  • 1. Data: 2008-03-18 22:45:45
    Temat: Legalnosc wymagania przez ING posiadania tel. komorkowego
    Od: "Dlugoletni Klient ING" <i...@g...pl>

    Witam

    Bank ING przy dokonywaniu tranzakcji w internetowym serwisie BankOnLine
    wprowadza nowa metode autoryzacji tranzakcji wymagajaca dostepu do linii
    telefonicznej (rozmowa, sms). Metoda DOTYCZY OBOWIAZKOWO WSZYSTKICH, bez
    wzgledu czy maja dostep do stosownych mediow i czy chca to zrobic - nie ma
    mozliwosci wyboru czy jestes 'starym' uzytkowniem systemu czy nowym.

    Czy LEGALNE jest aby Bank ING wprowadzal NOWE wymagania zwiazane z
    OBOWIAZKOWYM posiadaniem dostepu do dodatkowych urzadzen (telefon komorkowy)
    czy uslug (mozliwosc odbycia rozmowy telefonicznej) dla dotychczasowych
    uzytkownikow systemu ING BankOnLine?

    pozdrawiam i zmieniam bank
    Dlugoletni Klient ING

  • 2. Data: 2008-03-18 23:22:19
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dlugoletni Klient ING" <i...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:frpgmp$a4s$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > komorkowy)
    > czy uslug (mozliwosc odbycia rozmowy telefonicznej) dla dotychczasowych

    nie bardzo rozumiem, ale generalnie jak najbardziej ma prawo zmieniać
    warunki ale nie musisz się na nie zgadzać;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 3. Data: 2008-03-19 09:13:57
    Od: "Bhg" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A nie jest przypadkiem tak, ze masz do wyboru - sms na komórke albo
    wiadomość na stacjonarny w systemie "halo śląski"?
    Moze sprawdź zanim sie obrazisz na bank za domniemana krzywdę i osobaczysz
    go w internecie;))
    Zwłaszcza, ze ta zmiana leży ewidentnie w interesie klientów - większe
    bezpieczeństwo, większa wygoda.

  • 4. Data: 2008-03-19 13:20:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dlugoletni Klient ING napisał(a):

> [...]
    > czy uslug (mozliwosc odbycia rozmowy telefonicznej) dla dotychczasowych

    O ile mi wiadomo to nie ma żadnego obowiązku posiadania rachunku w banku
    ING a w szczególności dostępu do tego rachunku przez Internet - a tu mam
    na myśli to, że posiadacz rachunku w ING może zrealizować przelew w
    okienku, w banku do czego wcale nie trzeba posiadać telefonu...

    j.

    ps. Piszę się "transakcja" http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2578480

  • 5. Data: 2008-05-19 12:00:30
    Temat: kto/co...?
    Od: "messa_gw" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Czy 'Ktos' z zawodowcow zajmujacych na codzien prawem moglby udzielic
    odpowiedzi na pytanie:

    Jaki organ w naszym kraju (unii?) jest wlasciwy do rozpatrzenia czy to
    wprowadzil ING jest leglane z polskim prawem; 'dobrymi obyczajami' i
    uprawnieniami konsumentow?

  • 6. Data: 2008-05-19 12:06:44
    Temat: Re: kto/co...?
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    messa_gw <m...@w...gazeta.pl> napisal:
> [...]
    > Jaki organ w naszym kraju (unii?) jest wlasciwy do rozpatrzenia czy to
    > wprowadzil ING jest leglane z polskim prawem; 'dobrymi obyczajami' i

    Zdecyduj sie czarno PR-owski spamerze na konkretny adres,
    bo nie zamierzam ciagle modyfikowac KF-a.
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2008-05-19 13:09:50
    Od: "|<onrad" <b...@g...com>

    Jacek_P pisze:

    > Zdecyduj sie czarno PR-owski spamerze na konkretny adres,
    > bo nie zamierzam ciagle modyfikowac KF-a.

    to nie spamer. To chory czlowiek, ktos komu byc moze kiedys ing nadepnal
    na odcisk i teraz uwaza ze prowadzi wojne. Za kilka lat sie zorientuje
    ze stracil kawalek zycia na bezsensowne dzialania. Albo trafi do
    szpitala. Nie ma co plonkowac ;) nikt go powaznie nie traktuje

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';