  • 11. Data: 2007-07-12 09:40:57
    Temat: Re: kryptoreklama
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał w wiadomości
    news:4695f663$1@news.home.net.pl...

    > Juz definiuje. Chodzi mi bardziej o kryptoreklame w internecie - na
    > blogach, forach, stronach domowych.

    to przeczytaj jeszcze definicje kryptoreklamy,strony domowe i bloki
    kowalskich nie sa zadna forma kryptoreklamy, fora w wiekszosci tez nie,
    zalezy od ich charakteru

  • 12. Data: 2007-07-12 09:56:06
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 10:44:18 +0200, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Po tej definicji to nie bardzo wiem co moglaby znaczyc "kryptoreklama".
    > Domyslm sie tylko, ze chodzi o product placement.

    Product placement to jedna z form kryptoreklamy.
    Inną są artykuły w gazetach gdzie opisuje się zalety jakiegoś
    środka bez dopisania "artykuł sponsorowany". Jeszcze inną
    może być chwalenie na grupie jakiejś strony lub produktu
    "a ja ostatnio kupiłem super samochód - jeździ jak marzenie..."
    itp...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2007-07-12 09:58:49
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 12-07-2007 o 11:30:02 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > nie chodzi
    > czy uzycie google to taki ciezki kawalek chleba?

    Gdybys tez dobrze go uzyl to bys wiedzial, ze chodzi - w duzej mierze - o
    product placement. Mozna powiedziec, ze "kryptoreklama" to taki kawalek
    product placement, ktore nie ogranicza sie tylko do wstawiania w filmie
    znaku znanej firmy. Przykladowo, w jakims bierzacym serialu ("na wspolnej"
    lub cos podobnego) bohaterowie poswiecili ok. 5-10 minut na zachwalanie
    neostrady (ze latwo sie instaluje, ze jest tania, ze dociera wszedzie, nie
    sprawia klopotow... itd.).

    http://www.youtube.com/watch?v=B5vHCJOLSkM

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 14. Data: 2007-07-12 10:04:18
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 12-07-2007 o 11:56:06 Henry (k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Product placement to jedna z form kryptoreklamy.

    A czasem i odwrotnie :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 15. Data: 2007-07-12 10:04:53
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    szerszen napisał(a):
> [...]
    >
    > to przeczytaj jeszcze definicje kryptoreklamy,strony domowe i bloki
    > kowalskich nie sa zadna forma kryptoreklamy, fora w wiekszosci tez nie,

    Czytalem :) Czy chodzi ci o slowo wynagrodzenie w definicji ?

    Otoz interesuje mnie, czy firmy reklamowe moga oficjalnie przyjmowac
    zlecenia na kryptoreklame w internecie.

    Oczywiscie wszystko zostaloby zachowane w tajemnicy pomiedzy stronami,
    ze np. kryptoreklama pojawila sie w blogach x,y,z itp. sprawy

    Czy kryptoreklama jako DG jest legalna w Polsce ?

  • 16. Data: 2007-07-12 10:10:25
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 11:40:57 +0200, szerszen napisał(a):

    > to przeczytaj jeszcze definicje kryptoreklamy,strony domowe i bloki
    > kowalskich nie sa zadna forma kryptoreklamy, fora w wiekszosci tez nie,
    > zalezy od ich charakteru

    http://www.netbiznes.com/InfoCenter/?news=1133

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2007-07-12 10:15:38
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jul 12, 12:04 pm, smerf <s...@a...home.pl> wrote:
> [...]
    > ze np. kryptoreklama pojawila sie w blogach x,y,z itp. sprawy
    >
    > Czy kryptoreklama jako DG jest legalna w Polsce ?

    A widzisz problem dla prawa polskiego wykupic w stanach serwer, od
    niemieckiego home.du nazwe toniejesteblogreklamujacy.pl? Zreszta takie
    rzeczy w sieci nazywaja sie reklama wiralna i jest strasznie
    nielubiana przez internautow (vide
    http://www.pocketgamer.co.uk/blog/index.php/2006/12/
    11/all-i-want-for-christmas-is-a-psp/
    a artykuly sponsorowane bez napisu "sponsor" rowniez, wystarczy na
    onecie w dziale komputery przeczytac komentarze do artykulow Fidela).
    Poza tym agencja nie przyjmuje "zlecenie na kryptoreklame" tylko na
    "reklame w internecie" i w aneksie opisuje ze bedzie to prowadzenie
    przez pracownikow agencji 2 blogow o tym jaki to melakser do prania
    dywanow jest wspanialy oraz napisanie 4 postow dziennie na grupy
    dyskusyjne alt.dom.dywany i alt.agd.melaksery. kumite?

  • 18. Data: 2007-07-12 10:33:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Czytalem :) Czy chodzi ci o slowo wynagrodzenie w definicji ?

    nie
    chodzi glownie o pozorny obiektywizm osoby mowiacej o produkcie, o to ze
    udaje ona bezstronaa opisujac jakis atukul wprost lub przy okazji

  • 19. Data: 2007-07-12 10:34:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:pnqvnzrlzhog.1io37ym77wqfa.dlg@40tude.net...

    > http://www.netbiznes.com/InfoCenter/?news=1133

    no i?

  • 20. Data: 2007-07-12 10:36:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Gdybys tez dobrze go uzyl to bys wiedzial, ze chodzi - w duzej mierze -
    > o product placement.

    to sa dwie rozne rzeczy

    > Mozna powiedziec, ze "kryptoreklama" to taki kawalek product placement,
    > ktore nie ogranicza sie tylko do wstawiania w filmie znaku znanej
    > firmy.

    a jednak nadal sie z toba nie zgodze, product placement to jedno, a
    kryptoreklama to drugie
    kryptoreklama to glownie opinia innej pozornie bezstronnej osoby, a nie
    wstawka w filmie

    jak dla mnie to zasadnicza roznica