  • 1. Data: 2010-05-14 10:03:34
    Temat: [kronika2prl] "To największa afera korupcyjna w historii Polski"*
    Od: mi <m...@o...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/2169747,11,to_najwieksza_a
    fera_korupcyjna_w_historii_polski,item.html

    "(...) toczy się precedensowe śledztwo dotyczące podejrzenia korupcji
    wśród sędziów Sądu Najwyższego."

    Imho morał prosty: albo nasza II PRL się wreszcie odbrązawia albo ktoś
    tu na kogoś naciska. Obojętnie jaka jest prawda artykuł prezentuje
    kwintentesencję II PRL.

    mi
    *) w tytule artykułu Polską nazywana jest II PRL. Pochopnie. II PRL to
    kontynuatorka zaborczej I PRL i nie wiedzę powodu by żadnej z nich
    nazywać Polską.

  • 2. Data: 2010-05-14 12:34:18
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > Imho morał prosty: albo nasza II PRL się wreszcie odbrązawia albo ktoś
    > tu na kogoś naciska. Obojętnie jaka jest prawda artykuł prezentuje

    w SN to polowa ich z Wroclawia. A jakie sa sady we wroclawiu to wszyscy
    wiedza.

    Szczegolnie po uzasadnieniach typu "nie ma znaczenia jak podlaczane sa te
    internety."

    Icek

  • 3. Data: 2010-05-14 13:11:35
    Od: "Gray" <n...@a...com>

    Użytkownik "Icek" napisał w wiadomości

    > w SN to polowa ich z Wroclawia. A jakie sa sady we wroclawiu to wszyscy
    > wiedza.
    >
    > Szczegolnie po uzasadnieniach typu "nie ma znaczenia jak podlaczane sa te
    > internety."

    Podrzuć linkę ;-) jakoś mi umknęło.

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 4. Data: 2010-05-14 13:13:03
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Podrzuć linkę ;-) jakoś mi umknęło.

    ale ze sa delegowani z wroclawia czy ze niekompetentni idioci ?

    Icek

  • 5. Data: 2010-05-14 13:20:37
    Od: "Gray" <n...@a...com>

    > te

    > ale ze sa delegowani z wroclawia czy ze niekompetentni idioci ?

    Raczej jak wyszło na jaw, że są z Wrocławia i do tego idioci ;-)

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 6. Data: 2010-05-14 14:45:48
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Raczej jak wyszło na jaw, że są z Wrocławia i do tego idioci ;-)

    lista delegowanych jest chyba publicznie dostepna. Nigdy nie szukalem ale co
    chwila slysze, ze z apelacji kogos "zabrali" do SN.

    wiesz gdzie jest siedziba internetu ? ;) (wroclawscy sedziowie wiedza).

    Icek

  • 7. Data: 2010-05-15 04:23:35
    Od: mi <m...@o...pl>

    mi wrote:
    > http://wiadomosci.onet.pl/2169747,11,to_najwieksza_a
    fera_korupcyjna_w_historii_polski,item.html

    Więcej:
    http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article606296/CBA_
    tropilo_autorytety_Mamy_wielka_afere.html

    mi

  • 8. Data: 2010-05-15 17:50:01
    Od: "Gray" <n...@a...com>

> [...]
    > chwila slysze, ze z apelacji kogos "zabrali" do SN.
    >
    > wiesz gdzie jest siedziba internetu ? ;) (wroclawscy sedziowie wiedza).

    Myślałem, że to jakaś "sensacja medialna" która mi umknęła i ktoś się
    odwarzył publicznie piętnować. A to jak widać tajemnica poliszynela. Nie to
    żebym miał aż takie zacięcie detektywistyczne i przeszukiwał krzyżowo bazy
    danych nazwisk, miejsc zamieszkania i pracowników sądów, a potem wg. nazwisk
    doniesienia medialne ;-). Wiem gdzie siedziba internetu ;-). Dzięki za
    zwrócenie uwagi na to "zaburzenie systemu".

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 9. Data: 2010-05-16 08:29:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Gray napisał(a) :

    > Wiem gdzie siedziba internetu ;-)

    Hmmm... to znaczy, że można tam wysłać list polecony za
    potwierdzeniem odbioru? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 10. Data: 2010-05-17 05:18:07
    Od: "Gray" <n...@a...com>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hsoacs$o3d$1@news.onet.pl...

    > Hmmm... to znaczy, że można tam wysłać list polecony za
    > potwierdzeniem odbioru? ;-)

    Oczywiście. Za pomocą lokalnego oddziału zwanego terminalem ;-)

    Pzdr.
    --
    Gray