  • 1. Data: 2007-04-27 13:57:33
    Temat: kto jest wlascicielem dokumentu "zakres obowiazkow"
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    witam!
    17 kwietnia dostalem wypowiedzenie zmieniajace, dnia nastepnego pisemnie nie
    zgodzilem sie na nowe warunki.
    24 kwietnia dostalem nowy zakres obowiazkow (zakladam, ze chodzi im o
    przeniesienie mnie do innej pracy na 3 miesiace).
    27 kwietnia zostalem poproszony o przyniesienie mojego zakresu celem
    wymiany, bo costam jest nie tak jak chcieli. zakres sobie moga zmieniac
    kiedy chca, ale czy maja prawo kazac mi przyniesc piapier z zakresem? kto
    jest jego wlascicielem?

    pozdrowki
    pawel

  • 2. Data: 2007-04-28 09:33:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    Właścicielem Twojej kopii jesteś Ty. Niech wydadzą nowy zakres i zmienią stary.
    Powiedz im, ze Ci gdzieś Twoja kopia zginęła. Nie masz obowiązku jej
    przechowywać.

  • 3. Data: 2007-04-28 14:52:16
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Właścicielem Twojej kopii jesteś Ty. Niech wydadzą nowy zakres i zmienią
    > stary. Powiedz im, ze Ci gdzieś Twoja kopia zginęła. Nie masz obowiązku
    > jej przechowywać.

    ok, opcja zgubienia dziala zawsze. ale czy to nie jest do konca tak, ze
    zakres jest drukowany na sprzecie i materiale firmy, firma mi go udostepnia
    (tak np. jak biurko i komputer) i w kazdym momencie moze poprosic o zwrot?

  • 4. Data: 2007-04-28 21:14:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Apr 2007, gardziej wrote:

> [...]
    > (tak np. jak biurko i komputer) i w kazdym momencie moze poprosic o zwrot?

    Weź i się zastanów.
    To dłużnik może również wystąpić o zwrot weksla, bo "nie na jego
    papierze" akurat wydrukowano? ;)
    Przecież zakres obowiązków jest *częścią umowy o pracę*, a więc
    dokumentem.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-04-29 00:04:01
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > papierze" akurat wydrukowano? ;)
    > Przecież zakres obowiązków jest *częścią umowy o pracę*, a więc

    ja sie zastanawiam caly czas, jak przezyc wypowiedzenie, a pracodawca
    zastanawia sie caly czas jak mi uprzykszyc nasze ostatnie 3 miesiace
    razem...