  • 21. Data: 2007-09-14 23:09:38
    Temat: Re: kto ma prawo otwoerzyc moja piwnice?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Teoretycznie nie mieli prawa i mozesz powiadomic organa scigania, ze
    > naruszono mir domowy. Sprawce znasz. Prawo przewiduje kilka przypadków,
    > gdy jest takie cos dopuszczalne, ale zawsze wiaze sie to z naglymi
    > okolicznosciami i brakiem mozliwosci zalatwienia tego sposób normalny.
    > Pozar, awaria. Alenie jakies remonty.

    Wiesz, remont wykonuje się po to, żeby do awarii nie dopuścić. Czyli
    można powiedzieć, że w ich fachowej opinii była groźba awarii (a może
    nawet już coś przeciekało? ;) ) i musieli bezzwłocznie zająć się naprawą ;)

  • 22. Data: 2007-09-15 04:45:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m[...] wrote:
    > wrocilem pare dni temu z urlopu. Okazalo sie ze mamy w2ymiane pionu z
    > CO. Trzeba udostepniac piwnice. Ja niestety pracuje do poznych godzin
    > popoludniowych a teraz sie nie moge zwolnic z prac. mowilem o tym z
    > szefowa ekipy. Teraz dostalem telefon ze wlasnie otawarto komisyjnie
    > moja piwnice - wynoszone sa rzeczy. Po wszystkim piwnica bedzie
    > zakmnieta na nowy kluczyk ktora mam sobie odebrac. A ja nawet nie moge
    > teraz tam pojechac bo msuze siedziec w pracy.
    > Czy zarzad wspolnotzy mieszkaniowej moze tak postepowac?
> [...]

    A nie mogłeś im dać klucza, żeby nie musieli się włamywać.
    Tak, mieli prawo wejść.

  • 23. Data: 2007-09-15 08:16:03
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Jaki masz problem?? sciągnij świństwo z głowy.

    Jakby to powiedział prymityw twojego (bez "T") pokroju... jesteś
    "pedalskim" moherem i po prostu oszołomem (bez eco)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 24. Data: 2007-09-15 08:18:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Dyjor=kretyn ??

    Jak miło widzieć kwiat pisowskiego elektoratu... tak to jest gdy chamy i
    prymitywy dostają prawo głosu i wybierają ludzi swojego pokroju na
    premierów i prezydentów...

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 25. Data: 2007-09-15 09:08:40
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak miło widzieć kwiat pisowskiego elektoratu... tak to jest gdy chamy i
    > prymitywy dostają prawo głosu i wybierają ludzi swojego pokroju na
    > premierów i prezydentów...

    Proszę problemy ze zdrowiem psychicznym leczyć gdzie indziej. Tu jest grupa
    poświęcona tematyce prawnej.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 26. Data: 2007-09-15 10:05:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:.

    > Proszę problemy ze zdrowiem psychicznym leczyć gdzie indziej.

    Poleć mi swojego psychiatrę... albo nie... nie sprawdza się.

    > Tu jest
    > grupa poświęcona tematyce prawnej.

    Spójrz na swój post z 14.09.2007 14:20 i powtórz to jeszcze raz...

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 27. Data: 2007-09-15 10:05:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "MMK" <i...@k...pl> napisał w wiadomości

    > To się zmienia wspólnote na taką gdzie uzgadnia "ogół" albo prezes.

    Czyli 99 członków "zmienia" wspólnotę bo jeden złośliwy członek blokuje
    jakąś pozytywną inicjatywę?

    > A "wszystko" to niby co ? Widzimisie reszty wspólnoty ?

    Dobro wspólnoty poparte głosami 99/100 członków.
    Widzimisie jakiegoś złośliwego pierdziela ponad wszystko?

  • 28. Data: 2007-09-15 10:21:02
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Spójrz na swój post z 14.09.2007 14:20 i powtórz to jeszcze raz...

    No ale jesteś przecież tolerancyjnym liberałem i własnego cieplajstwa chyba
    się nie wstydzisz??

  • 29. Data: 2007-09-15 10:41:45
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

    > No ale jesteś przecież tolerancyjnym liberałem

    Jestem tolerancyjny i mam bardziej liberalne niż socjalne poglądy...
    Tutaj się zgadza

    > i własnego cieplajstwa chyba się nie wstydzisz??

    Nie znam takiego słowa

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 30. Data: 2007-09-15 10:51:24
    Od: MMK <i...@k...pl>

    Nostradamus wrote:

    > Czyli 99 członków "zmienia" wspólnotę bo jeden złośliwy członek blokuje
    > jakąś pozytywną inicjatywę?

    Skoro się tak 100 członków umówiło (zakładając i wstępując do wspólnoty), to
    dlaczego nie ? Umów się dotrzymuje. Dlaczego ten jeden ma ponosić
    konsekwencje że 99 postanowiło złamac umowę którą z nim zawarli ?

    > Dobro wspólnoty poparte głosami 99/100 członków.
    > Widzimisie jakiegoś złośliwego pierdziela ponad wszystko?

    Jego prawo do własności ponad "dobro wspólnoty" - jak najbardziej.
    Na prawde nie widzisz niebezpieczeństwa że np. "dobrem wspólnoty popartej
    99/100 głosami" będzie zabranie Ci Twojego mieszkania ? ;)

    P.S. Używając Twoich sugerujących nastawienie przymiotników powinienm
    napisać:

    Umów się dotrzymuje. Dlaczego ten jeden mądry ma ponosić konsekwencje że 99
    durni postanowiło złamac umowę którą z nim zawarli bo im tak pasuje?

    Jego święte prawo do własności ponad "dobro wspólnoty wg baranów" - jak
    najbardziej.

    Widzisz różnice ?

    --
    http://www.kupujemy.pl/