  • 11. Data: 2006-08-17 13:45:28
    Temat: Re: kupiłem dom z lokatorem (o którym nie wiedziałem) i co teraz - jak go wymeldować ?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 17 Aug 2006 15:29:34 +0200, kubik napisał(a):

    > W urzędzie powiedziano mi że trzeba pisać jakieś podanie do burmistrza o
    > jakieś administracyjne wymeldowanie (nie jestem prawnikiem więc się nie
    > znam)

    Więc masz jeszcze 3 miesiące. Weź w łapkę tytuł własności lokalu, wniosek z
    uzasadnieniem i wyrok eksmisyjny i tup tup do urzędu miasta do biura d/s
    obywatelskich.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2006-08-17 14:06:22
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu kubik porozsypywal nastepujace haczki:
    > Fizycznie zamieszkuje tylko jest tymczasowo w więzieniu
    Jak moze fizycznie tam zamieszkiwac skoro jest w wiezieniu? Co on -
    wystepuje w dwoch postaciach, sklonowany jest i jeden klon siedzi w
    pierdlu a drugi w mieszkaniu?
    --
    badzio

  • 13. Data: 2006-08-17 14:46:10
    Od: m...@g...com

    Sebcio wrote:

    > Spokojnie, nie stresuj się :) Poproś panią od której kupiłeś dom aby
    > dała Ci wyrok eksmisyjny. Do tego dołączasz akt własności lokalu i
    > piszesz podanie o wymeldowanie jegomościa w trybie administracyjnym.

    A po co wyrok eksmisyjny?. Skoro koleś siedzi, to jest jasne że nie
    mieszka. A chyba niemieszkanie jest jedynym warunkiem do administracyjnego
    wymeldowania.

    p. m.

  • 14. Data: 2006-08-17 14:58:57
    Od: "kubik" <k...@g...pl>

    > "Przemeldować" nie możesz. Za to możesz (a wręcz powinieneś) złożyć
    > wniosek o administracyjne wymeldowanie delikwenta.
    >
    > Niemniej jednak nawet jak będzie zameldowany, może ci skoczyć. Na
    > wszelki wypadek miej tylko pod ręką ten nakaz eksmisji (i ewentualnie
    > paralizator oraz gaz pieprzowy ;) ) i wszystko będzie OK.

    Hmmmm łatwo powiedzieć - jestem tym całkowicie rozbity tym. W życiu nie
    pisałem czegoś takiego. Czy ten przykład wniosku :
    http://www.ciechocinek.bip.tc.pl/pliki/271_Wniosekow
    ymeldowaniezpobytustalegowdrodzepostepowaniaadminist
    racyjnego.doc
    będzie dobry ?
    Sprawa następna jak długo trwa rozpatrywanie takiego wniosku ?
    W biurze meldunkowym kazano mi napisać taki wniosek do burmistrza miasta
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2006-08-17 15:02:18
    Od: "kubik" <k...@g...pl>

    > A po co wyrok eksmisyjny?. Skoro koleś siedzi, to jest jasne że nie
    > mieszka. A chyba niemieszkanie jest jedynym warunkiem do administracyjnego
    > wymeldowania.
    >
    > p. m.
    A może do tego dołączyć sądowy nakaz eksmisji - może będzie szybciej wniosek
    rozpatrzony bo chciałbym przed zimą remont zrobić
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2006-08-17 15:13:21
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kubik <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]

    koledzy praktycy,

    jeszcze nie poradziliście, aby dla pewności zamki zmienił :)

    pzdr

    marek radwański

  • 17. Data: 2006-08-17 15:18:00
    Od: "kubik" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Radwański" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ec212h$s3c$1@inews.gazeta.pl...

    > koledzy praktycy,
    >
    > jeszcze nie poradziliście, aby dla pewności zamki zmienił :)
    >
    > pzdr
    >
    > marek radwański
    he he - mi do śmiechu nie jest sam jak sam - ale jak będę w pracy a żona z
    dziećmi przeciwko kryminaliście ?
    oj nie wesoło
    nic zabieram się do pisania wniosku
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2006-08-17 15:19:57
    Od: "kubik" <k...@g...pl>

    A czy jest 100% pewności że wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie ?
    A jak zbuj się odwoła ?
    pozdrawiam

  • 19. Data: 2006-08-17 15:20:19
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 17 Aug 2006 16:46:10 +0200, m...@g...com napisał(a):

    > A po co wyrok eksmisyjny?. Skoro koleś siedzi, to jest jasne że nie
    > mieszka. A chyba niemieszkanie jest jedynym warunkiem do administracyjnego
    > wymeldowania.

    W tej procedurze urzędy wymagaja dokumentu potwierdzającego brak prawa do
    lokalu - wyrok eksmisyjny będzie ok. Ot, po prostu taka procedura.
    Chyba w Dz.U. z 2002r. Nr 236, poz. 1999r. coś o tym było.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 20. Data: 2006-08-17 15:22:18
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 17 Aug 2006 16:58:57 +0200, kubik napisał(a):

    > Sprawa następna jak długo trwa rozpatrywanie takiego wniosku ?

    W Twoim przypadku urzędnicy powinni się przegrzebać przez formalności
    w ciągu miesiąca ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry