przyznania lokalu
    zastepczego przez gmine wystepuje z zadaniem odszkodowania od gminy.
    I znow w rozsadnym czasie uzyskuje srodki na pokrycie caly czas
    idacych wydatkow.

    Obecnie trzeba przez caly czas sponsorowac pasozyta, a odciac
    mediow mu nie wolno, bo 'nieludzkie'. No i panstwo swoja
    polityke spoleczna przerzuca na wlasciciela.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 163. Data: 2008-09-14 12:49:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Rozwiązaniem powinno być szybsze wydawanie wyroków o eksmisję, liczone
    > w tygodniach, a nie miesiącach, czy latach. Również jeśli państwo ma

    Geniuszu. Jak na to wpadłeś?

    No, ale jak wpadłeś na tak genialne rozwiązanie, to może wpadnij od
    razu, jak to osiągnąć?

  • 164. Data: 2008-09-14 12:51:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

> [...]
    > zastepczego przez gmine wystepuje z zadaniem odszkodowania od gminy.
    > I znow w rozsadnym czasie uzyskuje srodki na pokrycie caly czas

    Teraz wymyśl, drogi geniuszu, jak ten cudowny stan osiągnąć. Przy okazji
    znaj sposób na uniwersalną tolerancję, brak wojen, głodu i choroby.

  • 165. Data: 2008-09-14 12:52:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Co to znaczy nieproporcjonalnie wysokiej? Cene ustala rynek - jesli cena
    > jest za wysoka, to nie bedzie chetnych. Jesli sa chetni, to znaczy, ze cena
    > jest odpowiednia.

    Prymitywne rozumowanie.

    Przede wszystkich nie odróżniasz chętnych od zmuszonych (okolicznościami).

  • 166. Data: 2008-09-14 13:01:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Liberal? Jakim cudem? To co w Twoim swiatopogladzie robi PANSTWOWA
    > ochrona dla lamiacych umowy, PANSTWOWY przymus utrzymywania pasozytow?
    > Naruszasz w ten sposob MOJE WOLNOSCI.

    Myli ci się liberalizm z totalną anarchią.

    > Idealista? Ktory? Naiwny czy romantyczny. Bo Twoje wystapienia
    > pozycjonuje Cie w moim odbiorze w stadium zmierzajacym do utopizmu.

    Taki, który uważa, że prawo jest podstawą wolności, a wolność jest
    podstawą prawa.

    > Realista? Chyba we wlasnym przekonaniu. W moim odbiorze jestes
    > tak daleki od realizmu, jak tylko mozna byc.

    Jak widać twoja percepcja świata jest patologicznie odległa od
    rzeczywistości.

    Prawo jest jakie jest. Jeśli ci nie odpowiada - masz możliwości
    spowodowania zmian, jeśli tylko dostatecznie się zaangażujesz.
    Oczywiście jeśli ci na prawdę zależy, a nie chcesz tylko pyskować po
    próżnicy.

    Co więcej prawo idealne nie jest możliwe - zawsze coś komuś będzie
    przeszkadzać. Należy sobie i z tego zdać sprawę. Istniejące w
    rzeczywistości prawo jest pakietem pewnych kompromisów.

    > Cale zycie jest klasyfikacja, kiedys sie nauczysz tej trudnej prawdy.

    Dla prymitywów - może. Ludzie inteligentni nie usiłują postrzegać
    rzeczywistości wzorem prostych maszyn cyfrowych.

    > A wspomniana wyzej klasyfikacja - aby Ci to mocniej naswietlic -
    > dotyczy MOJEGO odbioru TWOICH emanacji na liscie. I tylko tego.
    > Nie Twojej osoby, bo poza postami nie dysponuje inna informacja.
    > Wiec powyzsze POGARDLIWE okreslenie 'typowe dla prostaczkow' jest
    > bardziej Twoja metoda samoopisu i emanuje: arogancja, agresja, totalizmem.

    ...napisał prostaczek, któremu się uroiło, że MUSZĘ być wynajmującym.

  • 167. Data: 2008-09-14 14:14:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:msx1vkvxqkyn.notv3rwwpja3$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > A co? Socjalista nie pamietac, co sam pisac?
    > "
    > J: Jest to wypowiedzenie ze zwolnieniem od świadczenia pracy.
    > K: Tylko niestety musze mu placic za nicnierobienie.
    > J: Wcale nie musisz.
    > No i co znawco prawa pracy?
    No i nic. Nie zrozumiałeś i tyle.

    > Ale ja bede zarabial cudzymi.
    Próbuj. Sądząc z twojej wiedzy i "poglądów" długo to pewnie nie potrwa.
    I oby tak było.

    > Wydaje Ci sie. Zawsze sie znajdzie sposob na pasozyta.
    Na wyzyskiwacza też. Trzeba dziadostwo tępić.

    --
    Jotte

  • 168. Data: 2008-09-14 14:27:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ohe3zwwnrxy1.1xysni88gvblb$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > Cene ustala rynek - jesli cena
    > jest za wysoka, to nie bedzie chetnych. Jesli sa chetni, to znaczy, ze
    > cena jest odpowiednia.
    Co za prymityw.

    --
    Jotte

  • 169. Data: 2008-09-14 15:15:10
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

> [...]
    > [ ... ]
    > ...napisał prostaczek, któremu się uroiło, że MUSZĘ być wynajmującym.

    Przypuszczalem, ze porozmawiamy.
    Z uwagi na twoje chamstwo trafiasz do KF.
    --
    Zegnam,

    Jacek

  • 170. Data: 2008-09-14 17:46:48
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2008 14:52:26 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Prymitywne rozumowanie.

    Tak sie wlasnie ksztaltuje cena. Nie ma czegos takiego jak cena za wysoka,
    albo za niska.

    > Przede wszystkich nie odróżniasz chętnych od zmuszonych (okolicznościami).

    W jaki sposob okolicznosci zmusily kogos do wynajecia omjego mieszkania?