  • 221. Data: 2012-08-09 11:29:04
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-09, Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > No i? Przecież jak ktoś będzie implementował Linuksa w _korporacji_
    > (np. w rzeczonej policji) to zdecyduje się raczej na jednolite
    > rozwiązanie od jednego dostawcy, łącznie z supportem, nieprawdaż?
    > Może to być RH, może być Novell- ale raczej nie będzie to mieszanka
    > od Debiana Wheezy przez Fedorę i Ubuntu do LFS.

    Czyli koszty++.

    >>> http://www.ocsinventory-ng.org/en/about/features/dep
    loyment.html

    > No i? Tivoli też. Rozwiązanie wieloplatformowe jest be?
    > Możliwość zarządzania heterogenicznym środowiskiem
    > to przecież zaleta, nie wada.

    Nie, po prostu zauważam że jest też na Windows (bo nie dopowiedziałeś).

    > Na desktopach korporacyjnych naprawdę nie potrzeba mieć
    > "wszystkich głównych dystrybucji"....

    Oczywiście. Koszty++.

    > A jak chcesz dłubać sam, to przecież też możesz.

    I to jest wada.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 222. Data: 2012-08-09 11:41:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.08.2012 11:19, Wojciech Bancer pisze:

    > No to nie jest "dla linuksa" tylko "dla RH".

    No i?

    Jeśli ta dystrybucja zostanie wybrana dla tej firmy, to będzie właśnie
    jedna z opcji.

    [ciach]

    > W braku standaryzacji, co podnosi koszty.

    Brednie. Możesz mieć standaryzację - tylko ty ją sobie w swojej firmie
    wybierasz, a nie dostajesz z góry narzuconą przez korporację zewnętrzną.

    [ciach bełkot]

  • 223. Data: 2012-08-09 11:43:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.08.2012 11:29, Wojciech Bancer pisze:

    > Czyli koszty++.

    Wypowiedź uzasadnij.

    [ciach]

    > Oczywiście. Koszty++.

    Wypowiedź uzasadnij.

    > I to jest wada.

    ROTFL

    Czyli jak jedziesz samochodem, to tylko takim z przymusowym szoferem. Bo
    możliwość kierowania samemu to wada.

  • 224. Data: 2012-08-09 11:45:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-09, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > No i?

    No to nie jest "dla linuksa" tylko "dla RH".

    > [ciach bełkot]

    *ziew*.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 225. Data: 2012-08-09 11:47:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-09, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Wypowiedź uzasadnij.

    Tobie? Po co?
    I tak napiszesz "brednie", albo "bzdurzysz" albo również coś odkrywczego.
    Dla Ciebie fakty się nie liczą, więc w tym temacie partnerem do dyskusji
    nie jestes i tyle.

    > ROTFL
    >
    > Czyli jak jedziesz samochodem, to tylko takim z przymusowym szoferem. Bo
    > możliwość kierowania samemu to wada.

    Analogia nietrafiona.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 226. Data: 2012-08-09 11:51:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.08.2012 11:47, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2012-08-09, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tobie? Po co?
    > I tak napiszesz "brednie", albo "bzdurzysz" albo również coś odkrywczego.

    Bezczelny unik kogoś, kto nie potrafi uzasadnić.

    > Dla Ciebie fakty się nie liczą,

    Kłamiesz.

    > więc w tym temacie partnerem do dyskusji
    > nie jestes i tyle.

    Trudno dyskutować z kimś, kto w odpowiedzi na prośbę uzasadnienia teorii
    obrzuca pytającego błotem.

    > Analogia nietrafiona.

    Bo psuje ci twoją wizję "jedynie słusznego" świata?

  • 227. Data: 2012-08-09 11:52:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.08.2012 11:45, Wojciech Bancer pisze:

    > No to nie jest "dla linuksa" tylko "dla RH".

    No to Remote Deployment z Active Directory nie jest dla windowsa. Bo na
    XP Home, bez żadnych serwerowych maszyn, nie pójdzie.

  • 228. Data: 2012-08-09 11:57:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Aug 2012, Ajgor wrote:

    > Zaraz zaraz. Czy powyzszy tekst nie sugeruje, ze INNE dystrybucje linuksa sa
    > trudne i niekomfortowe w obsludze? :)

    Ale na głośne wyrażenie takiego poglądu można się poważyć wyłącznie
    mając w zanadrzu wyniki obiektywnych badań obiektywnego instytutu ;)
    (AFAIR reklama porównawcza już nie jest zabroniona - bo była kiedyś
    taka głupota w polskim prawie - ale w końcu sprzedawców różnych
    dystrubucji paru jest ... :>)

    pzdr, Gotfryd

  • 229. Data: 2012-08-09 11:59:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-09, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    *ziew*

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 230. Data: 2012-08-09 12:11:06
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.08.2012 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał/a:

    > Czyli koszty++.

    Jednolite środowisko to koszty--

    A koszt wdrożenia? Jest, a jakże. Wdrożenia Tivoli też nikt Ci za friko
    nie zrobi, a dorzuć jeszcze sobie licencje. A czy się opłaci?
    Od tego są odpowiedni ludzie, żeby umieli policzyć.

    Sorry, ale ja nie proponuję wdrożenia w korporacji Linuksa
    w postacji "Pan Henio biega i instaluje wszystkim Ubuntu".
    Kalkulujesz, wybierasz Novella z ZenWorksem, RedHata ze Spacewalkiem
    czy Satellite, firmę wdrażającą i jedziemy z koksem.

    > Nie, po prostu zauważam że jest też na Windows (bo nie dopowiedziałeś).

    Chciałeś rozwiązania dla Linuksa. Nie zaznaczyłeś, że ma
    być "tylko dla Linuksa".

    > Oczywiście. Koszty++.

    Wyjaśnisz, jak posiadanie na dekstopach korporacyjnych fafnastu
    "głównych dystrybucji" zamiast jednej zmniejsza koszty?
    Jak już wspomniałem, o Panu Heniu nie mówimy.

    > I to jest wada.

    To, że masz wybór? Z pewnością dla niektórych tak.
    Osiołkowi w żłoby dano...

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.