-
1. Data: 2006-11-07 12:24:25
Temat: kto ponosi koszt transportu?
Od: " luna" <l...@g...pl>
witam, wysłałam notebooka do serwisu do naprawy, odmiwili naprawy i nakazalam
im odeslac mi laptopa, za pierwsza wysyłke zaplacili oni -koszt 40 zl, teraz
kaza mi pokryc koszt odeslania laptopa od nich (30 zl netto)
Mam gwarancje 2 letnia, wiec nie jest to przypadkowy serwis, na podstwie
jakich przepisow obciazaja mnie kosztem tej wysylki?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2006-11-07 14:18:52
Temat: Re: kto ponosi koszt transportu?
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
Użytkownik " luna" <l...@g...pl> napisał
>
> witam, wysłałam notebooka do serwisu do naprawy, odmiwili naprawy i
nakazalam
> im odeslac mi laptopa, za pierwsza wysyłke zaplacili oni -koszt 40 zl,
teraz
> kaza mi pokryc koszt odeslania laptopa od nich (30 zl netto)
> Mam gwarancje 2 letnia, wiec nie jest to przypadkowy serwis, na podstwie
> jakich przepisow obciazaja mnie kosztem tej wysylki?
Skoro odmówili naprawy to chilowo załóż, że tej gwarancji nie masz i teraz
zastanów się kto i dlaczego ma płacić za przesyłkę.
-
3. Data: 2006-11-07 14:34:52
Temat: Re: kto ponosi koszt transportu?
Od: "Darek" <b...@m...pl>
dlaczego odmowili ?
-
4. Data: 2006-11-07 15:23:17
Temat: Re: kto ponosi koszt transportu?
Od: " luna" <l...@g...pl>
Darek <b...@m...pl> napisał(a):
> dlaczego odmowili ?
zle to ujelam, po prostu stwierdzili ze w ramach gwarancji nie naprawia ,bo
jest to uszkodzenie mechaniczne i wycenili na 1100 zl ,wiec podziekowalam im
i poporsilam o odeslanie mi laptopa
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2006-11-07 20:29:46
Temat: Re: kto ponosi koszt transportu?
Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
luna napisał(a):
> witam, wysłałam notebooka do serwisu do naprawy, odmiwili naprawy i nakazalam
> im odeslac mi laptopa, za pierwsza wysyłke zaplacili oni -koszt 40 zl, teraz
> kaza mi pokryc koszt odeslania laptopa od nich (30 zl netto)
> Mam gwarancje 2 letnia, wiec nie jest to przypadkowy serwis, na podstwie
> jakich przepisow obciazaja mnie kosztem tej wysylki?
Za nieuzasadniona reklamacje koszty przesylki ponosi wlasciciel
przedmiotu. Dodatkowo moze zostac obciazany kosztami diagnostyki
(zakladajac ze jest takowa wzmianka w karcie gwarancyjnej).
W przypadku uznania reklamacji koszty ponosi (powienien ponosic) firma
wykonujaca gwarancje.
Pomijajac juz to co pisałaś w poprzednich watkach, jesli serwis nie
uznał gwarancji to koszty musisz pokryć Ty. To czy pozniej będziesz od
serwisu wymagac uznania gwarancji w jakikolwiek sposob, w danym momencie
nie ma znaczenia.
pozdrawiam,
Przemek O.