  • 51. Data: 2008-02-08 09:30:46
    Temat: Re: krótkofalówka x 2 = skaner radiowy?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Przez analogię: jestem osobą wykorzystującą (spożywającą) alkohol, mimo
    > że jestem abstynentem, bo jestem "fabrycznie" do tego przystosowany? ;)

    Przykład Roberta - samochód stojacy na parkingu jest nadal samochodem.
    Więc trzeba go ubezpieczyć itp.

    > Dlatego pozwolę sobie powątpiewać w Twoje równania - chyba że się czymś
    > podeprzesz :)
    >
    > (np. wykładanią przez SN albo coś w tym stylu)

    Może od razu wykładnią wygłoszoną przez papieża? :-P Wiem, że są
    przepisy, które za każdym razem trzeba tłumaczyć, ale tu jest to
    napisane czysto i klarownie.
    Urzadzenie nadawcze (nadawczo-odbiorcze) musi mieć papier na nadawanie.
    Wyjątki (pasmo/moc/zastosowanie) są określone w rozporządzeniu.

    M.

  • 52. Data: 2008-02-08 09:37:02
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Dla watpiących - casus motorniczego bodajże z Bialegostoku.

    No tu akurat jestes w lekkim błędzie. Miał on uprawnienia
    krótkofalarskie i mógł prowadzić nasłuch. Ale błędem było to, ze słuchał
    tego w trakcie pracy i mogli to słyszeć takze pasazerowie.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 53. Data: 2008-02-08 09:37:53
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > miejskiej itp. Poszedłem z tym na komisariat żeby zapytać jak to jest.
    > Panowie poprosili o homologacje któr? oczywi?cie posiadam. Zostałem
    > poinformowany że podsłuch kanałów policyjnych itp. nie jest zabroniony,
    > natomiast nadawanie na tych częstotliwo?ciach owszem. Wiec używam tylko

    Jak dla mnie ROTFL ... oni sie znali tak samo jak ty :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 54. Data: 2008-02-08 09:52:50
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    > Użytkownik "Teddy" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Poziom Twojego wystąpienia jest mniej więcej taki, jakbyś próbował kogoś
    > przekonać, że samochód nie jest samochodem, jak stoi na parkingu. Bo
    > przecież nie jedzie :-))))

    m>

    Podobnie ow kierowca zostal ukarany pierwotnie z artykulu, ktory
    przytoczyles wczesniej i dopiero RPO zrozumial o co chodzi. Zadziwiajace, ze
    kulkukrotnie zmianiano mu zarzyty w trakcie postepowania wiec moze zarzut z
    art. 212, pozniej jeszcze jakis inny o informacjai niejawnej (nie pamietam)
    bo pomimo, ze rozmawialem z Andrzejem dosc czesto i nie zapamietalem
    zmieniajacej sie przez kilka lat procesu sprawy.

    Dzwonilem dzis do Andrzeja R. i obiecal, ze wieczorkiem (lub jutro -
    zaleznie jaka zmiane otrzyma w pracy) poda mi sygnature sprawy, ktora SN
    uniewinnil go od zarzutow dotyczacych tego zagadnienia. Wszelkie dywagacje
    okaza sie zatem zbyteczne. Tak na marginesie nadal Andrzej prowadzi nasluch
    radiowy na czestotliwosciach Policyjnych.:)

  • 55. Data: 2008-02-08 09:56:39
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości

    > No tu akurat jestes w lekkim błędzie. Miał on uprawnienia
    > krótkofalarskie i mógł prowadzić nasłuch. Ale błędem było to, ze słuchał
    > tego w trakcie pracy i mogli to słyszeć takze pasazerowie.

    Ty rowniez- jesli nie rozpowszechnia uslyszanych tresci to nie przestepstwo.
    A licencje krotkofalarska faktycznie posiada i dlatego w protokole sedzia
    raczyl napisac, ze oskarzony egzaminuje bieglego.:D.

  • 56. Data: 2008-02-08 10:58:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Feb 2008, Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    [...]
    > Wiem, że są przepisy,
    > które za każdym razem trzeba tłumaczyć, ale tu jest to napisane czysto
    > i klarownie.
    > Urzadzenie nadawcze (nadawczo-odbiorcze) musi mieć papier na nadawanie.

    Właśnie byłeś łaskaw zrobić to samo, co ustawodawca, czego Andrzej się
    czepia, czyli napisać NIE klarownie :)
    Co to znaczy "papier *na nadawanie*"?
    Nie wiem czy tego nie widzisz czy tylko nie chcesz widzieć: "papier na
    nadawanie" oznacza że trzeba mieć papier, aby *używać* tego urządzenia!
    To co innego, niż "papier na urządzenie na nadawanie", oznaczające
    że trzeba mieć papier aby móc *mieć* takie urządzenie...

    pzdr, Gotfryd

  • 57. Data: 2008-02-08 11:58:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > [...]
    >
    > Właśnie byłeś łaskaw zrobić to samo, co ustawodawca, czego Andrzej się
    > czepia, czyli napisać NIE klarownie :)
    > Co to znaczy "papier *na nadawanie*"?

    Nie czuję się ustawodawcą, ale reprymendę przyjmuję :-)

    Pozwolenie jest potrzebne do *używania* urządzeń nadawczo-odbiorczych.
    Ustawodawca nie precyzuje, czy *używanie* ma związek z nadawaniem czy z
    odbiorem. Błąd czy nie? Nie wiem.

    Dodatkowo (bo znowu zarzucisz mi nieścisłość :-) wprowadzenie do obrotu
    wymaga dokumentu potwierdzającego zgodność z obowiązującymi normami.

    M.

  • 58. Data: 2008-02-08 14:30:15
    Od: "PYTON" <p...@r...wroc.pl>

    > Jak dla mnie ROTFL ... oni sie znali tak samo jak ty :)

    A czy ja wspomniałem że się na tym znam ?? :)

  • 59. Data: 2008-02-08 18:11:56
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > A czy ja wspomniałem że się na tym znam ?? :)

    No własnie to miałem na mysli :))))))))))

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 60. Data: 2008-02-08 18:56:07
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> writes:

    [ciap]

    > Poza tym, gdyby taki zakaz był, to na pewno wiedzieli by o nim na
    > lotnisku i pewnie korzystali by z niego, aby przeganiać miłośników
    > lotnictwa, którzy stają przy płocie, mają skanery na caly regulator,
    > fotografują i podziwiają maszyny latające.

    Pewnie ci miłośnicy są uprawnieni.