  • 31. Data: 2011-07-06 16:05:55
    Temat: Re: [kronika2prl] Sukces w zwalczaniu zorganizowanej przestępczości nastoletniej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iv06lv$pq$1@news.onet.pl...

    > Jeśli to takie trudne to czemu materiały był w stanie wykonać 13-latek a
    > rodzice nawet nie zauważyli powagi sytuacji?!
    >
    > Nie oczekuję odpowiedzi.

    A szkoda. Za młodego też się w to bawiłem. Z tym, ze czasem wybuchało, a
    czesem nie. Czasem sie spalało. Tak więc wbrew pozorom piszę nie
    teoretycznie, a bardzo praktycznie.

  • 32. Data: 2011-07-06 16:18:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-06 18:05, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >

    > A szkoda. Za młodego też się w to bawiłem. Z tym, ze czasem wybuchało, a
    > czesem nie. Czasem sie spalało. Tak więc wbrew pozorom piszę nie

    A teraz ścigacie takich jak Ty. Cóż, zapomniał wół jak cielęciem był :)

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2011-07-06 17:31:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No popatrz Pan! A ciekawe skąd biorą się saperzy potrafiący rozbroić
    > takie "samoróbki"? Wojsko ich szkoli? Eee... chyba nie, bo wojsko
    > wykorzystuje gotowe zabawki.
    >
    > No powiedz skąd?

    Umiejętność zrobienia z powszechnie dostępnych substancji wybuchającego
    materiału wybuchowego nie ma żadnego związku z umiejętnością
    unieszkodliwienia bomby.

  • 34. Data: 2011-07-06 17:32:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A teraz ścigacie takich jak Ty. Cóż, zapomniał wół jak cielęciem był :)

    Nikt nie jest doskonały i wcale nie uważam, że wszystko, co robiłem w życiu
    to było akurat mądre.

  • 35. Data: 2011-07-06 21:10:44
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.07.2011 19:32, Robert Tomasik pisze:

    > Nikt nie jest doskonały i wcale nie uważam, że wszystko, co robiłem w
    > życiu to było akurat mądre.

    Wiesz, jakby ścigać za wszystko, co jest "głupie"... to sam powinieneś
    siebie zamknąć za sugerowanie czegoś takiego, bo to głupota ;->

  • 36. Data: 2011-07-06 21:53:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iv2j0k$a84$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz, jakby ścigać za wszystko, co jest "głupie"... to sam powinieneś
    > siebie zamknąć za sugerowanie czegoś takiego, bo to głupota ;->

    Tylko kto tu mówi o wszystkim? Niektóre z tych rzeczy ścigać należy i tyle.
    Generalnie określa to ustawodawca, a nie Policja.

  • 37. Data: 2011-07-07 06:08:15
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.07.2011 23:53, Robert Tomasik pisze:

    > Tylko kto tu mówi o wszystkim? Niektóre z tych rzeczy ścigać należy i
    > tyle. Generalnie określa to ustawodawca, a nie Policja.

    Ano. Zatem na podstawie jakiego przepisu ścigani są ci, co sobie
    hobbystycznie różnego rodzaju wynalazki detonują, hmm?

  • 38. Data: 2011-07-07 15:07:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iv3igf$n6$1@inews.gazeta.pl...

    > Ano. Zatem na podstawie jakiego przepisu ścigani są ci, co sobie
    > hobbystycznie różnego rodzaju wynalazki detonują, hmm?

    Przede wszystkim Kodeks karny. Podstawowy art. 171 kk. Reszta
    uszczegółowienia w niżej podanych ustawach.

    1007+2010%2409%2409&min=1

    0549+2011%2403%2409&min=1

    0679+2011%2403%2410&min=1

  • 39. Data: 2011-07-07 17:40:12
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-06 19:31, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > napisał w wiadomości

    > Umiejętność zrobienia z powszechnie dostępnych
    > substancji wybuchającego materiału wybuchowego

    :-)

    JK

  • 40. Data: 2011-07-07 20:56:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.07.2011 17:07, Robert Tomasik pisze:

    > Przede wszystkim Kodeks karny. Podstawowy art. 171 kk. Reszta

    To dotyczy tylko substancji, co do których (primo) wymagane jest
    pozwolenie i (secundo) stanowią zagrożenie dla życia lub zdrowia wielu osób.

    Zwracam uwagę, że zagrożenie dla życia lub zdrowia stanowi także
    turystyczna butla LPG.

    > uszczegółowienia w niżej podanych ustawach.
    >
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2002117
    1007+2010%2409%2409&min=1

    Jakoś nie widzę, jak ta ustawa pasuje do hobbystycznego pichcenia petard...

    Poza tym twierdzę, że wytwory tamtego małolata podpadały najwyżej pod
    klasę 3, więc zezwolenia nie są wymagane.

    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1999053
    0549+2011%2403%2409&min=1

    Nie widzę tam materiałów wybuchowych innych niż będące częścią amunicji
    do broni palnej.

    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2001067
    0679+2011%2403%2410&min=1

    Dotyczy działalności gospodarczej. Nie hobby.