  • 1. Data: 2005-05-12 13:54:03
    Temat: kto powinien to oplacic?
    Od: "Violetta" <b...@z...pl>

    Mam pytanie,
    pracodawca przesyla mi wynagrodzenie poczta. Jednak oplatami obciaza mnie.
    Czy to nie on powinien ponosic koszta ?

    Viola

  • 2. Data: 2005-05-12 14:28:18
    Temat: Re: kto powinien to oplacic?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Violetta wrote:
    > Mam pytanie,
    > pracodawca przesyla mi wynagrodzenie poczta. Jednak oplatami obciaza mnie.
    > Czy to nie on powinien ponosic koszta ?

    Powinien. ATSD dlaczego pocztą? Przelewem na konto nie wygodniej?

  • 3. Data: 2005-05-12 15:34:31
    Od: "Violetta" <b...@z...pl>

    wiadomości news:d5vp5v$l50$1@opal.futuro.pl...

    > Powinien. ATSD dlaczego pocztą? Przelewem na konto nie wygodniej?

    jakas jest tego podstawa prawna?
    czemu wybral poczta? nie wiem, zostawialam w firmie nr konta....

    Viola

  • 4. Data: 2005-05-12 15:54:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Violetta wrote:

    > jakas jest tego podstawa prawna?

    Podstawa prawna jest taka, że należy Ci się określone wynagrodzenie.
    Pracodawca ma obowiązek je dostarczyć w określonej wysokości. Jego
    problem, jak to zrobi.

    > czemu wybral poczta? nie wiem, zostawialam w firmie nr konta....

    To może poszukaj innej roboty? Firma z takim kretynem u steru długo IMHO
    nie pociągnie ;-/

  • 5. Data: 2005-05-12 21:21:51
    Od: "Czarny" <c...@p...pl>

    Lub też firma ma zajęte konto przez komornika, pracodawca wypłaca Ci "spod
    lady", więc musi sam płacić za przelew. czasami tak bywa.

  • 6. Data: 2005-05-12 22:12:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Czarny wrote:
    > Lub też firma ma zajęte konto przez komornika, pracodawca wypłaca Ci "spod
    > lady", więc musi sam płacić za przelew. czasami tak bywa.

    Pracownika nadal to nie interesuje. Ma dostać do ręki tyle kasy, ile ma
    w umowie.